14-31 januari 2012 uitgerekend

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Berdje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @lt; als je je echt zo belabberd voelt, moet je ze gewoon bellen en het uitleggen. Wellicht dat de dienstdoende bij je langs kan komen. Zoals je ziet heb ik ook last van een slapeloze nacht. Heel veel beterschap!

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja ik hoop het want ik wil niet een week wachten met een controle..

Houdt kleine meid je wakker of ben je ook ziek?

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lt: Ik vind dat helemaal niet stom om te vragen! Als je je niet goed voelt zou ik dat zeker vragen! Nee heb je... Toch?
    Hopelijk voel je je snel beter meissie!!

Bij mij is ook alles nog rustig. Ik heb zelf geen idee wanneer er iets gaat gebeuren hier maar m'n man denkt dat er pas wat gaat gebeuren de 25e. We zullen zien... ;)

4. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Kleine meid is bezig en onrustige benen....zucht... Is 3e nacht op rij. Succes vandaag

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bianca wat zuur. Hopelijk voelt ze zich snel beter en kun je snel wat bijeusten. Dit is toch wel erg vervelend!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lt: ik zou idd gewoon bellen, er is meestal wel een dienstdoende vk die buitendienst heeft en even tussen de bevallingen door kan langskomen.
    Beterschap meid.

Bianca: hoop dat je nog iets hebt kunnen slapen.

Hier ook alles rustig, moet zo weer alles klaarmaken voor Mitch, voor zijn ochtendje naar het revacentrum ;)

7. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    #3127 Supi, 5 jan 2012
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
    Hier is alles ook rustig, al heb ik ook slecht geslapen, na 5 uur niet meer in slaap gekomen totdat mijn vriend ging werken na half 8.
    Toen maar weer in bed gedoken, pc staat op slaapkamer dus die doe ik niet aan als hij nog slaapt.
    Gelukkig daarna tot kwart over 10 geslapen:)
    Af en toe wel last van steken in mijn buik, maar niet echt pijnlijk ofzo. Heb volgens mij ook totaal nog geen last van harde buiken dus denk dat de kleine weinig zin heeft om te komen en lekker geniet van mama's warme buik:D.

Of het moet zo zijn dat ik denk dat ik geen harde buik heb en ze wel heb. Heb een aantal maal per dag wel het idee dat de kleine extreem naar voren gaat liggen en dat voelt dan hard aan, alleen de rest van mijn buik voelt dan niet zo hard aan voor mijn gevoel. Even later is het dan ook weer weg en ligt de kleine weer een stukje dieper zeg maar.

8. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @caruli; uiteindelijk nog wel een paar uurtjes meegepakt. Ik slaap max 1.5/2uur achtereen en lig dan zo weer 2 uur wakker. Niks aan te doen en komt wel weer goed.

@lt; heb je de vk gebeld?

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Knuf voor de slechte slaapsters onder ons! Inderdaad super irritant.
    Hier toevallig vannacht wel goede nacht gehad maar hiervoor 3 mindere. Wisselt heel erg.

@Lt20; hopelijk komt je vk gewoon lekker naar jou toe! En knuffel omdat je je zo beroerd voelt meis!

Nou hier ook nog geen tekenen van een beeb die wil komen haha :D
    We wachten 'rustig' verder af...:p

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Duurd wel lang hier voordat de volgende beeb op de lijst erbij gezet word.

Hier ook nergens geen last meer van...
    Alleen een volle buik haha

11. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    onee!! Ik heb getwijfeld of ik het erop moest zetten, maar wil even kijken wie er nog meer last van heeft.
    Net ging ik douchen omdat ik nogal brak was, denk ff wakker worden. Toen kwam ik erachter dat downunder de boel flink was gezwollen (sorry). Hebben jullie hier ook last van? Ik schaam me er dood voor.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Je hoeft je niet te schamen hoor. Hier is idd de boel ook opgezwollen, komt door de hormonen. Alles word nu meer doorbloed. Kan zelfs blauw kleuren.

13. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook, de ene dag meer dan de andere.

Ben net teug van de vk. De kleine draak is van gedeeltelijk ingedaald naar niet meer ingedaald gedraaid. :(
    Wat een druif! Nu moet ik dus toch weer direct gaan liggen en bellen als m'n vruchtwater breekt. De vk wist niet of ik deze of anders volgende week op controle zou moeten in het ziekenhuis hiervoor dus daar ging ze nog achteraan bellen en dat laat ze me morgen weten.
    Ze heeft duidelijk nog geen zin om te komen. Dat vind ik op zich niet zo erg, maar ik heb er geen problemen mee als ze gaat indalen.

14. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    O gelukkig, vond het al zo genant. is inderdaad ook beetje blauw.
    Kom net bij de gyn vandaan. De kleine wordt op 2500 gram geschat. Met 40 weken kom je dan rond de 2800 gram. Hoef me geen zorgen te maken. Ze ligt wel lekker diep in het bekken.

chocochick; balen dat ze zo ontzettend tegen werkt. Ben benieuwd wat de vk morgen te zeggen heeft.

15. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

@bianca, ik heb het ook hoor! en idd ook wat blauw, fijn dat de controle verder goed was!

@chocochick,oh ik wist niet eens dat,dat kon joh, ik dacht dat als ze gedeeltelijk waren ingedaald ze ook niet meer terug konden, nou dat ze maar snel mag indalen dan;) fijn dat verder alles goed was!

hier ook de controle gehad, met de beeb is alles gelukkig goed, groeit mooi in de lijn door, hij heeft geen gewicht genoemt,maar qua metingen zat ie nu op 41 wk en 5 dg, hij dacht ook dat ie volgende week rond de 4500 gr zal zijn als ie geboren wordt. ik moet de 10e nog terug en dan wordt ik waarschijnlijk de volgende dag of een dag daarna ingeleid, dus erg spannend!!!
    de kleine mag dan even bij me liggen en wordt dan opgenomen voor sowieso 24 uur op de kinderafdeling zodat ze zijn glucose extra in de gaten kunnen houden.

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Zo, voor de verandering een wakkere lt20....

Bianca; ik heb er ook last van.. Maar wat Caruli zegt klopt.

Suze; spannend hoor! Hier wordt de kleine op 7 pond geschat.

Caruli; hou je het nog een beetje vol? En hoe gaat het met Mitch, weer helemaal opgeknapt?

Kellox & Choco; hoe gaat ie met jullie meiden?

Nadesy; lekker aan het genieten van je mannen? Zag weer mooie foto's op fb!

17. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alweer een slechte nacht Lt? Slaap je dan overdag wel wat bij of ook niet? Ik ben nu wat vroeger dan normaal wakker, mijn interne klok maakt me meestal om een uur of 6, half 7 wakker de laatste tijd.

Met mij gaat 't wel goed. Ben benieuwd wat de vk me vandaag weet te vertellen als ze terugbelt over het indalen.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen.
    Hier ook al klaar wakker... Moet tig keer plassen, fijn als je blaas snachts als trampoline gebruikt word.
    Maar goed straks misschien nog ff bijslapen.

Maandag is Casey jarig dus ga ik vandaag de traktatie enzo al voorbereiden. 9 jaar alweer zeg, de tijd gaat snelllllll.

Met Mitch lijkt het weer beter te gaan! Sonde heb ik er gisteren uit gehaald omdat hij al sinds het weekend redelijk zelf eet :D :D
    Nu maar weer afwachten of het deze keer goed blijft gaan. Maandag moet hij naar de kno arts en dinsdag weer naar de kinderarts en dan zullen we het zien of hij goed genoeg eet om nu wel zonder sonde te doen en zijn gewicht vast te houden... Pff hooop het echt, ben die sonde zo beu...

Choco: ben benieuwd of je nog iets hoort van de vk.

Lt: jee jij ook al zo slecht slapen, hopelijk lukt het om overdag wat bij te slapen meid.

19. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    @Bianca ik heb het ook hoor, je bent niet de enige;).

@Lt balen dat je zo slecht slaapt meid, bij mij is het om en om per nacht verschillend. Alleen merk ik dat mijn vriend er ook slechter van slaapt, als ik naar beneden gaat denkt hij van nou die komt straks met het nieuws dat het begonnen is:D. Tot nu toe nog niet gebeurd haha.

@Caruli hopelijk mag de sonde eruit blijven en zal Mitch beter blijven eten!

@Chocochick wat balen dat ze weer teruggedraaid is zeg! Ben benieuwd wat de vk erover zal zeggen. Ik dacht zelf ook dat ze niet meer terug konden gaan als ze eenmaal ingedaald waren.

@Suze spannend hoor dat je weet wanneer de kleine ongeveer geboren word. Dat afwachten vind ik zelf ook maar niks, zit er echt op te wachten hahaha

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik word er gek van! Dit was de 21e nacht op een rij *gaaap*

Deel Deze Pagina