13 weken zwanger en geen hartklopping?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Yasminaa, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    oooh en sorry ik lees nu dat ze die optie wel heeft gekregen, daar heb ik overheen gekeken!!! Sorry!! maar niet altijd meteen zo geirriteerd reageren aub zeg

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Echo laten maken....en hier konden ze de hartslag vna ons meisje ook niet vinden met 12 weken hoor! Ze zat gewoon zo diep...ik moest toen op mijn zeide gaan liggen, onderste been gestrekt andere gebogen...en toen ging ze luisteren aan de zijkant....en dan zo over mijn buik heen (linkerzeide)

En voila daar was ze!! Ze is wel 30 minuten bijna bezig geweest hoor!! ze wou het al bijna op geven....en een echo plannen.

Succes!

3. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Zoals de meeste al gezegd hebben kan je baby inderdaad nog alle kanten op en dus ook nog wegzwemmen voor de doppler.
    Ik zou ook je VK bellen en uitleggen dat je toch niet fijn voelt omdat zij de hartslag niet kon vinden en even vragen of ze alsnog de aangeboden echo wil maken. Het is zonde als je anders een poosje loopt te stressen terwijl er waarschijnlijk niets aan de hand is.

4. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel kindjes vinden de geluidsgolven van de doptone erg vervelend en zwemmen ervoor weg... helemaal bij 13 weken hebben ze nog ruimte zat om er voor weg te komen...
    kan me voorstellen dat het je niet lekker zit en zou dan gewoon de vk bellen en zeggen dat het je dwars zit en eigenlijk niet een week wilt wachten...

5. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!
    Idd ik was heel erg overdonderd dat woord zocht ik gisteren haha!
    Ik woon in engeland en daar hebben ze geen echo bij de hand (was bij de dokter praktijd en niet zkh)

Heb serieeus niet kunnen slapen en ben vandaag naar de vk gegaan (er was een andere vk) en legde uit of ik mijn besluit kon veranderen en ze zei waarom dan? en ze wou best tijd nemen om zelf te checken dat vond ik wel heel erg aardig van haar! En ze heeft kunnen vinden!!
    hij was dit keer helemaal zijkant van mijn linkerkant..
    Trouwens terwijl ik liep naar de dokterpraktijk voelde ik me baby en dacht echt van ohh je stresst voor niks je voelt hem gewoon!

Ik ga toch nog volgende week terugkomen en ik had helaas 2sec maar gehoord ..de vk werdt gebeld op mobiel (hmmm)

Dank jullie wel voor jullie advies en geruststelling..

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    yasminaa, wat fijn dat alles goed is!!

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Wat fijn dat je nu gerustgesteld bent meid!

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    idd meid fijn dat je bent gerustgesteld!!! fijn om te lezen

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Meid, lekker een echo laten maken, bij mij kon ze met 12 weken het hartje nog niet horen, maar was normaal. Dan is het nog klein en zoeft het elke keer langs het apparaatje. Dus het kan wel, maar echt, als je de kans krijgt voor een echo, lekker laten doen, want dan zie je je kleintje ook nog es een keer! En je bent gerustgesteld!
    Ik vind wel dat de vk je wel onzeker heeft gemaakt en je kan je kind nog niet voelen met 13 weken lijkt me??? Is wel heel vroeg hoor! Dus raar dat ze dat aan je vroeg en idd, het blijft nog niet ergens liggen aan 1 kant;) Zit vast wel goed hoor allemaal!!

Deel Deze Pagina