13 weken nu al geslacht?!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door TrotsBuikje, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Had je dan niet al alles in het blauw gehaald? Of jongenskleren?

2. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Op onze 13-weken echo zagen we ook heel duidelijk een piemeltje! De VK was echt overtuigd!!
    Gisteren weer een echo gehad en zelfs twee balletjes gezien:D Wij zijn nu ook overtuigd!

3. Chanel123

Chanel123 Lid

20 nov 2012
    83
    0
    0
    Ook ik heb mijn termijnecho met 13 weken gehad, wij en de vk zagen gelijk een piemeltje:) dus het kan zeker!

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    wat grappig dat jullie dat al konden zien! heb bij mijn termijnecho met 13 weken ook wel zitten spieken maar heb niks kunnen ontdekken ;)

@Aurora2013 haha nee hoor, we vermoedden daardoor een jongetje maar hadden het kamertje, geboortekaartje en de kleertjes e.d. allemaal neutraal gedaan, je weet het toch pas echt zeker als het eruitkomt dan he ;)
    de verrassing was daardoor wel nét wat groter dat het toch een meisje was

5. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Bij mij hebben ze bij 12 weken wel de NUB gedaan, kwamen we op een jongetje.
    Vorige week (bij 16 weken) echo: duidelijk een meisje.
    De NUB wil helemaal niets zeggen dus.. Maar 13 weken lijkt me wel vroeg. Een jongetje zien ze trouwens vaak wel eerder in de zwangerschap....

6. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Wij zijn met toen 14 weken naar Lommel geweest voor een geslachtbepaling. Ze kon toen met 95 % zeggen dat het een meisje was.

En ben reeds bevallen van een gezonde meid, dus ja het kan wel!

Overigens kun je in Lommel terecht vanaf 13 weken voor een geslachtbepaling. Ze heeft het bijna nooit mis, gezien de reacties in haar gastenboek en sommige hier op het forum.

7. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames hier hebben we de NUB topic voor, graag je foto of vragen daar plaatsen. Deze sluit ik voor het overzicht.

Deel Deze Pagina