Maak het mijzelf weer erg moeilijk... 25 sept savonds pregnyl gespoten. 27 sept punctie. 30 sept terugplaatsing. Zit nu dus 8 dagen na terugplaatsing en 11 na de punctie. Vanochtend getest met predictor early. Heel vaag streepje, nu twijfel of het vd pregnyl nog kan zijn? En zou je met zon zon vroege test niet duidelijker moeten testen? Pfff, weet het ook wel, gewoon afwachten..
Ik denk dat dit nog de pregnyl is. Je zou op 11 dpo wel een iets duidelijkere streep verwachten. Ik duim dat hij toch nog gaat oplopen.
Ik had echt helemaal 0.0 te zien op de 10 dpo testen dus 11 ook niet. En 14 was hij prima. Dus ik denk voor nu dat je nog alle kanten op kan. Pregnyl is helaas lastig nu, bleef bij mij ook soms tot dag 12 zichtbaar op mijn test.
Voor 11 dpo is het lijntje bijna niet zichtbaar. Kan helaas nog pregnyl zijn, niet iedereen breekt het af binnen 10 dagen
Vind deze wel duidelijk voor 12 dpo, al moet ik zeggen dat ik niet weet wat daarin dan de uitwerking is van hormonen en hoelang dat zichtbaar blijft.
Ik vind het er hoopvol uitzien, hoewel het lastig te vergelijken is omdat het een andere test is. Duimen dus!
Had er gistermiddag ook 1 gedaan, maar zit qua tijd natuurlijk dan best dicht op elkaar om verschil te zien.
Ik ga voor je duimen! Ze lijken in ieder geval niet af te lopen. Kun je misschien voor morgen nog een test halen waar je gisterochtend mee getest hebt? Dan kun je het verschil goed zien. Ik weet hoe stressvol het kan zijn en dat je jezelf helemaal gek kunt maken met al die testen. De volgende keer ga ik dat zeker niet nog een keer doen als ik weer pregnyl moet gebruiken! (Roep ik nu )
Jaaa mooi!! Ziet er zeker hoopvol uit!! Wanneer is je testdatum volgens het ziekenhuis? ik mag pas volgende week vrijdag maar dat ga ik vast niet halen.
Nou de onderste lijkt hierin (voor mij) wel iets donkerder zeker omdat hij ook nog niet helemaal droog is.
Testdatum is 14 oktober Neem me ook steeds voor niet eerder te testen, maar die tweede wachtweek is zo verrot pfff. Voelt echt als geluk dit, ondanks dat we er veel voor hebben moeten doen! Hopelijk test ik steeds positiever ☺️
Ziet er wel hoopvol uit, streepje is niet verdwenen! Dit was mijn test 11 dagen na de pregnyl toen ik zwanger bleek.
Ziet er goed uit!!! Dit is echt geen pregnyl meer hoor! Nu hopen dat die mooi op blijft lopen en op de officiële testdag een knaller hebt
Ik lijk toch ook al een lichte oploop te zien op de foto met de 2 testen.. Ik heb goede hoop voor je en kijk uit naar je volgende test!