zwanger ... maar niet echt symptomen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natascha25, 29 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Hallo iedereen.

    Ik vroeg me af ... ik ben 5 weken zwanger en het enige dat ik voel is dat mijn borsten zeer doen en groeien en af en toe steken in mijn onderbuik. Verder heb ik niet echt trek in iets of de kwalen die andere wel omschrijven. Mijn test was tot 2 maal wel positief hebben jullie dit ook of betekend dit dat het niet goed is. Pfff lastig he ;)
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Bij iedereen is het anders. De een heeft veel last van kwaaltjes de ander niet.

    Groetjes
     
  3. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb ook helemaal geen kwaaltje, alleen mijn bosten zijn wat pijnlijk.
    Voor de rest nergens geen last van.
    Sommige vrouwen krijgen er geen last van, alleen maar beter!!

    Maar het is nog vroeg, wat niet is kan komen, maar ik denk niet dat het dan niet goed zou zijn ofzo..

    Groetjes Kalush
     
  4. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    precies wat natasja zegt.... wees maar blij, kun je lekker op de roze wolk zitten...mar het kan zijn dat je misselijkheid nog moet komen...

    gr.sarah
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik had de eerste weken ook nergens last van... Toen ik 8 weken was werd ik misselijk en kon ik geen warm eten meer verdragen... Dat heeft gelukkig wel maar n maandje geduurd, want nu gaat het weer steeds beter... Alleen heb ik nu een lage bloeddruk waardoor ik nog wel eens een 'blackout' krijg... In t begin had ik ook alleen pijnlijke borsten... Niet dat ik je bang wil maken he haha :D
     
  6. mama jolien

    4 okt 2005
    48
    0
    0
    arbeidster
    brugge
    Bij mij precies hetzelfde
    in de eerste 6 weken nergens last van ongelooflijk!!
    Ja dan opeens vanalles
    zeeeeer moe
    zeeeeer misselijk
    nu ja hopelijk gaat dit ook weer over
    Ik kan niet echt zeggen dat ik geniet van mijn zwangerschap (tot nu toe)
     
  7. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    In t begin had ik ook niks, en toen dacht ik: ik wou dat ik een kwaaltjehad dan lijkt het wat echter....
    Nou dat heb ik geweten! Kotsmisselijk en doodvermoeid. Ik vond t vreselijk.
    Maar dat je geen kwaaltjes hebt wil niet zeggen dat er iets mis is hoor.
    Heel veel sterkte voor iedereen.
     
  8. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Hallo,

    Ik heb ook nergens last van...Zelfs mijn borsten doen sinds een paar dagen geen pijn meer.
    Ben ook niet moe.
    Ik maak me ook best een beetje zorgen, maar dat hoort er gewoon bij denk ik dan maar.
     
  9. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb ook nog weinig last van iets, alleen dat ik ietsjes meer moe ben dan anders, en dat ik wat vaker moet plassen, soms een klein beetje misselijk maar dat is dan ook echt alles!
    Liefs, misspuma
     
  10. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ja bij mij hetzelfde. Soms voel ik echt steken in mijn borsten of doet mijn buik zeer. Soms ook vlagen van misselijkheid. Maar er zijn ook periodes dat ik helemaal niets voel en dat vind ik dan ook wel een beetje eng.
    Gina
     
  11. Niet meer actief

    Bij alysha begonnen de kwalen pas echt met 9 weken dus het is nog vrij vroeg nu loop ik in de week 7 en de kwalen gaan nu echt beginnen bij mij
     
  12. loesjes

    loesjes Actief lid

    29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Ik voelde me kip lekker tot precies 6 weken. Toen begonnen de kwaaltjes van misselijk en moe. (nog niet echt drastisch!!!!!!) Maar ik voelde me voor de zesde week alles behalve zwanger. Nou geniet maar dat je zo goed kunt want het kan veranderen.
    na de twaalfde week kreeg ik mijn oude goede energie weer terug. Ik voel me nu nog geweldig, maar kan merken dat alles niet meer zo snel gaat en dat je een stapje terug moet doen qua conditie en rug.

    Je moet vooral genieten en maak je niet druk om het uitblijven van kwaaltjes. Niet iedereen krijgt de last van maar omdat het vaak als symptomen wordt genoemd lijkt het net alsof je overal last van MOET hebben.
     
  13. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik geniet er tot nu toe ook niet van, helaas... Dankzij mijn black-outs durf ik niet eens meer alleen boodschappen te gaan doen... :|
     
  14. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ik heb ook niet veel symptonen. Een beetje, maar niet echt van dit heb ik nooit eerder gehad. 1e maal zwanger

    Gevoelige borsten is vorige week begonnen, maar is alleen als ik ze aanraak aan de zijkant. Eetgewoontes wijken wat af, maar heb wel vaker van die kuren gehad. In begin heel veel plassen, maar is nu veel minder.

    Ik kan 1001 dingen opnoemen, maar moet zeggen niet veel nieuw rond mijn periode had ik daar ook ooit last van.

    Het hartje zien kloppen is mij de eerst mijlpaal volgende weer op eigen houtje een Echo bij een Echo-Bureau, kan maar niet wachten...tot het zover en weet hoe dat al goed zit.

    gr. cassandra
     
  15. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik had in het begin ook vrij weinig kwaaltjes... ik voelde ook alleen maar mijn borsten... maar na een tijdje werd ik wat misselijk, dat is nu eigenlijk alweer voorbij en nu heb ik ook weinig last van symptomen. Afgelopen week heb ik een echo gehad en het zag er allemaal goed uit. Het vruchtje was nog heel klein (1,7 cm) maar we konden wel het hartje zien kloppen, dat was wel ook een soort geruststelling en een soort van bevestiging want ik merk er ook best weinig van dat ik zwanger ben!
    Maar dat is zowiezo bij iedereen anders...
    Niet ongerust maken, maar dat is makkelijk gezegd, toch?

    Liefs Niki &x
     
  16. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Hier een beetje hetzelfde verhaal. Ook echt zwanger maar geen syptomen. Raar allemaal hoor. Je durft het eigenlijk nog niet echt te geloven. Alleen zijn m'n borsten wat boller en gevoeliger. Zo af en toe een zweempje misselijkheid maar met m'n eetlust verder is niks mis gelukkig. Het is wel zo dat ik na m'n eerste kopje koffie vaak geen tweede meer hoef. Staat me dan opeens tegen. En ik had voor mezelf alcoholvrije biertjes gekocht (je moet toch wat), daar een paar van gedronken maar nu staan ze me tegen. Jammer.
    Oja, en ik heb snel zware benen als ik de trap op moet lopen.
    Nou, als het hierbij blijft dan hoor je mij niet klagen (en een buik erbij natuurlijk)

    Dames, succes.
    Narcissen
     
  17. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Nou ik heb er toch een kwaaltje bij gekregen ... niet dat dat per see moet hoor. Maar ik eet sinds kort yoghurt met muslie nou werd elke keer al misselijk en vanmorgen hing ik over de pot. Ik heb het even na gevraagd bij mijn moeder maar die had bij alle zwangeschappen geen sympies. toch durf ik niet nogmaals een test te doen voor het geval dat hihi laffaard he ;) . Maar wat iedereen al zegt ... pas als het hartje klopt dan is het echt .... oja krijg mijn broeken niet meer dicht ... lastig als je een uniform draagt en je werkgever mag van niets weten :( .
     
  18. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    een elastiekje door het knoopgat en dan om de knoop heen doet wonderen ;)
     
  19. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,
    ik ben alleen extreem moe en wat zere borsten. Verders ben ik alleen maar aan het genieten ;)
     
  20. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    hahah ja das vervelend!
    wat voor werk doe je als ik vragen mag??

    Liefs Paula
     

Deel Deze Pagina