Aarghh! Ik mág morgen testen maar ik kán het niet

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Inge88, Feb 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Sorry voor de frustratie ;)

Ik heb morgen mijn NOD. Al sinds enkele dagen wat steekjes en het gevoel dat er van binnen toch iets gaande is. Vandaag zelfs een beetje het gevoel zwanger te zijn (ooh ik durf dat bijna niet uit te spreken haha!:))

Maar nu kan ik morgen niet testen!!! :x

Mijn vriend is pas vrijdagmiddag weer thuis dus dan zou ik pas zaterdagochtend kunnen testen (als ik dan inmiddels niet ongesteld ben geworden). Ik heb hem beloofd niet te testen als hij er niet bij is. Ik kon me tot nu toe goed bedwingen maar nu wordt de drang wel erg groot!! En ik wil écht niet testen, beloofd is beloofd en ik snap héél goed dat mijn vriend het heel belangrijk vind er bij te zijn.

Iemand in een vergelijkbare situatie?? En help mij a.u.b. even deze dagen tot zaterdag door :p;)

2. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Haha, dat was hier ook zo.. Ik heb ook 2 dagen langer gewacht omdat ik het per se samen wilde doen, omdat ik het iets van 'ons' vind.. Ben wel blij dat ik toch die 2 dagen nog gewacht heb!

Zie banner ;)

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Hoop dat het bij mij ook niet voor niets zal zijn Pinokkio! Zou toch wel super zijn :D

4. Pinokkio89

Zeker! Ik vond het echt fijn dat ik dat met mijn mannetje samen kon delen.. Is toch anders dan wanneer je zelf voor die tijd de test al gedaan hebt.. En als de test negatief was geweest, had ik het ook wel fijn gevonden als hij erbij zou zijn..

Ga voor je duimen!!!

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Ja zo hier precies hetzelfde dus!

En mijn vriend wil ook echt niet dat ik alleen test. Mocht het positief zijn dan wil hij die vreugde ook meteen mee delen en als het negatief is kan ie mij weer lekker met beide benen op de grond zetten ;)

Nog 'maar' 3 nachtjes... Maar goed wie weet ben ik morgen wel ongesteld.

6. Pinokkio89

Ik was ook bang ongesteld te worden.. Omdat ik een dag voor NOD heel licht rozeverlies en menstruatiekrampen had.. Denk dat dit achteraf de innesteling zal zijn geweest..

Spannend hoor! Ff je verstand op nul zetten en ff geduld hebben nog ;)

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Jij kunt dit meid !!! Eventjes geduld nog haha

8. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Thanks lieverd! Nog ff.....

9. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,759
    491
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Je kunt het meid. Even sterk zijn. en als je testjes in huis hebt leg ze maar even in de auto of zo.

Ik vond het wel leuk om mijn vriend te verrassen.
    Had het testje ingepakt met een roze en blauw strikje. Daar had hij al een hint maar die had hij niet door ;)

10. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Lizzie: haha ja dat zou idd kunnen, als ik voor het werk niet zo vaak mn auto nodig had haha! Leuk cadeau idd zo voor je vriend!

Zie dat jij morgen je NOD hebt? Spannend meid ik duim voor je!
    We zitten ongeveer gelijk, en ook met de miskraam zie ik. :( Hoe lang was je zwanger?

11. Pinokkio89

Zo, dat is alweer een nachtje minder.. haha ;)

12. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Haha lief dat je er aan denkt! Een nachtje minder en geen menstruatie.... Wordt dus steeds spannender haha! Nu morgen nog.....

13. Kuukske

Kuukske Bekend lid

Nov 26, 2012
    661
    10
    18
    He meid,

zit een beetje in hetzelfde schuitje. Volgens mij heb ik op cd 19 een posi ovutest gehad. Ik zit vandaag op cd 31 en ik probeer ook te wachten tot zaterdagochtend met testen! Wat trouwens heel lastig is want ik zit vandaag op 10 DPO en dan zou je eventueel al kunnen testen. Maar ik hou me in..net als jij ;) Ben benieuwd!

14. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Spannend..!!! Moeilijk is het hè... En dan ga je alle kwaaltjes die je hebt linken aan een eventuele zwangerschap... Pfff! Hoop dat we zaterdagochtend allebei een mooie positieve test in handen hebben :) Heb je kwaaltjes oid??

15. Kuukske

Kuukske Bekend lid

Nov 26, 2012
    661
    10
    18
    Haha ja idd. Euh ja ik denk steeds dingen sterker te ruiken, heb van die eetbuien en ik heb een dikke buik...dus ik hoop echt dat ik zwanger ben. Sowieso natuurlijk maar anders ben ik gewoon heel dik haha. Maar volgens mij is mijn buik echt dikker dan normaal. Anders heb ik wel heel erg last van struisvogelgedrag!

En jij kwaaltjes?

16. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Haha! Wat is struisvogelgedrag?!?! :p

Ja ik heb wel kwaaltjes, had de laatste dagen steekjes in mn liezen en sinds vandaag wat misselijk. Maar ik begin nu kwaaltjes te krijgen die echt niet op een zwangerschap kunnen duiden maar op een griep :) M'n dochtertje heeft sinds eergisteren al diarree en is niet zo lekker dus ik denk dat ik wat over heb gekregen!

Nu overal spierpijn, misselijk en rillerig. Dat lijkt me een aankomend griepje :(

Hoop voor je dat je buikje op een zwangerschap duidt! Laat het wel even weten hè ;)

17. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    En heb jij al getest?? :D:D

18. Kuukske

Kuukske Bekend lid

Nov 26, 2012
    661
    10
    18
    Struisvogelgedrag is dat je je kop in het zand steekt. Oftewel dat mijn buik altijd al dik was maar ik dit niet in wilde zien ;)

Beterschap meid! We houden elkaar op de hoogte!

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

Mar 22, 2011
    2,264
    0
    0
    Ahaa! Eigenlijk ook heel logisch dat dat het betekend. Nou ik hoop het niet hoor voor je meid, hoop dat je een mooie positieve test in handen hebt (zsm ;)).

Als ik niet ongesteld ben geworden zaterdag kom ik hier mn testje wel showen. Of ie dan negatief of positief is, laten we hopen op het laatste ;)

Thanks! En heel veel succes met testen ;)

20. Kuukske

Kuukske Bekend lid

Nov 26, 2012
    661
    10
    18
    Dank je jij ook en ik zou ook proberen het hier op te zetten! #lekkerespanning

Share This Page