jongens drukker in de buik als meisjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door michellle81, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    vroeg me af of het klopt ?
    wie heeft ervaring met een jongen en een meisje?

2. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Ik heb een zoon en een dochter en ik kan je wel zeggen dat bij mij zwangerschappen er toch een groot verschil was.

Met mijn zoon schopte hij alle kanten op me buik bewoog de hele tijd ...ik vond het echt mooi om te zien gewoon lekker plat op bed liggen en buik maakte allemaal van rare hoogtes en met mijn dochter was het zo stil ik moest af en toe gewoon ff in me buik duwen zodat ze terug duwde en dan was ik gerust ....want ja vond het toch wel eng ...Maar ze zijn er beide dus heel gelukkig en nu een derde op komst,geen idee wat het word ,maar ik denk een meisje .....

xxx Speransa

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha nou ik vond mijn meiden drukker als mijn zoon hoor, maar deze knul schopt wel met meer kracht dan zijn zussen!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, hier een kleine schopper tot en met, en het is toch echt een meid! Ze schopt echt keihard, echt wel zo hard dat ik er steeds van overeind schiet...
    Geloof niet dat de bewegingen enzo dus wat zeggen... ook als ik naar m'n stiefkids kijk: stiefdochter is een echte draaikont, kan echt niet stilzitten, en m'n stiefzoon juist wel.
    Overigens hoeft druk in de buik niet direct te betekenen dat het straks ook zo is. Schijnt eerder verband te houden met dat ze zich daarbinnen gewoon heel lekker voelen...
    En die van mij schopt elke keer de doptone weg bij de VK: die krijgt dan echt een oplawaai. Volgens mij heeft ze hinder van de geluidsgolven, want zo hard en direct reageert ze verder nergens op. Oja, 1 ding wel: als ik een lekkere koude McShake drink, :) Vindt ze ook maar niets, aan het schoppen te voelen, :-D

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mijn zoon lag altijd te pitten MAAR ALS ie trapte was het hard zeg maar. Deze is ALTIJD actief (en ene meid) alleen minder hard (gaat zeker nog veranderen haha)

6. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Mijn dochter bewoog heel veel maar niet erg hard. Soms hoor je meiden die het zeer vinden doen maar dat heb ik echt nooit gehad.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Met jongens heb ik geen ervaring, maar nog drukker in de buik dan mijn kleine meid was kan ik me niet voorstellen :)

8. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Mijn zoontje was absoluut niet druk. Heb nog 2x in het ziekenhuis gezeten aan de ctg om te kijken of alles wel in orde was omdat ik te weinig leven voelde op een dag. Het is een gezonde knul geworden. De eerste maanden van zijn leven was hij net zo rustig als in mijn buik, maar hij is nu een inhaalslag aan het maken :D

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Bij mij waren beide keren hetzelfde, lekker druk, heb een dochter en een zoontje.

10. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Hier sluit ik mij volledig bij aan!

11. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

13 mrt 2008
    528
    0
    16
    Ze zeggen dat een meisje veel drukker is in de baarmoeder. Ik denk dat het gewoon verschilt per baby hoor, niet zozeer het geslacht.

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Bij mij zit er ook een meisje in, en die kan ook behoorlijk druk zijn!
    Vond de verloskundige gisteren ook, toen ze tegen het echo apparaat begon te schoppen! (Ik hoef dus niet te vragen of je veel leven voelt, zei ze, haha!)

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ook een hele druk meid in mn buik :D

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    beide druk

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Lianna was erg druk in mijn buik en haar voelde ik bij 18 weken. Yosyp was erg rustig en hem voelde ik pas bij 24 weken.

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Hier alleen een meid en die was gigantisch druk in mn buik! Bewoog zo'n beetje de hele dag door!

Deel Deze Pagina