wie herkend dit, gister de 13 weken aan getikt. En al sinds gister avond/en vandaag, al de hele dag krampjes links en rechts onder in de buik. Maar echt buikpijn krampen. Ik probeer mezelf gerust te houden met het idee dat het bandenpijn is? En dat me buik nu gewoon een groeispurt aan het maken is? Maar toch even op zoek naar bevestigingen/herkenning... Dus wie?
Jup, heel herkenbaar! Trekkende, zeurende pijn daar was voor mij echt bandenpijn. Heb er vooral rond 12-15 weken last van gehad, daarna (tot nu toe) niet meer.
Ik heb het tussen week 15-17 gehad, denk groei van de baarmoeder of idd bandenpijn. Snap dat je je zorgen maakt! Je kan voor de zekerheid je urine laten checken of het geen UWI is.
Had ik ook heel erg rond die tijd! Groei van de baarmoeder en/of bandenpijn dacht ik toen. Ging ook vanzelf over.
@Jajo uwi? Ik ken veel afkortingen maar deze dus nog niet, ik denk misschien urine weg infectie ? Maar dat lijkt me niet dan had ik het wel herkend heb er al 2 flinke van gehad de afgelopen jaren. @Evi88 zou bijna zeggen met buikgriep ofzo een beetje zon soort buikpijn idee. En dan idd met dat getrek erin. @de rest stelt me in ieder geval weer wat meer gerust dat jullie het ook herkennen. Het blijft spannend
Herkenbaar. Volgens mijn gynaecoloog zijn de kraampjes links en rechts onder in de buik daarmklachten. Recept movicolon ( in chocolade smaak) gekregen en probleem opgelost
Laxeer prut heb ik al dat is een vast ritueel om de de dag. Anders heb ik een heel groot vast probleem
Mmm dan toch maar eens in de gaten houden. Mja ik spug ook weer sinds vorige week... dus dan lijkt me dat weer vreemd... achja weer niks anders dan afwachten. Woensdag echo weer eind van de dag dus gelukkig dan weer iets meer geruster
Veeel plezier vandaag bij je echo, ook ik mag vandaag weer naar de kleine man kijken. Altijd zoo speciaal!
@mvrtjex93 oooh leuk en hoe was je echo ? @Eef92 lief dat je her vraagt. Zorgen zijn voor niks geweest want springboon ligt perfect op schema
Goed! Gisteren echo gehad en gezien dat we een zoon krijgen! Hij was lekker druk aan het schoppen en voel hem ook soms, zo leuk!
Wat leuk zie het nu ook in je banner Oooh lijkt me ook zo gaaf dat voelen, hier al zon druk kindje op de echo, willen we de hartslag horen, draait die draak gewoon steeds weg dus doei hartslag... zelfde met tussen de beentjes kijken Haha. Dus ik zie steeds zon druk kindje maar voelen ho maar....
Hahah wat grappig! Komt vanzelf. De eerste keer dat ik hem voelde was met 14,5 week. Heel vaag en twijfelde. Nu voel ik hem beter (heel af en toe hoor! Vandaag 1x) maar weet wel zeker dat hij het toen was. Wanneer heb je weer echo ? Dan Kun je het vast zien! Spannend! Heb je een voorgevoel?
Zo das vroeg al mer 14,5 week. 7 juni dus volgende week weer dan een pret echo en daarna pas weer 18 juli de 20 weken.... jeetje wat een tijd zit daar tussen zie ik nu.... Gevoel zegt al vanaf het begin een meisje
Mn echo was perfect meneer is goed op schema! Ik kan niet meer wachten op de kleine man, fijn dat jou echo goed was. De spannende 3 maanden ben je in iedergeval voorbij! Nu mooi laten groeien