hulpstuk om je gewone broeken door te dragen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babywish84, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    hoi,

even een vraagje,
    ik heb eens zo'n hulpstukje gezien wat je tussen de knoop en rits van je broek kan zetten zodat je je eigen broek nog even aan kan ipv een positiebroek.
    want vindt het onzin om nu al zwangerschapsbroeken te gaan kopen (die banden zijn ook nog veel te los) en een elastiekje door mijn knoopsgat ziet er ook niet altijd mooi uit onder een shirtje.
    heb zoiets dus al eens gezien op internet, maar kan het nu niet vinden en google wordt ik ook niet wijzer van! :( ;)

thanks!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  3. Within

Within Niet meer actief

Even op de banner hierboven klikken van mamaband!

4. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik vond het er niet uitzien en niet zitten (maar goed ik had een hele grote buik en een stukje ondersteuning was juist erg prettig, ik kocht met 8 weken al positiekleding want pastte niets meer, das juist leuk kan je er lekker lang mee doen, zou eerder balen als ik voor de laatste 5 weken kleding moest kopen. Maar daarnaast kan je ook bv tuniekjes aan doen met leggings e.d. daar kan je lekker in groeien ;)

5. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    @within: dank je! maar dit is niet degene die ik gezien had, ken je nog andere???

of iemand anders misschien?

6. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik zou, ook als je zo'n hulpstukje koopt, wel nu al kijken voor positiebroeken. Nu is alles in de uitverkoop. Dus ik zou zeggen, lekker inslaan!!! En ze zitten HEERLIJK, dus eigenlijk is mijn advies, gewoon al aandoen, je bent tenslotte zwanger :)

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik heb deze zwangerschap alleen 1 positie legging gekocht, heb mijn gewone broeken de hele zwangerschap gedragen zonder hulpstukken.

8. EsRobin

EsRobin Lid

23 feb 2012
    92
    0
    0
    Wat lijkt me dat heerlijk. Ik kon vanaf 10 weken mijn gewone broeken al niet meer aan. En dat lag niet alleen aan de opgezette darmen maar zeker aan het feit dat mijn bovenbenen gelijk al veel dikker waren! Heb daarom ook veel plezier gehad van de zwangerschapsbroeken... dus TS: daar zou ik ook gewoon lekker voor gaan als het niet lukt met de hulpstukken!

9. babybuik1983

23 aug 2012
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu bijna 24 weken en kan mijn gewone broeken ook nog aan. Sommige beginnen wel wat strak te worden maar positiekleding zakt gewoon echt naar beneden, hoewel ik van mezelf ook al niet zo plat was. Die band is nog te wijd aan de bovenkant en daar kun je ze niet verstellen. Maar zo'n bandje aan mijn gewone broek lijkt me ook niet lekker. Kledingcrisis!!

10. babywish84

babywish84 Bekend lid

14 jul 2011
    807
    0
    16
    heb ook al wel 1 positielegging en een broek, maar die banden bovenaan zijn nog zo wijd aan mijn buik dat het dubbel zit onder een shirtje en dat ziet er dus ook niet uit..
    zit er nu echt tussenin, want gewone broeken doen zeker aan het einde van de dag zo'n zeer aan mijn buik..

11. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    398
    83
    Ik had wel positie broeken maar heb tot op de dag van de bevalling (41 weken en 3 dagen) gewoon in mijn eigen broeken ook rondgelopen.

dus zou zeker pas halen als nodig is ik heb nu namelijk onnodig geld uitgegeven

12. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Je hebt ook broeken met een lage band. Die zit juist ene beetje onder je buik langs. En die band kan je met een knoopje aan een elastiek strakker of losser maken.

Dit is een voorbeeld ervan:
    Positiekleding online bestellen 2012 - Zwangerschapskleding | Noppies Maternity

Maar je hebt ze in veel verschillende vormen en maten. Ik zou even bij de prenatal ofzo binnenlopen :)

13. Triskele

Ik had niet anders gewild, vond het zo leuk om speciale kleren te kopen en een grote buik te hebben (okay misschien de laatste 5 weken wat minder haha) mijn buik was 150 cm rond en zelfs positiebroeken moest ik laten vermaken omdat ze niet groot genoeg waren voor mijn buik :p maar ik vond het zo leuk, ik voelde me zo heerlijk zwanger...

14. Triskele

Daarnaast als je beetje kwaliteit koopt en neutraal kan je ze tweede zwangerschap ook weer aan :)

Deel Deze Pagina