4 weken zwanger...krijg m'n broek niet meer dicht...hep constant het gevoel dat er spanning op staat maw ik krijg mijn buik moeilijk ontspannen, buikpijn.... Kortom: ik heb even een paar hartjes onder mijn riem nodig. O nee, die draag ik ook niet meer
Draag anders lekkere losse joggings achtige broekjes je hebt hele hippe.. Die zitten tenminste lekker met je groeiende buik. Fijne zwangerschap nog.
Pff ik herken het gevoel! soms zit ik op de bank en dan moet ik gewoon mn knoop los doen! vanaf wanneer kan je eigenlijk een zwangerschapsbroek aan? Maar Gefeliciteerd met je zwangerschap! Als het helpt: Je hebt pijn voor een goed doel! liefs en sterkte!
Ik word alleen zoooo onzeker van die buikpijn...ben zo bang dat ik weer een miskraam krijg / heb.. Zodra we de echo hebben gehad en die is goed, ga ik gelijk een positie broek halen hoor. Dit is echt 10 x niets
Dat buikpijn is het groeien van je baarmoeder en idd het voelt niet altijd even lekker .. T hoort er allemaal bij .. Je dikke buik komt van je darmen die zetten flink op .. Jekan ook de knoop van je broek los doen en dan een stiekje erom heen doen..
Ik heb tzelfde Chantalleke..bij ieder buikpijntje of steekje denk ik van O NEE HE! Ben gewoon bang om nogmaals een mk te krijgen...heb een paar dagen steekjes in mijn liezen gehad..maar dat hoorde er blijkbaar ook gewoon bij..alleen met die lichte ongibuikpijn ben ik niet blij mee...pfff...
ik heb me laten vertellen dat buikpijntjes heel normaal zijn hoor! ook dat ongesteld gevoel. vond ik eerst ook heel eng, nu vooral vervelend. vooral als ik s'ochtends mn bed uit kom en moet plassen, heb ik er last van.
wat ben ik blij te lezen dat er meerdere last hebben van die verveelende buikpijn. ik heb inderdaad ook al een paar keer steken in mijn liezen gehad en dat is alleen op mijn werk ( gelukkig werk ik maar 2 dagen en nog een weekje en dan ben ik 2 weken vrij) Maar nu heb ik dus ook die buikpijn en aangezien ik hiervoor ook mk gehad heb zit dat heel erg in mijn hoofd en zal niet verdwijnen voordat ik voor het eerst bij de vk geweest en heb gehoord dat alles goed is.
Ik voelde gisteravond weer steken, overal. onder mn ribben, in mn been.. Raar maar je gaat gelijk van alles denken. k heb zelfs gedroomd dat ik een miskraam had..
Vanaf hoeveel weken kunnen ze op de echo een hartje zien? Ik heb pas een afspraak bij de verloskundige als ik 8 weken ben, daarna pas de echo.. 'k Vind het zo laat Onzekere muts ook...
hoi hoi herken ook die buikpijn. mij ook laten vertellen dat dit je baarmoeder is! ga het toch eens navragen bij de verloskundige hier! ook die broek herken ik! spijkerbroeken (lage) zijn een kriem doe ik ook een knoop los en de riem er over heen en niemand die dan wat ziet! of wat hogere broeken, of linnen broeken die rekken wat uit. ja je zoekt allerlei oplossingen haha! ik mag pas met 11 weken voor mijn echo dus moet nog ff... (nog 5 weken, tel al af!) de week daarvoor eerste afspraak vk. ben erg nieuwsgierig hoe het daar onder in mijn buikje vergaat door mijn Hummeltje.....
Hoi, Ja die buikpijn is niet prettig, heb ik ook. Maar ik weet nog van de vorige keer dat het ook niet prettig is om al vroeg zwangerschapsbroeken te dragen. Wij zijn vorige week voor het eerst naar de gyn geweest en ook een echo gehad. Was toen 7 wk zwanger. Je kon het hartje al heel goed zien kloppen ! En dat bij zo'n kruimeltje van 12 mm. Erg byzonder. Toen ik zwanger was van onze dochter (6 jaar geleden) kon ik pas met 12 weken bij de verloskundige terecht en kreeg pas daarna de eerste echo. Maar we hebben toen wel al de harttonen beluisterd bij de verloskundige. Volgende week weer echo + afspraak. Ben erg benieuwd of ze dan beter kunnen meten, want daar was hij of zij nu nog te klein voor.
Bij mij het zelfde verhaal als bij Corina66, van de week bij de verloskundige geweest, dacht namelijk dat ik zo'n 8 week zwanger zou zijn aan de hand van mn laatste ongesteldheid, maar er kwam uit dat ik nu 6 week zwanger ben, we hebben het hartje gezien, Maar het is nog te vroeg om te meten wanneer de bevallingsdatum is, daarom doen ze dat denk ik pas vanaf week 8.
Ik heb ook van die buikpijn en word er ook heel onzeker van. Ik had dit helemaal niet bij mn eerste zwangerschap, dus denk nu iedere keer dat ik toch stiekum ongesteld ga worden. Gelukkig lijkt het nu wel langzaam minder te worden. Voel het nu alleen als ik moe ben, vooral aan het eind van de dag. En we moeten er idd maar van uit gaan dat het er allemaal bij hoort.
Ik ben met 9 weken naar de VK geweest en daar hebben we met een doptone het hartje al gehoord en 9 mei hebben we de eerste echo en bloedprikken. Vanavond ga ik mijn eerste zw broek kopen want ook de knoop los helpt bij mij niet meer
Hallo, ik heb ook sinds vandaag last van buikpijn. een constante pijn van mijn maag tot onder mijn navel. mn middenrif doet ook zeer. maar durf niet zo goed paracetamol in te nemen. doen jullie dat wel of niet groetjes
Bij de apotheek heb je pijnstillers speciaal voor zwangere. Weet niet of kinderparacetamol mag , maar ok daar kun je naar informeren bij een apotheek.