14-31 januari 2012 uitgerekend

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Berdje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh over casey haar verjaardag.
    Ze mocht op school trakteren maar volgens mijn man vond ze dat niet intressant hihi, het geboortekaartje en vertellen over Ziva ging voor :D
    Gisteravond nog wel schoonfamilie op visite gehad en zaterdag viert ze haar kinderfeestje.
    Kraamhulp staat tot zondag gepland.

Vandaag komen ze voor de hielprik en de gehoortest, ben benieuwd ;) en ook straks Ziva badderen en wegen, hoop dat ze gestopt is met afvallen, anders blijft er niet veel van haar over...

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Geen idee of het kwaad kan Choco.. Hier alleen maar aangekomen al heb ik geen flauw idee hoeveel. Misschien aan je vk/ gyn vragen?

@ Caruli; ik ben gewoon bang.. Ze had gisterochtend gelijk gebeld en kan er morgen pas terecht (wat in mijn ogen dus overkomt dat ze het druk hebben), dalijk zegt hij morgen 'ja het is zo druk, er is geen plek kom maandag maar'. Pff wat klink ik negatief zeg..

3. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar. Heb ook het gevoel dat ik me druk maak om niets...

Ik ben verder wel voldoende aangekomen hoor... :)
    Zat vorige week op +18,4 en nu dus op +15,7. Gelukkig heb ik een vk die zich daar niet druk over maakt.

Hoe gaat het thuis, Caruli? Al een beetje je draai kunnen vinden met de kleine meid? Of is dat te snel? :)

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat lief Caruli dat ze zo enthousiast was! Hoop dat je moppie niet meer is afgevallen, ze woog 2900 toch?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Choco: nee nog niet echt, kan zelf nog niet uit de voeten dus iemand moet steeds helpen met Ziva brengen, verschonen enzo..
    Zal blij zijn als ik weer zelf wat mobieler ben.
    Slapen kan ik sinds vannacht niet meer, er is gisteren een spier verkeerd geschoten in mijn rug of miss een zenuw. En steeds als ik ga liggen krijg ik stekende pijnaanvallen en kan ik bijna niet ademen enzo.. Dus moet ik mijn bed uit en rechtop..
    Heb al een tijd tegen de verwarming in de badkamer gestaan maar dat werkt ook njet. Paracetamol ook niet, dus man zegt dat ik de huisarts moet bellen, maar ja wat kan die doen?
    Pff tranen stroomde vannacht over mijn wangen van de pijn, wist echt van gekkigheid niet wat ik moest doen. Nog nooit gehad?

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caruli: wat lief dat ze zo enthausiast is over haar jonge zusje! :)
    Hopelijk is kleine Ziva inderdaad gestopt met afvallen!

Lt: ik heb donderdag weer een afspraak bij de vk, denk dat ik dat nog even afwacht. Het voelt ook of het nooit goed met me is, dat ik altijd wel iets heb om me druk over te maken. Dacht eerst steeds dat ik teveel aankwam, en nu ben ik nou net weer bang dat ik ben afgevallen. Het is ook nooit goed ;)

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja hier een lijst van gewicht tot nu toe, dus vandaar dat ik hoop dat ze vanaf nu zoals het hoort weer gaat bijkomen.

6 jan: 2920
    7 jan 2770
    8 jan 2740
    9 jan 2710

Alleen sinds we thuis zijn kan ze haar temp niet goed houden..
    Gisteravond had ze 36.0 dus ff gebuideld met extra doeken en toen was hij weer 36.8
    Kijken hoe het vandaag gaat.
    Is voor haar ook wennen een andere omgeving, kouder als de zh kamer ;)

8. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caruli: oh jee toch, dat klinkt helemaal niet goed! :(
    Zou het misschien helpen om een warme douche ofzo te nemen?
    als je straks nog steeds last hebt zou ik zeker de huisarts bellen hoor. Misschien heeft die wel een goede tip voor je. Hopelijk voel je je snel beter!!
    Ik kan me ook wel voorstellen dat het erg wennen is met zo'n kleintje in huis. Nou ja, ik probeer het me voor te stellen dan ;)

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh meiden heb even een zwijmelmoment als ik naar mijn nieuwe vanner kijk, zo liefffff.
    Maar oh wat gaat de tijd snel als ik kijk dat Casey alweer 9 jaar is..
    Meiden ik hoop dat jullie snel bevallen en we straks gezellig in een mamatopic met zijn alle kunnen kletsen, want die hebben we nog niet.
    Ik wacht netjes op jullie ;)

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Heb je een foto van haar kamertje Caruli?

Enne, ik zou de huisarts bellen hoor! Je bent herstellende van een keizersnede, kids die je nodig hebben dus ik zou niet te lang wachten. Wie weet heeft hij wel een oplossing voor je.

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja ik denk ook dat ik ff bel.
    Maar dan moet hij zelf langskomen, want ik kan er nog niet naartoe..
    Zal zo bellen tussen 8 en half 9 kan dat maar.

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik dacht dat ze hier krap waren qua tijd (tussen 8 en half 10) maar een half uurtje is wel erg. Hoop dat ie snel langs kan komen!

13. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

Zo een druk nachtje zo te zien.
    Zelf ben ik al vanaf drie uur vannacht wakker.
    Ben erg benieuwd hoe vandaag gaat verlopen, want mijn vliezen zijn gebroken. Alleen voel ik nog geen enkele wee dus ik heb alle tijd vandaag om te doen waar ik zin in heb.
    Misschien probeer ik strakjes als ik nog wat opgeruimd heb nog wat te slapen totdat de vk komt tussen de middag.
    Vriendlief is gewoon gaan werken, als ik hem nodig heb komt ie wel direct naar huis maar ja zonde van zijn vrije tijd als er niks gebeurd.

Lt je mag wel opschieten, jij had je al aangemeld voor een bevalling toch?;)

Ben benieuwd naar wat de gyn bij jou zegd Suze.

14. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Balen dat je rug zo zeer doet Caruli, hoop dat de huisarts snel langskomt en wat voor je kan betekenen.
    Dat Ziva, maar lekker mag gaan aankomen is wel zo prettig en dan kan ze zichzelf ook wat beter warm houden.

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wauw Supi! Hopelijk beginnen de weeën gauw...

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bij mijn dochter waren mn vliezen om 09.30 uur gebroken, om 13.30 uur de 1e wee en om 18.00 uur was ze er. Dus wie weet ben je eind van deze dag wel mama :D.

Suze was je buddy of niet?

17. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    ja klopt, ben zo benieuwd hoe het gaat lopen vandaag:D

18. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Wel grappig, gisteren zijn de nieuwe matrassen binnengekomen, hebben we de naam besloten en hebben we gehoord dat alle wijzigingen aan het geboortekaartje wat wij willen mogelijk zijn.
    Ook nog gebeld door een vriendin die had gedroomd dat ik gisteren was bevallen, maar dat word dus misschien een dagje later:D.

Ben wel blij dat het begonnen is hahaha zo nieuwsgierig naar die kleine.
    Tegen niemand zeggen we het nog, we willen zo lang mogelijk doen of er niks aan de hand is, dus jullie zijn mijn uitlaat klep;).
    Hooguit dat we de ouders van mijn vriend later vandaag gaan bellen, want die zijn nog op vakantie en die willen toch wel naar huis komen als het eenmaal begonnen is.

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Spannend hoor! Ik had mn moeder aan de telefoon toen mijn vliezen braken maar hield mn mond dicht haha

20. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ja, we willen zelf eerst even van die kleine kunnen genieten als hij geboren is, maar aangezien mijn schoonouders toch ruim 9 uur moeten rijden is het handiger als die het wel wat eerder weten.
    Niet te vroeg anders staan ze vanavond al op de stoep en dat is voor hun rust ook niet goed, ze moeten wel normaal kunnen rijden:) en geen ongelukken creeren

Deel Deze Pagina