ik had een vraagje s nachts of ovdrdag maakt niet uit heb ik wel s soort harde buiken voor weeen in buik rug en benen maar dan voelt mn buik aan zo hard aan beide zijkanten dat het lkijkt of ie elk moment mn vel uit kan sprinegn 2 harde bonken zeg maar ik puf het dan maarw atw eg want heb ook zo n zere benen en rug dan hoort dit erbij? ben nu 36 weken zwnager alvast bedankt! xx
Hoi Meyou, dat het nu rommelen/voorweeen/oefenweeen. Kan geen kwaad, maar dit is allemaal voorwerk van je baarmoeder. Wil helemaal niet zeggen dat je binnenkort gaat bevallen. Wil alleen maar zeggen dat je baarmoeder wat oefent. Soms veroorzaakt een blaasontsteking zulke voorweeen, dus dat kun je even laten uitsluiten. Ook kan het zijn dat je kleine aan het indalen is en dat je daarom een geprikkelde baarmoeder hebt.Warmte helpt vaak de pijn/hardheid van je buik wat te verzachten. Groetjes Brigitte
kan een blaasontstekong ook kwaad evt voor kindje of jezelf? in eider eval bedankt het doet me da zo n zeer dat ik echt niet weet hoe ik hebben moet ik weet dat echte werk meer zeer zal doen maar dacht wel evn jee zo extreem terwijl je nog niet moe bevallen xx