Hello dames, Ben nu ruim 13 weken zwanger, goede echo met nekplooimeting gehad maar sinds een kleine week zijn echt al mijn syptomen weg! Pukkeltjes verdwijnen, borsten doen minder pijn, loop niet meer de hele dag te boeren ( prima opzich ) energie voor 10!! Eigenlijk heerlijk maar voel me stukken minder zwanger Zijn er dames die dit herkennen??? Alvast bedankt Liefs
ik heb bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen kwalen gehad.ik zou me niet zor druk maken.en het is ook wel normaal dat je nu weer meer energie krijgt.maak er gebruik van en ga lekker leuke dingen doen
Ikzelf nog niet maar mijn vriendin die nu 5 maanden is wel. Zij had dat ook en maakte zich ook zorgen. Maar naar het schijnt is het 2de trimester net het meest "kwaalloze" zegt iedereen rondom mij die al kinderen heeft... Dus prima toch!?!
Maak je geen zorgen! Bij mij waren rond de 13 weken ook alle symptomen weg. Veel minder moe, niet meer misselijk, enz. Maakte me ook zorgen, maar vorige week toch weer een mooi kloppend hartje gehoord. Waarschijnlijk krijg je over een tijdje wel weer andere klachten, dus geniet er maar even van!
Had zowiezo al heel weinig klachten op hele zere borsten na en toen dat ook nog verdween na zo´n 12 weken, ging ik eigenlijk zonder enige verwachting naar mijn eerste echo omdat ik dacht dat het weer niet goed zou zitten. Maar alles was prima en heb nu een dochtertje van ruim 2 jaar. Volgens mijn gyn, die de echo deed, was het verdwijnen van zwangerschapsklachten heel normaal vanaf 11 weken!
Die beginkwaaltjes schijnen tussen de 12 en de 18 weken te verdwijnen. Bij mij was dat bij week 19 helaas pas maar bij jou blijkbaar eerder. Lekker toch'? Als je je echt zorgen maakt zou ik de verloskundige gewoon even bellen...
Bedankt voor jullie lieve geruststellende reacties.. De 20 weken echo lijkt nog zo ver weg... Maar voor nu gaan we gewoon GENIETEN!! Liefs