Hier mijn test, dacht wat te zien maar ligt eraan hoe ik hen hou, dus weggelegd als negatief. Nu zegt Manlief dat hij er een tweede lijntje in ziet.. Voor zijn doen heel bijzonder. Dus dan vraag ik maar bij de mensen met meer oog ervoor. Wat denken jullie 1 of 2 streepjes?
Zijn dat die van de action? Want het irritante zijn die voorgedrukte grijze lijntjes...die zie je eigenlijk al als je hem opendoet. Dus voor tuurtestjes zijn deze niet zo geschikt.. Maar je foto vind ik sowieso niet duidelijk...
Ik lijk op de bovenste iets te zien maar de test wordt te wazig bij inzoomen. Kan je dichterbij en scherp een foto maken?
Ik zie helaas ook niets, maar kan ook door de foto komen. De stand ervan maakt dat net niet zo goed te zien is.
Zie ook niks maar als je een streep zie is het meestal in het echt veel beter te zien dan via een foto.. Zou gewoon morgen of overmorgen nog eens testen
Bedankt voor jullie reactie! Ik denk dat als mn menstruatie uitblijft dat ik er maandag een kruitvat test tegenaan gooi. Al lijkt het me sterk dat ik zwanger ben, het gevoel is er wel.
Ik zie een heel heel licht lijntje op de bovenste foto. Even breed als de controlelijn. Alleen is hij wel heel licht, ik zou morgen nog eens testen. Is het eig een ovulatietest of een zwangerschapstest?
ow ik lees het net het is dus een zwangerschapstest, dan zou ik toch nog maar eens testen morgen Succes!