Wij hebben 7 februari de 20 weken echo, alleen deze word gedaan als ik 18.4 weken ben. Hebben meer vrouwen dat ze eerder dan 20 weken de 20 weken echo hebben? Een paar dagen eerder dan dat je 20 weken bent, heb ik gehad met mn eerste. Maar ik vind dit zelf wel wat te vroeg. Hebben meerdere dit gehad?
Hier kon het niet eerder als 19 1/2 omdat ze anders het hartje niet goed konden beoordelen? Maar hier gebeurt het gewoon bij de vlos misschien dat ze bij jou betere apparatuur hebben?
dank je wel Wist het niet namelijk dat het met 18 weken ook werd gedaan. Edit: Dank je wel Melief Ik bel morgen gynacologie wel even op (als ze er morgen zijn) om zeker te zijn.
Wat Amfy zegt! Bij mij was hij ook rond die tijd gepland, maar door omstandigheden werd hij pas net na de 21 weken uitgevoerd.
Ik heb toen gebeld dat ik het vroeg vond en mocht toen gewoon met 20wk komen. Dus als je met 20wk prettiger vind zou ik gewoon even bellen,vond het zelf ook erg vroeg.
Raar ik belde laatst voor een afspraak wilde graag op vrijdag ivm man. Maar dan mocht niet want is drie dag voor mm exacte 20 weken dag.. dus nu 2 dagen later op een woensdag een plekje. En dan zou je al met 18 weken kunnen. vind ik part dan..
Ik mocht ook niet eerder dan 20 weken, om de 19+6 waarop ik hem nu heb gehad moest ik bijna ruzie maken. Ik wilde namelijk zo graag voor de kerst, en uiteindelijk mocht het.
Hmm raar allemaal hoor hier houden ze juist rond de 19 weken aan ik ben laat met mijn precies 20 weken op de dag dat ik hem krijg. Ze houden kennelijk overal andere regeltjes aan.
Hier plannen ze precies op de dag af of later. Ik ga dus met precies 20 weken. Nekplooi was ook precies met 12 weken maar heb ik zelf verschoven omdat t makkelijker voor mijn vriend was met zijn werk
Ik bel morgen even op voor informatie, want ik weet niet echt hoe ik er over moet denken, even vragen wat bij hun de regels zijn.
De standaard is in principe tussen 18 en 22 weken. maar idd iedereen houd zich aan zijn eigen tijden....
Ik mocht zelfs pas met 21 weken. Met 20 weken wilden ze liever niet omdat ze het hart dan nog niet zo goed kunnen beoordelen. Dat vond ik wel vreemd, aangezien het 20-wekenecho heet.
Bij het echo bureau waar ik ben geweest doen ze de 20 weken echo standaard met 19 weken. Alles kon toen prima worden beoordeeld.
Ik heb m ook gehad met 18.4 Vond het in eerste instantie ook vroeg maar toen ik er naar vroeg zeiden ze dat ze die tussen de 18 en 22 weken deden.
Hier zeiden ze ook tussen de 18 en 22 weken. Ik ben met precies 19 weken geweest. Alles was prima te beoordelen..
Ik krijg hem bij 21.4 de echoscopist kan het dan wat makkelijker zien...ik heb veel overgewicht en een dikke buik van mezelf