Ik zal Suze wel even een sms sturen hoe het gaat, maar ik weet dat ze alleen s'avonds op internet kan komen en niet overdag. Daar kan het ook aan liggen. Hier nog alles vrij rustig hoor, behalve de kleine die is druk. Wacht op papa denk ik.
Suze is gewoon thuis, ze probeert vanavond nog even een berichtje te plaatsen. Lt ik stuur je een pbtje
Thanks Supi! Zo, jullie eten vanavond vast niet zo culinair als ik. Namelijk een beschuitje! Mijn vriend heeft dienst tot half 11 (we dachten tot 5), hij heeft mijn auto mee en zoek het echt niet om naar de winkels te lopen.
Nee, wij hebben soep met een broodje. Dat vind ik ook genoeg oh en een vers gemaakt sapje met de blender
hahaha leuk Nadesy, hij zal vast groeien als kool! Mijn moeder is erg verkouden, dan kan ze beter niet op visite komen om die kleine te zien zeker?
Oei dat is een lastige... Misschien kan ze haar handen wassen en handgel gebruiken voordat ze de kleine aanraakt? Nadesy; 3 weekjes alweer.. Ongelooflijk hoe snel het gaat he! Hoe gaat het met de bv?
zolang ze niet gaat kussen, en haar handen wast etc lijkt mij dat het wel kan hoor als je zelf verkouden zou zijn dan kun je ook niet van je kind weglopen
Fijn, vond het al zo sneu anders voor haar. Ben benieuwd hoe hier de borstvoeding zal gaan. Begin nu wel wat krampjes te krijgen hoera wie weet wacht die kleine echt tot zijn papa thuis komt dat kan elk moment zijn Ik ga maar eens aan de soep beginnen, spreek jullie later weer en anders krijgen jullie vanzelf nieuws te horen
Even spammen dan gisteren lekker bij Papa aan het slapen, ik hoor heel veel van mensen als ze in de kinderwagen kijken,ooooh wat een kleintje is het wat een klein koppie,dat ik denk hmz hij was toch echt 3345 met 37 weken en 2 dagen hihihi,maar het klopt wel hij heeft wel een klein rond bolletje morgen even naar de weeg uur gaan op het cb
Supi; succes! Ik hou mn telefoon wel bij de hand hahaha Nadesy; fijn dat de bv zo goed gaat. Heb je nog tips voor me? Een heerlijk hummeltje om te zien! Hoe gaat het met je man? En lijkt deze kleine man ook op zn papa of is dit meer mama?