Goedemiddag meiden! Hier gister ook gezellige avond gehad met familie maar idd helemaal moe op t einde @Caruli; goed dat je die stap hebt genomen. Voor Mitch ook beter om weer in de 'slaapmodus' te komen toch. Hoef je je echt niet schuldig over te voelen meis. (snap t wel hoor) Uiteindelijk voor jullie allemaal beter en ze zullen echt niet met rotzooi aankomen Ben heel blij dat het tot nu toe goed lijkt te werken! Hier vandaag ook rustdagje thuis Heerlijk... Verder word ik steeds benieuwder naar de beeb nu alles bijna babyproof is haha! Nog een paar puntjes op de I en ze mag komen van ons! fijne dag weer dames!
Goedemorgen meiden. Zo de kerstdagen zijn weer voorbij. Op naar 2012. Zometeen met Mitch naar de fysio, Casey gaat ook mee dan kunnen ze samen oefeningen doen. Das altijd wel leuk om te zien hihi. En verder deze week helemaal niks. Jullie nog plannen deze week? Gaan jullie nog wat doen met oud en nieuw? Wij blijven dit jaar thuis.
Goedemiddag dames, Allemaal fijne feestdagen gehad las ik. Hier rustig aan gedaan, mijn ouders waren 1e kerstdag nog even langs geweest om de wiegbekleding te bekijken, maar was daarna echt bekaf. Sinds gisteren proef ik gelukkig weer wat, wel fijn als je wat eet haha. Zo nog even naar de vk en dan op naar oud en nieuw. Wij blijven lekker thuis ik ga echt niet ergens heen hoor, heb er geen zin in. Wat is normaal met geboortekaartjes sturen, na hoeveel dagen hoort de familie het toch wel gehad te hebben? Pfff misschien reageer ik straks nog even op alle berichten, ik heb in ieder geval wat bijgelezen, eerst naar de vk. oh ja, als de beeb beweegt zie ik af en toe net geen handje of voetje lijkt wel, maar wel een giga grote bult, zo leuk om te zien. Ik kan de hele dag wel naar mijn buik staren
Ik denk dat Caruli dit jaar nog mama gaat worden .... @ Supi; ik had ze 3 dagen later gestuurd. Kwam zaterdagochtend thuis uit het ziekenhuis meteen naar de drukker gebeld en op maandag had ik ze binnen.
Lt: oh en waarom denk je dat? Voel je dat aan je water? Hihi De ks staat echt niet dit jaar gepland das te vroeg
hey meiden, hier ook goede kerstdagen gehad! lekker gegeten en de suiker heb ik met extra spuiten onder controle weten te houden.. verder is vriend nu een week vrij dus we gaan er lekker veel uit, het komt niet vaak voor dat hij vakantie heeft dus, maar even van genieten bij de gyn was alles goed, wel was de beeb de laatste 2 weken erg gegroeid en ligt nu ruim 4 weken voor op groei in de 38e week wordt ik dus ook zeker wel ingeleid of ik nu inleidbaar ben of niet,dan beginnen ze met een ballonkatheter... @curali, ben wel erg benieuwd wanneer je ks is, we wachten rustig af he...maar de beeb kan zich natuurlijk deze week zelf aandienen!! je weet het niet!! wbt de medicatie van mitch, heel goed dat je die stap hebt ondernomen!! en helemaal fijn dat het werkt! want het is zo toch geen doen anders, voor jou niet maar voor hem ook niet! hoe gaat het nu? wij blijven ook lekker thuis dit jaar met oud en nieuw! @kellox,ik wordt ook steeds nieuwschieriger naar de beeb nog eventjes!!! @supi,hoe was het bij de vk? @lt20, ben benieuwd of je gelijk hebt qua curali
Hoihoi! @Oud&Nieuw; ik ga lekker rustig bij mn mams zitten. (woont dichtbij en die past ook op Dano mocht de bevalling zich aandienen ) We hebben leuk siervuurwerk dus dat vind ik altijd wel gezellie. @Supi; hihi grappig he die bulten van handjes/voetjes. Af en toe heb ik t gevoel dat ze er recht doorheen gaat duwen ('s nachts wat minder grappig) @Suze; o das wel spannend dus in elk geval niet langer als 1,5 week meer!!! Wat voor gewicht heeft de kleine vent dan nu ong? Geniet van de vrije week saampies! Vandaag weer flink aan de slag geweest met o.a. babywasjes e.d. Wat ziet dat er cute uit zeg! Zo'n wasrek vol roze spul hihi. Weten jullie al welk pakje ze aan gaan krijgen? Ik vind het echt lastig!!!
@kellox, duurt nog wel iets langer, ze hebben mijn uitgerekende datum verzet naar de 24e omdat ze de laatste termijn echo hadden aangehouden bij de vk. dus ik heb 10 jan. een afspraak bij de gyn en dan wordt er afgesproken wanneer ik ga bevallen daarvoor gebeurd het toch niet,want ze blijven graag zitten bij mama tot 40 weken hij schatte de baby als ik beval rond de 4500 gr. dus als ik zo'n 2 weken voor de uitegrekende datum beval...ik hecht daar niet zo heel veel waarde aan, want ze hebben al eens flink ernaast gezeten,alleen hoop ik dat ze er nu dan wel te hoog naast zitten
Bah, wat is het toch irritant om midden in de nacht wakker te worden. En ik ben gisterenavond met ruzie gaan slapen en m'n man naar de bank verbannen (met de ijdele hoop dat hij z'n excuses dan wel zou aanbieden maar ho maar). Normaal lig ik met een voedingskussen i'm bed maar heb de ruimte nu met een tweede opgevuld... M'n rug is gewoon nat van het zweten zo warm is dat. Oud en nieuw vieren we dit jaar bij m'n zus, die woont drie deuren verderop. Wel gezellig om toch erop uit te zijn en als ik wil ben ik toch ook weer zo thuis. Wanneer je de kaartjes stuurt hangt er gewoon vana wat je zelf wil denk ik. Een goede manier om bezoek nog even buiten de deur te houden is het kaartje niet meteen de dag na de geboorte te sturen. Maar te lang wachten is ook weer een beetje raar inderdaad. Ik weet niet of daar een bepaalde termijn "voor staat". Ik denk dat ik wel weer wat voor eerste pakje ze aankrijgt. Maar ik twijfel nog wel een beetje. Misschien dat als ze nog lang op zich laat wachten dat ik dan nog een keertje wissel...
Goedemorgen meiden. Choco: oh das niet leuk met ruzie gaan slapen, zeker niet als je een koppige man hebt die dan geen exuses aanbied... Hier vannacht slecht geslapen, mitch had weer koorts en is strontverkouden. Vanmorgen toch maar weer even zijn oren laten checken bij de ha en wederom heeft hij een oorontsteking... Ach dit is pas de 6e keer sinds 18okt... Ik hoop echt dat de kno arts er iets tegen wil/kan doen. Vandaag hier maar aan de poets en verder rustig aan.
Balen dat je zo slecht geslapen hebt. En voor de 6e keer oorontsteking hebben lijkt me echt verschrikkelijk, arme jongen! Daar moet de kno arts toch wel iets aan willen doen? En hopelijk kan hij dat ook! De ruzie is inmiddels bijgelegd, gelukkig Ik zat net even m'n kraam pakket te bekijken en toen biel me op dat er twee dingen voor het matras inzitten. Nu hoop ik dat jullie me hiermee kunnen helpen want ik heb echt geen idee wat waarvoor is... Wat is het verschil hiertussen en wat moet je nou op je matras leggen om Het te beschermen voor het geval je vruchtwater breekt? - kraammatras met instopstroken (70x180cm) - matrasbeschermer (90x180cm) En dan maar hopen dat als m'n vruchtwater breek het braaf op mijn helft van ons 140x200 matras blijft.
Caruli; hoop echt dat de KNO arts ingrijpt en een goede oplossing kan verzinnen. Die ooronstekingen zo achter elkaar kan nooit goed zijn! Wel balen dat je nog zo lang moet wachten meis... @Chocochick whaha ik zit met dezelfde vraag. Wil er eentje neerleggen voor evt. vruchtwater maar welke Ik ga het straks ff opzoeken denk ik (ik gok de beschermer) Pff kreeg net mn broertje op visite. Ze gaan definitief uit elkaar. (vorig jaar ook bijna maar toen hebben ze besloten om toch te vechten) Precies rond deze tijd ook! Toch wel heftig hoor, 2 kleine kindjes Vind het zo zielig voor 'm. Mevrouw is nu voor de 2e keer verliefd op een ander geworden. Vorig jaar op d'r baas van toen, en nu NA OVERPLAATSING notabene weer op dr nieuwe baas! OMG! Echt geen stijl...
Jee kellox ook heftig voor je broer. Ik heb het kraampakket niet bekeken maar is er een van plastic bij? Meestal is die dan voor het vw enzo
Hihi nou t is idd de matrasbeschermer die ga ik straks ook maar neerleggen. Die andere (kraammatras) is voor groffer geschut voor de thuisbevallers onder ons hier gaat die dus niet gebruikt worden
Ik zal zo ook eens gaan kijken hoe ze eruit zien en er dan maar eentje op leggen... Je weet maar nooit hè? Kellox: wat naar dat je broer in scheiding ligt. Echt heel sneu voor hem en de kinderen inderdaad
hey meiden, @chocochick, fijn dat de ruzie weer is bijgelegd is vervelend om zo te gaan slapen he, ik moet zeggen dat ik het vanacht ook wel erg warm had en vanmorgen bezweet wakker werd... @curali, sneu hoor die oorontstekingen...ik weet zo hoe het is als je kindje dat vaak heeft, danique was er ook steeds zo ziek van...hopelijk doen ze er snel iets aan! beterschap! @kellox, wat sneu voor je broer en de kindjes! lekker dan als je vrouw 2x verliefd wordt op een ander...:x hier alles goed, mijn suikers zijn vandaag wel weer van het padje,hopelijk zijn ze morgen weer op de rit!!
He meiden ik haak vanaf hier weer in als jullie het niet erg vinden, laptop deed gisteren raar maar nou doet ie het weer...