baarmoeder

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door enne, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik zit met een vraag en misschien kan een van jullie zwangeren mij helpen.
    Ik ben nu 6,5 weken gestopt met de pil, nog steeds geen ongi gehad en om de 2 dagen aan het klussen met mijn vriend Nu voel ik me de laatste tijd al anders, misschien ook omdat ik er meer mee bezig ben.
    De volgende klachtjes ondervind ik bij toebeurt: Last van erg rommelige darmen na maar iets te hebben gegeten, druk/steekjes onderin de buik, last van lage rugpijn, stijve onderrug, iets gevoelige tepels, rode wangen/warme wangen, sterk ruikende urine, nat zijn aldoor maar geen verlies van vocht in mijn onderbroek, af en toe vlaag misselijkheid voelen.
    Maar dit zijn allemaal vage klachtjes. Wat me het meeste opvalt is dat ik het idee heb dat mijn baarmoeder zo laag zit. Tijdens het klussen stoot mijn vriend er tegen aan, dit voelt erg onprettig. Mijn vriend voelt het ook.
    Dit had ik eerder nooit zo.
    Heeft iemand een idee of ik misschien zwanger kan zijn? Herkent een zwangere dit?
    Of is dit het ontpillen?
    Ik heb nog geen test gedaan, weet niet goed wanneer ik dit zou moeten doen, ken mijn cyclus niet. En durf niet zo goed. Of verbeeld ik me alles.

gr enne

2. Niet meer actief

Testen kan al vanaf de dag dat je ongesteld moet worden dus... euhhh je bent nu anderhalve week overtijd dus je kan makkelijk testen.
    Waarschijnlijk is het het ontpillen.. maar je kan natuurlijk ook gewoon zwanger zijn!
    Koop gewoon een testje en dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
    Verder wat je baarmoedermond betrefd dat is ook niet altijd duidelijk hetzelfde bij elke zwangere hij hoort dan wel in ieder geval dicht te blijven.
    Maar ik zou niet aan je baarmoeder mond gaan voelen om te kijken of je zwanger bent of niet. Je baarmoeder kan ook laag gaan staan omdat je ongesteld moet worden.

Gewoon testen dus zou ik zeggen.

Succes ermee

3. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Waarom is het niet goed om aan je baarmoedermond te voelen eigenlijk?
    Kun je voelen of hij open of dicht is?
    Ik wacht het nog even af en ga anders begin volgende week maar eens testen.
    Maar herkend iemand mijn klachten en was toen zwanger?

4. Niet meer actief

Hoi geen dank trouwens he.. :(

Ik heb niet gezegt dat het niet goed is maar je kan er gewoon niet uit op maken of je zwanger bent of niet. Zoizo weet jij er duidelijk niks vanaf dus ik snap uberhaupt niet waarom je eraan voelt dan.
    Het zijn allemaal standaart zwangerschapssymptomen die je beschrijft maar het is zeer waarschijnlijk dat het het ontpillen is dus tjah.
    En toen ik zwanger was had ik die klachten NIET.

5. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Pardon..........., hoezo doe jij zo vijandig tegen mij?
    'Je weet er duidelijk niks vanaf' en wat dan nog?! Lijkt me niet zo raar als je net begint en alles nog nieuw is.
    Bedankt voor je reactie, not!

6. Niet meer actief

Hahahaa... ik negeer de helft ten eerste. En euh.. waarom aan je baarmoeder voelen dan als je er niks vanaf weet nog?
    Je zit overal dezelfde vraag te plaatsen doe nietzo wanhopig joh. :)

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi enne,
    ik had erg snel last van steekjes onderin mijn buik en voelde me ook anders. Ik was pas net van de pil af (15 jaar geslikt) en had ook niet zo snel verwacht zwanger te zijn. Als ik jou was zou ik een test doen, dan heb je net wat meer zekerheid in zo een spannende periode.
    heel veel succes!
    en fijn hè om antwoord te krijgen op de vraag die je stelt

8. Niet meer actief

Ze wardeerd het ook echt heel erg als iemand de moeite en tijd neemt om antwoord te geven he.. ja... zal je zien dat ze nu heel dankbaar gaat lope doen haha..

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    enne ik zou je echt adviseren om een testje te gaan doen..ik lees overal dat je dat niet durft..maar tig topics aan maken met vragen bereikt natuurlijk ook niet veel.
    Ik snap je wel hoor..het is allemaal erg spannend..maar test nu maar gewoon dan heb je gewoon zekerheid en kun je verder.

10. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Ik ga begin volgende week maar eens testen, werk deze week en het weekend lange dagen. Heb hier na het weekend rustig de tijd voor.
    Bedankt voor jullie reacties dames!

11. Niet meer actief

=D>

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

@enne... als je misschien overtijd bent, kun je inderdaad een testje doen. Ik zeg misschien, omdat je, zoals je zelf schreef, net van de pil afbent. Inderdaad heb je dan zoiets als ontpillen.

Ook je klachten kunnen 2 kanten opgaan. Een lage baarmoederstand kan ook wel eens zo zijn, dat je misschien een eisprong hebt in aantocht. Vaak staat je baarmoeder dan ook lager. Ik zou er zelf ook niet teveel aan voelen.

Succes in ieder geval! (en die test zou ik zeker wel doen)

13. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hoi hoi

Denk dat je aan het ontpillen bent.De kans is dat je zanger bent , maar gooi het eerder op ontpillen omdat ik nu nog steeds last heb van ontpillen , nadat ik in oktober ben gestopt.
    Niet alle symptonen kun je gooien op zwangerschaps , de ene keer ligt je baarmoedermond lager dan de andere keer , misschien dat je dat voelde.

anders even praten met je huisart , die kan vaak ook wel goed advies geven en eventueel een testje voor je doen.

Suc6

14. enne

enne Actief lid

21 apr 2008
    229
    0
    16
    Het was inderdaad het ontpillen, ben maandag ongi geworden. Mijn klachten zijn allemaal als sneeuw voor de zon vertrokken.
    Voel me goed nu.

Deel Deze Pagina