13-x-wat-niemand-je-vertelt-over-het-hebben-van-meisjes

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamavanjuul, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Moet wel lachen het is gedeeltelijk herkenbaar.

Maar jongens doen dit ook hoor echt wel hahah zijn wel makkelijker met hun haren.

En zoon liep ook in mijn schoenen. Meiden zijn wel pinnig er dan knullen vind ik. Gemoederlijker. Mijn meid is een echte meid.

met haar heb ik meer speel goed dan zoon ooit heeft gehad.

Hij speelde graag met auto.s en was te vrede dochter heeft van wieg tot poppenstoel tot kinderwagen en wil nog meer baby rotzooi in mijn huis haha.

Ach ja meisjes het is maar goed dat ik er zelf ook een geweest bent.

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat zij ik ook voor dat ik een meid kreeg. En moet je nu eens zien mijn halve huis is roze hahaha.:)

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

6 Papa’s kleine player
    Vooral vaders zullen DE blik niet kunnen weerstaan. Geboren manipulators zijn ze. Met een blik (ogen open, knipperend en schuin lachje) winden ze papa om hun kleine vinger. Zijn we erop beducht? Zeker! Werkt het? Vaak wel. Helaas.

So true, ik ben ook altijd de bad guy in huis want bij papa mag ze alles. :p

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hier een jonge dramaqueen en een jongen.
    Dochter heeft papa al om der vingertje gewonden en drama maken kan ze ook heel goed.
    Wat betreft roze.....papa zal eerder roze aanschaffen en haar haren doen dan mama (ik mag het niet eens bij der doen hahaha).
    Een fotomodel is ze ook al, zodra opa met zijn camera komt staat madam al klaar in pose :D
    En ik vraag me serieus af van wie ze het heeft, mama draagt geen make up, roze, staartjes....nee mama is eerder een tomboy dan een "echte dame".
    Ben benieuwd hoe ons manneke straks zal doen, wie weet wilt hij straks ook alleen maar roze :D
    Maar dan koop ik hem een roze voetbal!

5. hier 2 meiden en herken er maar weinig in... haha

wel de roze fase, maar haartjes doen en tutten met kleertjes en sieraden is er hier niet bij.

ze hebben allebei lang haar, maar helaas mag ik er niks mee doen.
    Kleren vinden ze allebei niet echt heel belangrijk.
    Ze dragen allebei het liefste gympen.

Alleen met de nagelak wordt druk gekliederd :D
    En de ruiterlaarzen en paardencap worden gebruikt.

En allebei winden ze papa om hun vingers...maar dat kan ik dan wel hebben, want uiteindelijk bij de belangrijke dingen win ik toch altijd :D Ben tenslotte wel een vrouw

6. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    krijgen ook een meisje ben heeeeeel benieuwd

Deel Deze Pagina