Over een paar weken hebben we de eerste echo. Alleen is het ‘s avonds. Nu hebben we al twee jongens die dan natuurlijk op bed liggen. Heeft iemand een goede smoes voor de oppas?
Kun je niet zeggen dat je een etentje hebt? Mogen partners nu wel mee? Anders kan hij bij de kinderen blijven. Hier was man ook de oppas bij de eerste 2 echo's
Euhm. denk niet dat iemand daar nu in trapt Iets van werk? Een offerte ergens voor bekijken, afspraak bij de bank/adviseur oid
Wij gaan op bezoek bij vrienden/ouders/tante Klaar. Of gewoon zeggen dat jullie even samen weg willen. Of idd je hebt geen oppas nodig als hij niet mee mag
Sorry hoor het corona geneuzel sta ik gewoon niet bij stil, horeca dicht my bad. @ TS etentje bij vrienden thuis, spelletjes avond met bevriend stel?
Je kan wel door een drive in overigens ook meerdere gewone restaurants doen dat Dus uit eten kan, in je auto haha
We gaan even bij een nestje puppies kijken om te zien of we openstaan voor gezinsuitbreiding. Niet helemaal gelogen ook
Ik zou het houden op een bezoek aan vrienden of familie. Meer uitleg heeft een oppas toch niet nodig?
"Mijn vader heeft een nieuwe kast gekocht, vandaag geleverd, en wij moeten helpen deze naar boven te tillen" Kan ieder aannemelijk familielid en meubelstuk worden ingevuld.
Bedankt voor de tips Uit eten gast nu niet lukken inderdaad. En de oppas is of mijn broer of mijn schoonouders. We willen het graag met Sinterklaas vertellen, dus het moet nog even geheim blijven... We gaan er nog even over nadenken, maar er zitten wel bruikbare tips tussen.
Zou de tip van hierboven gebruiken. Zeggen dat je bij een nestje puppy’s gaat kijken maar dat de kinderen het niet mogen weten Of kittens als je niet van honden houdt haha. Mag je man trouwens wel mee met de echo?
Dat je naar een kraamvisite van een vriendin gaat en naar een mooi baby’tje gaat kijken. Desnoods alleen vanuit de deuropening. Niet geheel een leugen
Wij laatst gezegd ff te gaan “borrelen” bij de Mac! Ff n hapje en drankje, heeeel even tijd voor ons twee
niets geen Corona geneuzel natuurlijk want je gaat door de Mac drive... Een heerlijk ouderwetse auto date dus
Dit is een hele goede tip! Ga ik even onthouden. Logisch dat je met zijn 2e gaat en met een uurtje weer terug bent. Wel even een foto van een nestje puppies op je telefoon zetten