13 weken, onzeker!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by , May 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Dit is echt heel raar misschien, maar wie weet herkent iemand dit.

Sinds 1 a 2 weken zijn bij mij, de weinige, symptomen die ik had zo goed als weg... Op wat flinke hoofdpijnen na..

Nu zou je moeten denken, jippiee.. maar ik vind het toch wel eng... nu merk ik haast niks en maak ik mezelf dehele tijd druk of het wel allemaal goed is met mn klein wormpje :( Herkent iemand dit?

2. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    ik herken het niet
    want ik zit nog vol met misselijk heid en overgeven
    maar ik weet wel dat het naar een paar weken weg kan gaan
    bij de ene is het naar 3 maanden pas en bij de ene langer en bij de ene korter
    als je het niet vertrouwt zou ik als ik jou was gewoon even de
    verloskundigen bellen,
    Sterkte er mee

3. Niet meer actief

ja heb de vk gebeld, moest ik eigenlijk volgende week heen maar nu as donderdag omdat zij de hoofdpijn niet vertrouwt..

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hoezo vertrouwt ze de hoofdpijn niet? Want daar heb ik ook last van...

5. Niet meer actief

Ja niks heel engs ofzo hoor... maar ze wil gewoon checken of mijn bloeddruk wel oke is en mijn bloedsuikers geloof ik..

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Het is normaal dat je je rond deze tijd beter gaat voelen. De kwaaltjes veranderen. Zo is de misselijkheid nu bij de meeste vrouwen weg en krijg je idd hoofdpijn ervoor in de plaats (of een ander kwaaltje). Maak je dus maar niet druk!

7. Niet meer actief

Nee maak me ook niet druk.. maar als het idd een lage/hoge bloeddruk of suikerspiegel is dan is er wat aan te doen en dat is dan wel weer fijn :D

Share This Page