slape met oor dubbel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

goedemorgen,

hier een meisje dat als ze op haar linkerzij ligt dat altijd haar oortje dubbel ligt. ik doe haar honderd keer goed leggen maar ze draait dan toch weer met dr koppie en dan ligt ie weer dubbel. lijkt me toch niet lekker liggen...:(en krijgt ze daar geen flapoor van? bij iemand herkenbaar?

2. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Het oor van mijn zoontje ligt ook vaak dubbel idd maar ik weet eigenlijk niet of dat tijdens zijn slaap ook zo is. Hij lijkt er iig geen last van te hebben en flaporen krijg je daar volgens mij echt niet van.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Mijn man was ook al aan het "mopperen" op mij dat ik daarop moest letten... Maar je doet er niks aan... Ik draai haar hoofd zo dat het oor niet dubbel zit, draait zij har hoofd om, oor weer dubbel... :D

Volgens mij doet het geen pijn, anders zouden ze zich wel laten horen, denk ik. En flaporen krijgen ze er ook niet van... Jelle tenminste niet...

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier hetzelfde, ze lijkt er geen last van te hebben en het gebeurt steeds weer, ze valt ook vaak in slaap op haar speentje, dan staan de striemen in haar gezichtje maar nog altijd net zo vrolijk!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha ja idd. dan denk ik weleens dat MOEt toch pijn gaan doen??? maar nee hoor

6. Ik heb zelf het idee dat ik er wel flaporen van gekregen heb vroeger, lag op latere leeftijd ook altijd nog met mijn oor dubbel.
    Maar goed, het kan ook ergens anders van gekomen zijn.

7. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

In het begin sliep mijn meisje ook vaak met haar oortje dubbel. Ik probeerde er wel altijd op te letten want ik zou het niet leuk hebben gevonden als ze er wel flaporen van zou hebben gekregen... Gelukkig heeft ze die nu niet en dan willen we graag zo houden! Dus ook nu nog(bijna 1 jaar) als ik het zie doe ik haar oortje goed!

Deel Deze Pagina