klachtjes en kwaaltjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blondie1980, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie1980

26 mei 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal

Ik ben nu ( denk ik) 6,5 week zwanger. Sinds vorige week de aanwezige klachten van misselijkheid en extreme vermoeidheid.
    Herkennen jullie dat de klachten per dag zo kunnen wisselen? Gisteren was ik in de ochtend erg misselijk en moest ik mij de hele dag op het werk vooruit trekken van vermoeidheid. Vandaag lijken de klachten weer helemaal weg. Ben wel wat moe, maar heb veel meer energie in vergelijking tot gisteren. Ook de misselijkheid nog niet gehad vandaag. Fijn natuurlijk, maar aan de andere kant vind ik dat ook weer gek.

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ja dat kan. Niet iedereen is gelijk en onder invloed van hormonen doet je lichaam rare dingen. Mijn klachten hielden gewoon een aantal weken achter elkaar aan, elke dag opnieuw.

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Als eerste, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

En qua kwaaltjes, dat kan zeker! Ik heb ook gehad dat ik de ene week enorm moe was, en zo. En de week erna geen één tot weinig klachten en 't idee had zelfs niet zwanger te zijn, toen was ik zelfs bang dat er een miskraam aan zou komen ofzo? Maar het is allemaal heel wisselend, ook per persoon en per keer! Succes! :)

4. Blondie1980

26 mei 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xsimone,
    Dat heb ik dus precies zo. Mijn klachten zijn vorige week woensdag in alle hevigheid begonnen maar zo snel als ze er waren zo snel zijn ze vandaag ook weer weg. Vandaag ineens redelijk fit, en totaal niet misselijk.
    Ik ben dan meteen bang dat dat niet goed is, zeker als je verhalen leest over missed abortion.

5. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

2 aug 2007
    421
    1
    0
    Ben nu ruim 10 weken en het wisseld bij mij nog steeds iedere dag... Dus ja heeeeeeeeel herkenbaar!

Deel Deze Pagina