Duim ook voor je dat straks stopt!! Ik krijg morgen inwendig onderzoek, vandaag bij de echo weer gezien dat er nog steeds bloed zit nu willen ze gaan kijken. Ben benieuwd!
Dankje! Ohh ook spannend zeg, bloed je ook nog steeds of dat dan wel gestopt voor nu? Laat je het weten?
Vorige week gestopt met werken en toen werd het minder zelf paar dagen helemaal niks dacht rust doet toch iets goeds. Maar zaterdag was ik zo grote stolsel verloren en dacht nou dit zal de boosdoener wel wezen. Maar helaas zat dus nog meer. Sinds zaterdag niet weer gestopt helaas. Ze hebben nu een uitstrijkje genomen krijg ik over 2 weken uitslag.
Dat is zo vervelend he! Opgeven moment wen ik aan de huidige bloeding zegmaar en dan ineens word het weer stuk erger.. dan denk je dit kan niet goed zijn.. oh bah duurt ook nog lang dan de uitslag.. speculumonderzoek ook gedaan? En echo bij gynaecoloog? Of eerst uitstrijkje?
Ja klopt dat precies, maar mag altijd verloskundige bellen desnoods komen ze bij me thuis ook heel fijn. Heb een uitwendige en inwendige echo gehad, en baarmoedermond bekeken en toen uitstrijkje. Ja 2 weken duurt echt lang.
Ja precies dat is fijn he, altijd bereikbaar. Ja duurt echt lang inderdaad! Fijn dat je de hele "check" gehad heb!
@Anar91 hoe is het nu? Uitslag al gekregen? Hier nog geen bloeding dus ik hoop echt dat het wegblijft nu
Lief dat je het vraagt. Uitstrijkje was goed gelukkig! Maar de kleine heeft ook 2 vaten door de navelstreng ipv 3. Kwamen we achter bij de 20 weken echo. Gelukkig doet de kleine het goed en heb ik alweer een suikertest moeten ondergaan. Maar wat fijn dat het bij jou gestopt is met bloeden. Hier helaas nog steeds niet
fijn dat alles goed was, hmm okee heeft dat nog gevolgen? Vervelend dat nog niet gestopt is, weet er helaas alles van. Dit is ook een uitzondering hoor in die 17 weken dat ik nu al anderhalve week niet gebloed hebt. Ben dus nog beetje sceptisch of het wegblijft hopelijk stopt het bij jou gauw en dat het dan bij beide gewoon wegblijft!
Ja snap je heel goed vorige week had ik ook 5 dagen niet gebloed en toen hop daar kwam weer een volle lading.. je kijk't er idd niet raar meer van op. Ja enige wat ze nu steeds zeggen is kans op een vroeg geboorte.