MamaT en Princess gefeliciteerd met jullie dochter! Ik ben blij dat het 1 jan voorbij is. Vond het echt helemaal niks als ik dan moest bevallen. Hier is alles rustig. Kheb alleen last van de ribben en rug. Gelukkig helpt de band om de buik voor extra versteviging. Draag de buik ook helemaal van voren. Maar het word nu toch echt wel zwaarder. We hebben vandaag de matrasbeschermer er maar op gedaan. Tja je weet natuurlijk nooit. Vannacht vertrekt mijn partner weer op de vrachtwagen richting zwitserland voor de hele week. Hij is int. chauffeur. Morgenochtend ga ik nog even lekker naar het peuterzwemmen heerlijk het water dan voel ik me echt fijn. Zal mijn buik even showen 36 wkn 2 dgn Bekijk bijlage 211550
Hey meiden, @kellox, wij hadden bij de eerste ook sávonds nog sex gehad en een paar uur later had ik weeen haha,maar was toen wel al 3 dagen over de 40 weken..ik moet er nu eigenlijk niet meer aan denken... en is dat 'sexverbod' nooit opgeheven dan.. @vluchtkoffer,die is hier ook grotendeels ingepakt, nog een paar dingetjes halen @curali, zou wel heel fijn zijn natuurlijk als je man mag blijven!! waar heb je dan de andere kids?? @p1982, bij mij hebben de andere 3 kids kma gehad en ik wilde nu meteen starten met een zware voeding maar dat mag niet, het moet via de 'officiele'weg en moet dus beginnen met een ha melk, ik heb nu gekozen voor friso omdat ze dat in het zh ook hebben..maar het maakt niets uit welk merk je gebruikt hoor, zou ook prima een 'huismerk' kunnen zijn zoals etos of ah @jodi, vee plezier morgen bij het zwemmen,dus als jij zou gaan bevallen kan jouw man er waarschijnlijk niet eens bij zijn... hier zijn de suikerwaardes echt prut...ik schiet van hypers naar hypo's en andersom, ben dr doodmoe van... ik heb nog gebeld met de diab.verpl. maar die weten het ook niet zo goed en bij de gyn heb ik nu donderdag een extra controle om te kijken wat de kleine man er allemaal van vind...
Jodi: mooie buik! Suze: kids gaan sowieso naar oma en opa 5 dagen om te slapen dan. Man wil als het kan 2 dagen slapen bij mij en daarna gaan werken tot de kraamhulp thuis ook weg is, dan komt hij 2 weken thuis. Anders ga ik het niet redden met Mitch. Na een ks mag ik hem niet dragen en hij is zelf nog niet mobiel genoeg..
@curali, oh dat is fijn dat je dat zo kunt regelen! en die 2 weken dat je man thuis is om te helpen zul je ook zeker nodig hebben!
suze30: Bij de eerste ging hij de laatste 3 weken binnenland rijden maar binnenland is bij hun ook Duitsland/ België. En was hij eigenlijk ook de hele week van huis. gelukkig begon het bij mij zaterdags al flink te rommelen en ben op maandag bevallen. Nu gaat hij deze week en volgende week nog internationaal rijden als het rustig blijft en de week erop waarschijnlijk begin van de week 1 ritje Zwitserland en dan helemaal binnenland. We hopen dat het weer in het weekend begint. Maar het is toch wel weer spannend vooral omdat ze zeggen dat de 2e bevalling sneller gaat dan de eerste.
Jodi: dat lijkt me super spannend voor jullie inderdaad. Wat heb je een mooie buik! Suze: wat balen dat je suiker zo op en neer schiet. Daar valt ook geen peil op te trekken dus. Caruli: da's wel goed geregeld met de kiss onder brengen, anders was het toch lastig voor jou inderdaad!
He meiden ik ben vanaf morgen weer van de partij, heb momenteel geen internet ivm pakketwijziging en de monteur komt morgen pas... Alle baby's nog rustig? X
Lt: oh das balen, ik zou gek worden zonder internet.. Erg he. Zo heb ik jaren nooit internet gekent en nu... Hihi Hier is het nog rustig, wel volgens mij een deel van de slijmprop verloren maar zat geen bloed bij dus zal niks doen denk ik. Volgens de gyn als er bloed bij zit dat het dan wel het begin van een bevalling is..
@Jodi; mooi toetertje meid!! Hoop ook dat je kleintje lekker in t weekend komt! @LT20; omg dat zou ik niet overleven zonder internet Hopelijk zijn ze er een beetje vlot mee meid! @Suze; haha eigenlijk gebeurde er telkens wel iets waardoor we elkaar niet durfden te bespringen In de 1e instantie waren we allang blij dat het eindelijk raak was na Puregon injecties icm Pregnyl (MMM) (jaar lang verplichte nummertjes ) Toen eerst dus die 'miskraam' met 12 weken wat dus geen miskraam was. (vanaf toen al sexverbod ivm bloedverlies) Toen hoorden we met de pretecho bij 15 weken dat de placenta voor lag en superlaag over de uitgang. Bij 20wk bevestigd en dus sexverbod mocht blijven En eigenlijk is ie pas na 30wk goed genoeg omhoog getrokken maar nu kunnen we ook nog wel ff zonder haha. Voel me nu ook niet bepaald soepeltjes meer whaha O jee dus je suikerwaardes schieten alle kanten op! Hopelijk trekt je kleine man zich daar niks van aan, ben benieuwd! @Caruli; succes bij de gyn; haha geef m maar een dikke knuffel, 1 vd laatste keren he Slijmprop verloren? Had je dat bij de andere kids ook? Je weet maar nooit, t zou ook zomaar kunnen dat het wel gaat beginnen toch! spannend! Nou hier is het veels te rustig in de buik, dus die blijft denk ik nog wel ff lekker zitten ons trutje
Lt: heb je wel internet op je telefoon of dat ook niet? Ik moet bekennen dat ik dat ook slecht zou kunnen missen Caruli: wel balen dat de gyn denkt dat het nu nog niet gaat beginnen met de slijmprop. Je geduld wordt wel lekker op de proef gesteld zo. Kellox: da's een behoorlijk lang seks verbod, maar ja je weet waar je het voor doet hè? Hier is ook alles nog rustig. Ik lig nog lekker op bed met de hond. Die ligt met z'n hoofdje op m'n schouder, op z'n rug naast me z'n best te snurken <3
@chocochick bedankt voor de tip, mijn toetsenbord doet het nu weer normaal Pfff ik heb even zin om te klagen hoor, vannacht superslecht geslapen en dan overdag zijn ze de winkel onder ons aan het verbouwen al vanaf begin december of eerder, weet het niet eens meer. Al dat getimmer en geboor begint op mijn zenuwen te werken, zeker als ik dan net wil slapen en ze dan herrie gaan maken grrrrr:x. Ik hoop dat ze snel klaar zijn, want ik heb mijn rust nu echt nodig merk ik.
Zo nu het leukere werk. @Curali lekker dat je het zo met de kids en je man hebt kunnen regelen, mijn vriend wacht ook tot de kraamzorg weg is en neemt dan een weekje vrij. @Suze balen dat je suiker alle kanten op vliegt zeg, gelukkig is het einde in zicht, nog maar even en dan zijn de beebs er al weer. Zo'n vreemde gedachte, geen buik meer, maar wel iets in je armen grinn. @Lt Hoop dat je internet het vandaag weer doet, is wel zo lekker om te hebben. @kellox ik voel me ook niet soepeltjes meer, maar probeer wel nog te genieten van elkaar als de beeb daardoor ietd eerder komt is het prima en zo niet, ach hij is toch al eigenwijs. @jodi mooie buik zeg, hopelijk begint het weer in het weekend en kan je man er gewoon bij zijn, dat is wel zo prettig voor jou. Zo nog even een buikfoto van afgelopen week plaatsen, deze is van afgelopen vrijdag.
Mooi buukske Supi!!! En wat super irritant die herrie buiten. Zou ik denk ik ook niet vrolijk van worden nu met die toch al slechte nachten! Haha als ik t echt zat bent wie weet bespring ik m gewoon weer, kunnen we weer oefenen hoe t ook al weer moest haha @choco; chillze lekker op t bedje he! nu zou je nog een butler moeten hebben die je lekker ontbijtje op bed komt brengen of zo haha
Ach, net als fietsen verleer je dat niet Kellox Zo even vlug kijken of het droog is en dan snel even boodschappen doen. Lief, mijn moeder wil me wel naar vk brengen vanmiddag met de auto zodat ik niet hoef te fietsen, alleen mijn vader is net ziek geworden (keelpijn en verkouden) en daar ben ik net vanaf. Wat is wijsheid denken jullie?
denk als je er net vanaf bent dat je niet nog eens aangestoken wordt. Lekker met de auto is ook niet verkeerd toch
nee, maar toch grinn ik weet het niet zeker. Als mijn moeder mee gaat kan ik ook niet echt vrij uit dingen vragen of doen omdat ze zich zo snel zorgen maakt om kleine dingen. Ik word daar tureluurs van (zit natuurlijk wel meer achter, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen). Daarom probeer ik haar met sommige dingen op een iets grotere afstand te houden dan dat ik anders gedaan zou hebben, ook voor mijn eigen rust en dat ik niet zo veel irritatie naar haar toe heb. Dat vind ik ook niet leuk naar haar toe, maar soms is dat het beste.
Supi: mooie buik zeg Nee slijmprop met bloed wil meer zeggen volgens de gyn.. Controles net waren goed, beeb ligt echt helemaal onderin nu pfff lastig met lopen hoor.. Ik heb nu 3 tips gekregen om te weten wanneer ik moet bellen en komen - vruchtwater verlies - slijm met bloed verlies - weeen en nee hoef ze dan niet eerst een uur af te wachten. Mocht een van die dingen gebeuren dan moet ik bellen en komen en word er gekeken of het echt begonnen is, zo ja doen ze gelijk een ks en zoniet dan word er de volgende dag gekeken of gerekt tot de ks datum. Pff ben benieuwd hoor Zal ff het lijstje er weer bijpakken en mijn afspraak eraf halen en mijn nieuwe erbij zetten, hopelijk de laatste!