Hallo dames, Vanmorgen een test gedaan. Zit nu op 9 dpo. Heb het idee dat er een tuurstreep in zit heel erg licht. Maar weet het toch niet zo zeker. Zien jullie er iets op. Liefs
Ik zie het niet goed. 9 dpo met deze test is ook wel vroeg. Action is niet zo gevoelig. Hopelijk wordt hij donkerder!
Ik zou als ik jou was toch even een testje doen van kruitvat 2v5, hier had ik op 9 dpo een duidelijkere streep op dan op die van de action. Zit nu 2 dagen over mijn nod en heb nu pas een knaller op de action test... Ik zie trouwens een heel licht streepje ook hoor.. Spannend en hoop dat hij gaat oplopen
Ik zie ze op allebei😉 Als ie op action al echt roze is dan is t zeker positief.. das de enige test waar ik nog nooit valse streepjes van heb gehad
Ja ik zie 'm! Eigenlijk alleen op de kv, maar goed na het uploaden wordt de kwaliteit ook minder en de streep er niet duidelijk om Gefeliciteerd! (voorzichtig)
ik dacht dat ik iets zag op de action (twijfel) maar op de kruidvat zie ik em duidelijk! Hopelijk lopen ze op
Hopelijk blijven de testen zo positief en lopen ze goed op.... zelfs de clear blue digitale geeft het aan.... En dat op 9 dpo.....