Dank je wel. Voor je gevoel duurt het een eeuwigheid maar gelukkig kan ik nog terecht in het weekend.
Hoe is het nou met de krampen? Zijn ze weg of heb je ze nog steeds? Balen dat je nog een (lange) nacht in onzekerheid moet zitten. Ik blijf voor je duimen!
Hoe is het gegaan vandaag? Hopelijk goed nieuws. Ik herken je verhaal wel, alleen was het bij mij rood bloed. Eerst in week 5 en 6 een aantal dagen en ook een keer flink veel. Daarna af en toe weer wat en laatst in week 16 nog een spoedecho gehad omdat ik weer bloedverlies had en vreselijke onhoudbare kramp. Met de baby is alles goed, waarschijnlijk gevoelige baarmoeder in combi met rotdarmen. Maar schrikken is het wel elke keer...
Oh kletskoek, ik zag gister laat je berichten, en moet ook steeds aan je denken nu. Ik hoop zo dat alles oké is!
Sorry dat ik nu pas reageer! Drukke dag gehad. Maar alles was goed met ons kindje. De verloskundige houdt het op een goed doorbloeden baarmoedermond. We hebben twee foto's meegekregen. We gaan weer gerust het weekend in. Bedankt voor alle lieve woorden!