Ik ben hier helemaal nieuw in maar vroeg me af of jullie geld investeren in cryptomunten en ook of er risico's aan verbonden zijn? Dat je je geld kan verliezen weet ik, maar stel ik geef er 50 euro aan uit. Is er dan ook een risico dat ik onder de 0 ga en schulden kan krijgen? Je hebt ook een wallet nodig, hebben jullie die online of een hardware wallet?
Nee je kunt geen schulden krijgen, onder 0 gaat hij niet. Ik heb een wallet bij Bitvavo. Dat is een Nederlands bedrijf en werkt hartstikke makkelijk, ook het storten naar je bankrekening. Ik heb voor een overgroot deel Ethereums (ivm een spel wat ik speel, daar wordt Ethereum voor gebruikt en die gaan via een Ethereum wallet, Metamask, naar mijn Bitvavo) maar ook wat andere kleinere munten.
Nee, op is op. Dus je kunt niet in de schulden raken. Ik gebruik Binance. Gemakkelijk, overzichtelijk en duidelijk.
Ik heb bitcoin en ethereum. Met de app Nuri (eerst Bitwala) Ik heb er zelf niet zo veel verstand van, maar mijn broer wel. Dus daar vraag ik dingen aan of hij tipt me als ik iets moet doen
Ik zou me eerst goed inlezen. Er wordt nog één stijging verwacht (bullrun), maar de analisten verwachten ook dat binnenkort de bearmarket aanbreekt, waarin de meeste cryptomunten veel aan waarde zullen verliezen. Om vervolgens langere tijd erg laag te staan (misschien wel een paar jaar). Ik heb wat crypto’s, heb heel lang behoorlijk op verlies gestaan, nu op een leuke winst, maar ben van plan om in december alles te verkopen.
Gisteren op bitvavo gekeken maar die heeft niet de munt waar ik interesse in heb. Er zou een nieuwe munt zijn met veel potentieel, de imc of i-money crypto maar is nog even allemaal uitzoeken want waarschijnlijk denken alle munten dat ze wel groot kunnen gaan worden. Ik hoor vanalles van crypto en Blockchain wat nu in de babyschoenen staat. Allemaal eerst op het gemak uitzoeken denk ik.