het is weer zover er is weer paalzitten in lambertschaag op 14, 15 & 16 juli Paalzitten in Lambertschaag. Dat is echt iets West-Fries. 15 Mensen die op een paal boven het water zitten op een plankje. De persoon die het het langste volhoud heeft gewonnen. Dat is niet een paar uurtjes ofzo, nee een paar dagen. Het duurt zelfs zo lang dat men er een kermis van heeft gemaakt. In cafe het Wagenwiel was het dan ook lekker druk en warm. En vet gezellig ik weet niet of er iemand is die dat kent het is altijd vet gezellig maar ik ga er natuurlijk heen met mijn vriend en de hond gaat ook mee dat doen wel elk jaar.
Meestal laten ze dit soort dingen wel zien in Hart van Nederland. Ik vond het wel komisch. Als ik in de buurt zo wonen zo ik wel even gaan kijken. Piglet
HAHAHAHAA.... had er wel eens van gehoord.. is toch grappig... maar hebben die mensen wel iets te eten?.. anders vallen ze wel van die palen af, omdat ze flauw zijn gevallen van de honger
In het dorp waar ik vroeger woonde deden ze dat ook,! (In Flevoland, dus niet echt alleen maar fries ) Is inderdaad altijd wel erg leuk om even bij te zijn. Marian