heey allemaal ik hoop dat iemand me hier zou kunnen helpen, ik heb 21 december een curratage gehad maar heb nu nog steeds last van buikpijn en pijn in mijn rug en een beetje pijn nog in mijn liezen dat doorstraald na mijn benen, ik ben hiervoor bij de gynecoloog geweest (nu ongeveer 2 weken geleden) en zei vertelde dat ik een eisprong heb die is gesprongen in mijn eierstokken ipv in mijn baarmoeder. helaas vind ik op internet hier geen verdere informatie over en loop ik toch nog met pyn. 1februari moet ik weer terug op controle maar maak me er toch best zorgen over het kan toch niet zijn dat ik er nu nog steeds zo'n last van heb? Zou het misschien niet iets anders kunnen zijn? ik maak me nogal zorgen erover. alvast heel erg bedankt. groetjes melissa
Hoi, Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het zou kunnen zijn. Neem aan dat de gyn hier wel verstand van heeft en goed beleid maakt en goede instructies geeft. Als je niet veel bloed verliest zou ik me voor nu nog geen zorgen maken en de afspraak afwachten. Groeten Evelien
ooh okee toch bedankt. ze zag op de echo 2 zwarte plekken bij mijn eierstokken en dit zou dan het bloed zijn dacht ze oftwel het gesprongen eitje met bloed, verder zou het lichaam het bloed zelf verwerken dan maar ik heb toch nu ondertussen 1week bloedverlies gehad dat is inmiddels gestopt. ik dacht dat het toch een beetje ongesteldheid nog was ofzo. het was niet zoveel als een echte ongesteldheid. Maar nu maak ik me natuurlijk zorgen dat die 2zwarte plekken iets anders zou kunnen zijn..en wat dan? maar als jullie hier verder helaas ook niet veel over weten zal ik idd maar afwachten. sorry voor mijn lange bericht. groetjes
Geeft niet hoor! Zwarte plekken zijn vocht of bloed inderdaad, maar ik kan je er verder weinig over vertellen! Succes nog