vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door , 25 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo
    ik heb deze vraag al eens gesteld en antwoord gekregen maar wilde u hierover nog wat vragen.
    op de 20 wkn echo(vorige week) is gezien dat het maagje wat vergroot/of vol was, het kon komen doordat hij/zij net gegeten had of door een gaatje in het middenrif.
    nu zou ik vd week terug moeten om nog eens te kijken of maagje nu goed is, maar kreeg vanochtend telefoontje dat de afspraak is verzet naar volgende week dinsdag.
    nu zit ik er toch best wel mee en wilde eigenlijk vragen, stel dat er wel een gaatje in middenrif zou zitten is daar dan wat aan te doen?
    we gaan er natuurlijk niet vanuit dat er een gaatje zit en dat hij/zij inderdaad vol van het eten zat,maar het houd me toch bezig!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi gaby,

Als er daadwerkelijk een gaatje in het middenrif zit dan word je kindje na de bevalling opgenomen en gaan ze onderzoeken hoe groot het gaatje is of het geopereerd moet worden of dat het misschein nog vanzelf dicht kan gaan. Er kan nog niets mee tijdens de zwangerschap, ze zullen je wat stricter in de gaten houden waarschijnlijk.
    Imke

Deel Deze Pagina