ja ik ook, het wachten vind ik maar helemaal niks grinn. nog maar even genieten van mijn dikke buik vandaag. Het geboortekaartje besteld en betaald, nu alleen nog de laatste gegevens doorgeven, dat duurt nog wel even haha
Poetsen ook handig om nog te gaan doen ja. Wil misschien straks nog even boodschappen doen, maar dat zie ik nog wel. (supermarkt is op hooguit 200 meter afstand) Nog even wat papierwerk vooruit werken i.v.m. aangifte en voogdij dan hoef ik voor de rest weinig te doen haha
Supi: oh spannend, het begin is er k) Hoop dar t snel opgang komt. Zet hem op! Ziva woog nu 2680gram, maar nu is ze voor t eerst gewogen door de weegschaal van de kraamhulp. Dus daar kan ook verschil in zitten. Maar nu hebben we een uitgangsgewicht en vanaf morgen zullen we het dan wel zien.
Kom op kleine meid, groeien!! Geef je bv Caruli? En hoe gaat dat? Ik weet nog steeds niet wat ik wil doen..
Wel fijn om dan een uitgangspunt te hebben Caruli, hoop dat ze snel wat aankomt. @Lt Als het lukt wil ik graag bv gaan geven, ben ook benieuwd hoe het werkt.
Gaat het al wat beter met de pijn, Caruli? Jullie zijn allemaal goed bezig dames! Ik lig nu maar een beetje op de bank een spelletje op m'n iPhone te doen. En de woonkamer is me toch een zooi! Zal zo ook eens m'n mouwen opstropen...
Of ik heb vruchtwater verloren of ik plas in mn broek.... Heb het opgevangen op een kraammatrasje maar kan er maar weinig wijs uit. Bij Jaimy snapte ik het ook niet gelijk maar daar verloor ik vaker golfjes, nu is het gewoon weer rustig. Buik is wel wat aan het rommelen maar dat is ook niks nieuws. Maar even aankijken en anders de vk maar is bellen, ben benieuwd!
Spannend Lt!! ik ben benieuwd wat de vk zegt! Het ziet er naar uit dat het vandaag weer wat spannender wordt!! Ik ben benieuwd meiden!
Omg! Ben ik ff nie online en gebeurt er weer van alles hier haha!!! Allemaal stiekem aan t bevallen geslagen... Spannend joh; Supi; you go girl! Ben benieuwd wanneer het gaat doorzetten! Lt20; Wow jij misschien ook al. Zet m op meiden!!! Ben heel benieuwd... Wat zijn jullie toch allemaal lekker vlot joh. Zou bijna jaloers worden haha. Straks ben ik de enige die de due date haalt of overtijd loopt Of doet er nog wél iemand met me mee? haha @Caruli; hoop dat je meisje gauw wat aankomt! Echt een klein ding he... Spannend vandaag, ik hou t mooi in de gaten hihi. Had net ff familie op visite. Vanmorgen was mn bloeddruk idd aan de hoge kant (was ook druk hier) maar nu weer goed dus ik kijk t nog even aan... GO GO GO GIRLS
Bij mij zit er nog geen vooruitgang in helaas. Vk is langsgeweest vanmiddag en komt later vanavond nog een keer langs. Omdat mijn vliezen midden in de nacht gebroken zijn kan het zijn dat de gyn me nog vanavond wil zien om de baby te checken. Zucht al 12 uur begroken vliezen en nog geen begin, wat duurt dat wachten toch lang. Het enige voordeel is dat ik nog geen pijn heb Net even geslapen en nu maar even wat boodschapjes doen, er moet tenslotte tocg gegeten worden vanavond. Wie weet helpt het korte loopje de weeen op gang en lek ik niet te veel vruchtwater.
Jeetje je houdt t wel spannend Supi!!! Hopelijk helpt ff lopen. Of misschien warm douchen? Of werkt dat pas als t begonnen is? Succes! hihi ben zooo benieuwd