En de harde buiken zijn weer begonnen, had ik eindelijk in dagen weer eens een soepele buik... Hopelijk worden het gauw weeën, hoop nog steeds op een spontane bevalling. Supi; al bezig met puffen? Suze; kom je verhaal is doen!
hey meiden, zo wat hebben jullie geschreven vandaag!!! even bijlezen en ik probeer overal op te reageren! @lt20, ik hoop voor je dat ze nog voor het weekend inleiden, ipc kunnen ze voor de volgende dag gewoon plannen dacht ik?! ik ben bij danique ook gestript eerst bij 39 weken deedt niets en toen 4 dagen later nog eens en toen beviel ik 2 dagen later, maar of dat uiteindelijk van het strippen kwam?! oh wat een mooie buik heb je! en idd een mooie tattoo!!hopelijk zetten de harde buiken nu door in weeen meid!! @chocochick, ik ben ook nu deze week behoorlijk afgevallen,maar volgens de gyn helemaal niet erg als je gewoon je dingetjes eet die je nodig hebt! @curali, mooi om te zien dat 'grote' zus zo trots is he!!ja die banner is ook echt een zwijmelmoment.....wat vervelend dat je zo'n pijn hebt...ik moet even verder lezen om te zien of je de ha hebt gebeld..volgens mij niet of wel?? nou ben benieuwd met je meisje en het 'groeien' hopelijk komt ze snel aan!! @supi, spannend hoor!! ik had je al even 'gesproken' via de sms,maar ben benieuwd wanneer je weeen beginnen!! @kellox, de kleine meid zit nog lekker bij je he.. @nadesy, wat een mooi mannetje is het toch!!!!en 3 weken alweer...!! hier waren de controles vanmorgen verder goed, de gyn deedt een beetje luchtig overal over en zei we zullen van de week wel even kijken hoe of wat,maar ik heb duidelijk gezegd dat haar collega afgelopen donderdag heel duidelijk was en dit toch echt het maximum is om me te laten lopen, omdat de placenta elk moment minder kan gaan werken met de suiker...dus getoucheerd, ook daar was ze niet helemaal duidelijk in, ze zei alleen ik kan er wel met 2 vingers in maar weet niet of ze dan de vliezen kunnen breken dat is dubieus maar goed, puntje bij paaltje mag ik mij morgenochtend om half 8 melden voor de inleiding ik vind het echt super spannend!! en zelfs mijn vriend is zenuwachtig, we kennen alleen spontane bevallingen dus dit is echt helemaal nieuw ook al is het de 4e
oh ja het lijkt me verstandig dat ik lt en supi op de hoogte hou he, maar het zou kunnen dat wij alle 3 straks liggen te bevallen!! lt ik zal je zo een sms sturen dan heb je mijn nummer ook weer, jij hebt sowieso internet op je foon he zodat je evt het neiuws hier neer kunt zetten?!
We zullen het er maar op houden dat het een aparte gyn is?! Maar, spannend joh morgen inleiden!!!! Alvast heel veel succes.... Komt ineens dichtbij he?
Ik heb je nummer al van Supi gehad, vraag me af hoe ik het kwijt kon raken maar oke... Heb inderdaad internet op mn telefoon dus kan ze wel up to date houden. En anders zet ik alles weer door naar Nadesy en Kellox
************************************************** Bevallijst: 15-01-12 Kellox, 28 jaar, 2e kindje, zh, fv 17-01-12 Chocochick, 1e kindje, zh, bv 19-01-12 p1982, 2e kindje, zk 19-01-12 Engeltje, 1e kindje, zk, bv (mijn verjaardag ) 20-01-12 Jannie1980, 3e kindje, th, bv 22-01-12 Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, fv, zh 23-01-12 LT20, 22 jaar, 2e kindje, fv 23-01-12 Supi, 29 jaar, 1e kindje, zh, bv 23-01-12 Moon0810, 29 jaar 24-01-12 Suze30,32 jaar,4e kindje,fv,zh 26-01-12 Nienke18, 3e kindje, zkh, fv 27-01-12 Gelukkig11, 1e kindje, zh, bv 28-01-12 Proudmamof2, 3e kindje, zh , bv 28-01-12 Annemiek1975, 1e kindje, bv 28-01-12 Zwendel, 1e kindje, th, bv 28-01-12 Jodi1981, 2e kindje, th/zkh, fv 31-01-12 Parmessar, 2e kindje, zkh, bv Jongens: 5 Meisjes: 6 Afsprakenlijst: 11-01-12 Suze inleiding bevalling 11-01-12 Supi controle vk 11-01-12 LT20 gesprek gyn inleiden 13-01-12 Chocochick controle vk 13-01-12 Kellox controle klinisch vk 16-01-12 Bianca87 controle vk Buddylijst: Caruli - Kellox Nadesy - LT20 Suze - Supi De JANUARI beebjes: 12-12-2011: MamaT bevallen van een dochter Sofia (35wkn) 20-12-2011: Nadesy bevallen van een zoon Elyano (37.2wkn) 29-12-2011: Princess bevallen van een dochter Hayden (37.4wkn) 02-01-2012: Kaloo bevallen van een zoon Ties (37.2wkn) 06-01-2012: Caruli bevallen van een dochter Ziva(38,5wkn) Jongens: 2 Meisjes: 3 ************************************************** Deze maar even een schop omhoog voordat we hem kwijt zijn!
ja is ook een aparte gyn, ik had dr al eens eerder gehad toen deed ze ook al zo vaag,maar goed ze snapte 'm ja wordt nu zeker spannend!!! ben zo benieuwd of ik 'm dan ook morgen in de handen heb of dat zoiets dagen gaat duren....
Suze: heel veel succes morgen. Spannend joh! Supi: het is wel heel stil ben je aan het puffen geslagen Hier moest ik vanmiddag voor controle naar de vk. Alles was goed. Had haar gezegt dat ik gisteren harde buiken had en dat het van onder voelt alsof die er elk moment uitvalt. De kleine ligt heel diep in de bekken vandaar die pijn onderin. Maandag moet ik weer komen voor controle. Komt wel heel dichtbij nu. Vandaag nergens last van dus vanochtend nog even lekker met m'n zoontje naar peuterzwemmen geweest. Heerlijk dat water! Vriendlief zit nog in Zwitserland en rijdt morgen weer richting NL!
Fijn dat alles goed was Jodi! Suze; ja daar ben ik ook benieuwd naar. Ben benieuwd of de gyn morgen inwendig onderzoek doet (dan kan ik me een beetje voorbereiden op de bevalling). Als eerst de bmm nog rijp moet worden dan ben ik wel even bezig ben ik bang.. Ik ben wel erg benieuwd naar jullie naam! Er zit er eentje in mijn hoofd...
@jodi, fijn dat alles goed was! @lt20, ja precies, als ze de vliezen meteen breken weet ik dat ik morgen ook beval,maar als ze eerst zo'n ballonkatheter moeten doen, dan kan het nog weleens ff duren...maar goed we wachten rustig af! ik duim iig voor je op goed nieuws morgen!!! ik ben benieuwd of je de naam goed hebt dan!!!
Over namen gesproken... Ik kijk er echt naar uit om de naam van ons meisje in het openbaar te gebruiken!
@ Suze; dan duim ik voor jou dat ze je vliezen kunnen breken . Ik had met 36w al iets aan ontsluiting dus ik hoop idd dat die katheter, gelbehandeling enz me bespaard blijven. Hoop dat je vannacht een beetje kan slapen! @ Choco; ik ben echt blij als ik er niet meer over na hoef te denken. Nu moet ik echt bij mezelf denken wat ik zeg (kleine man, baby, broetje ipv zijn naam). Mijn vriend had zichzelf bij Jaimy versproken dus die is nu ook extra alert..
Zo even een kleine update voor ik in mijn bedje duik. Nog geen wee gezien, controle van de vk was wel goed. Als er vannacht niks gebeurd dan moet ik morgen het zh bellen om 8 uur voor een afspraak zodat ze die kleine kunnen checken. Het kan zelfs zo zijn dat ze pas donderdag gaan inleiden als de weeen dan niet zelf op gang zijn gekomen. Dus genoeg spannende uurtjes voor de boeg. Hopelijk kan ik nog wat slapen vannacht Trusten allemaal en voor degene die ook begonnen zijn heel veel succes!!
Dat is een ander beleid als wat ze hier voeren maar oke het zal wel goed zijn.. Slaap lekker en ik hoop dat we morgenvroeg babynieuws hebben!
@chocochick, dank je wel ik moet zelf nog wel wennen aan de naam eerlijk gezegd...maar vind 'm wel heeel leuk! @supi, hier ook een ander beleid bij gebroken vliezen,maar je hoort idd vaker dat het per zh heel erg verschilt!! nou meid ik 'spreek' je niet meer van te voren, dus alvast heel veel succes!!! @lt, ik heb begrepen van de andere gyn dat als je 2 cm ontsluiting hebt ze de vliezen kunnen breken, dus ik hoop het voor je!! jij ook heel veel succes en ik duim voor je! @all, succes voor degene waarbij het ook rommelt of bij wie het natuurlijk maarzo begint!! ik spreek jullie snel meiden!!
Jeetje Supi; je houdt t wel spannend meis! Hoop dat je spontaan aan de gang gaat! Ik duim voor je en dat de bevalling maar voorspoedig mag verlopen! Neem nog ff lekker je rust zolang t kan hihi Jodi; super dat alles goed gaat. Hihi dus de beeb ligt er ook mooi klaar voor Suze: wat spannend meis. Morgen ingeleid...wie weet zijn jij en Supi straks wel tegelijk aan de gang als je vragen hebt over inleiding dan laat maar weten. (been there done that haha) Scheelt zeker heel veel als je al wat ontsluiting hebt! Nou ik hou jullie allemaal goed in de gaten. Hopelijk mag ik ook snel meedoen hihi
@kellox,thanx meis! hopelijk volg je snel idd ik zat nog te denken, mijn vriend heeft natuurlijk zijn bb mee, dus dan kan ik iig een beetje bij lezen nou, ik ga nu echt proberen te slapen!! toitoitoi meiden!!