Fikse pijn bij schouderbladen

Discussion in 'Gezondheid' started by doerak, May 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. doerak

doerak Lid

Mar 11, 2009
    10
    0
    0
    Brabant
    Dag Dames,

Hopelijk kan één van jullie mij helpen... ik weet niet wat ik zal doen de verloskundige bellen (op 1ste pinksterdag) of afwachten..

Afgelopen week ben ik van het werk naar huis gegaan met enorm veel buikpijn klachten, verloskundige gebeld ze is gekomen maar hartje was gelukkig goed en een inwendig onderzoek gehad dit was ook goed!
    Urine de volgende dag afgegeven bij de huisarts, heb een blaasontsteking nog geen antibiotica mee gekregen want de urine staat nu op kweek en krijg hier dinsdag/woensdag pas de uitslag van... (ik had nergens geen last van behalve buikpijnen)... maar sinds gisterenochtend enorm veel last van fikse pijnen bij mijn schouderbladen (en nek begint ook) nu lees ik diverse dingen op internet alleen wil ik niet te snel aan de bel trekken bij de vk...

herkend iemand dit, of kan één van jullie mij advies geven??
    (ben morgen 26 weken zwanger)..

groetjes,
    onzekere Doerak

2. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

Jul 22, 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    1 antwoord: bellen naar je VK!! Direct!

3. mjs

mjs Fanatiek lid

May 14, 2009
    2,128
    2
    0
    zeker bellen , het is een symptoom van hellp syndroom . maar ik hoop dat je gewoon een stijve nek hebt ....
    maar niet afwachten bellen !!!

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    WEL bellen hoor!
    Ook al is het 1e Pinksterdag, ze hebben gewoon dienst, dus ze zijn er voor je!

Pijn tussen de schouderbladen kan verschillende oorzaken hebben, maar kan ook ernstiger zijn dan je denkt.
    Dus niet afwachten, maar bellen! Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

5. doerak

doerak Lid

Mar 11, 2009
    10
    0
    0
    Brabant
    Dank je dames, heb zojuist mijn verloskundige gesproken maar ze denkt dat het waarschijnlijk gewoon een spiertje is dat bekneld zit ofzo, het Hellp syndroom geeft meerdere klachten en die had ik niet.
    Dinsdag/Woensdag de uitslag even afwachten en donderdag heb ik zo ie zo een afspraak bij de vk...

Hopelijk heeft ze gelijk, en heb ik me druk gemaakt om niets:)
    Toch bedankt voor jullie antwoorden anders vrees ik dat ik nog niet had gebeld...:)

Share This Page