Vliegen met baby van 9 maand en kind 3 jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alequito, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alequito

Alequito Lid

21 aug 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik moet binnenkort twee uurtjes alleen vliegen met mijn twee kids en zie dat niet zo goed zitten, de grote is heel actief en ook de baby zit nu niet meer stil
    heeft iemand tips voor mij?

Alvast bedankt,

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Oei, lijkt me niet makkelijk. Veel afleiding meenemen, eten etc.? Geen idee eigenlijk :)

3. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Hoe vermaken ze zich normaalgesproken in de auto? Wellicht kun je dezelfde dingen meenemen? En mogelijk heb je een vliegtuig met tv? Daar zou je eens naar kunnen informeren bij de maatschappij.
    Ik denk dat ik voor de oudste wat boekjes mee zou nemen en wat klein speelgoed (autotje, etc.). En voor de jongste ook zijn/haar favoriete speeltjes, knuffeltjes, etc.

Wat dat betreft zou ik me zelf meer zorgen maken over de tijd die je op het vliegveld moet doorbrengen dan over de vlucht zelf. ;)

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Hier gaat altijd de tablet mee met allerhande filmpjes (Barbapapa, Bumba, Dora). Maar die filmpjes kan je ook op je telefoon zetten.
    Wat stiftjes en een kleurboekje. Een boekje om voor te lezen.
    Ga in september ook weer vliegen, ook ong 2 uur, en meer neem ik niet mee!

5. Alequito

Alequito Lid

21 aug 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    in de auto zitten ze stil en hebben ze eigenlijk niets nodig, maar in een vliegtuig wil hij nooit blijven zitten en wil hij rondwandelen of rechtstaan etc.
    ik dacht eerder aan snoep of wat lekkers meenemen mara te veel suiker maakt net weer te actief misschien
    tv gaat er niet zijn
    boeken houdt hij zich niet zo grag mee bezig, met autootjes wel maar niet stilzittend,
    we zienwel, eens uik op het vliegtuig zit, kunne ze er in elk geval niet meer uit

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Een bakje met druifjes en rozijntjes, lekker knabbelen kost ook tijd ;) Een mini-krentebolletje, een banaan....

7. Alequito

Alequito Lid

21 aug 2013
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja tablet lijkt me ideaal , maar heb ik niet
    ik ga voor de food optie gan dankje

Deel Deze Pagina