Hoi meiden, gewoon even mijn verhaal misschien zijn er meerdere met extreme misselijkheid etc. vanaf 6+3 ben ik de hele dag doodziek (voor mijn gevoel) overgeven hoef ik niet (heb ik ook een enorme angst voor) ik heb van de gyneacoloog pilletjes gekregen tegen de misselijkheid die niet veel helpen. Ook drink ik verse gember in kokend water. Maar bah wat een vreselijk gevoel dat ziek zijn. Nog meer mensen die zich zo belabberd hebben gevoeld en vanaf wanneer ging het beter? De piek van je hormonen staat op 9 weken, dus nog ff (hoop ik) groetjes!
He! Hier hetzelfde, maar werd ook steeds misselijker en gebruik nu emesafene sliktabletten. De zetpillen hielpen niet, tussendoor nog noro virus gehad en dus wel spugen maar nu voel ik me gelukkig wat beter. Slik wel iedere ochtend en avond braaf rond dezelfde tijd anders heeft t weinig zin voel ik sterkte!
Ik voelde mij ook heel erg ziek tijdens het eerste trimester. Heel erg moe, beroerd, misselijk, alles stonk, hoofdpijn, zere borsten, spierpijn in mijn liezen. Daarnaast voelde ik mij ook erg depri.. ik kon absoluut niet omgaan met de hormonen. Rond de 12 weken ging het beter. Dus echt bij de overgang van het eerste naar het tweede trimester, wanneer de placenta het werk gaat overnemen en de hormonen meer in balans komen. Ik ben nu (bijna) 22 weken en ik voel mij top!
Hier hetzelfde. Vorige week was ik 12 weken en leek het beter te gaan, maar vanaf eergister is het weer terug. Heb ook erge last van prikkelbare darmen waardoor ik extra misselijk ben. Vorige zwangerschap voelde ik mij met 16 weken weer helemaal fit!
Hier ook 1!! Vanaf 6 weken doodziek. Ik kon niks ruiken enof zien..Ik kon niks binnen houden. Met 9 weken ben ik opgenomen met uitdroging.. Nu 16 bijna 17 weken en nog voel ik me ellendig. Extreem lage bloeddruk dus flauwvallen is nu ook best normaal geworden voor me.. En helaas ben ik dus ook niet meer in staat om te werken. Ik zit nu ruim 10 weken thuis. Succes meid..
Wees blij dat je t nog binnen houd. Hier tm week 12 niks anders dan spugen. 12-18 werd t heel langzaam minder. Niks hielp.. doorbijten en teren op dingen die he wel verdraagt. Heeft me m'n zomervakantie gekost. Maar voor een geel goed doel.
Idd even door ijten, ik houd sinds 4 dagen ook niks meer binnen maar probeer toch zoveel mogelijk kleine hoeveelheden te eten (ook als het een beetje ongezond is) beter iets dan helemaal niks
Wat naar! ik vind misselijk zijn ook vreselijk,overgeven nog veel erger Gelukkig tot nu toe daar geen last van maar ik begrijp dus dat dat nog kan komen ? Sterkte ieder geval! hopelijk neemt het snel af
Ik heb me ook goed beroerd gevoeld! Niet overgegeven, maar het enige wat ik kon verdragen was water en aardbeien. Vanaf week 13 begon het af te nemen en rond 17 was het echt helemaal weg. De soort hittegolf toen hielp ook niet mee