14-31 januari 2012 uitgerekend

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Berdje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    @LT; dat beloofd niet veel goeds. Ben erg benieuwd naar je verhaal.

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suze: GEFELICITEERD met de geboorte van je zoon!! Hopelijk maken jullie het allebei goed! Ik ben erg benieuwd hoe jullie het mannetje hebben genoemd! :D

Kly: welkom hier en succes met de laatste loodjes!

Lt: oei meis, dat klinkt niet goed. Is het niet gegaan zoals je had gehoopt? Je "loopt" toch bij het JBZ?

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Yeahh nieuws van suze zie ik :D

Suze,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje.Wens jullie heel veel geluk samen.Geniet ervan suze!

*Ik breek weer uit,succes voor iedereen die het nodig heeft ;)*

4. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    @Lt ik kom misschien vanavond niet meer online, maar dan lees ik het later nog wel.
    In ieder geval een dikke knuffel!

Bij mij zit de vaart er nog niet echt in, merk wel dat het gevoeliger word naarmate ik meer beweeg dus vriendlief en ik gaan zo na het eten even een flinke wandeling maken misschien werkt dat.
    Wie weet kom ik nog wel even kijken vanavond en anders zien jullie me wel weer verschijnen.

5. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    dankje allemaal, ook voor jullie heel veel succes natuurlijk. begin t wel beu te wordne, maar dat heeft ook zo zn redenen. maargoed lt ik las dat je in t jbz komt? in den bosch? xxx

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als alles goed gaat ga ik het JBZ, jij ook?

7. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Suze: Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
    Ben benieuwd naar de naam.

8. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met jullie zoontje Suze! Wow wat een vlotte bevalling :D
    En hij was dus veeeeeeeeeel lichter als gedacht werd, daarvoor werd je in principe toch ook ingeleid?
    Nou ben benieuwd naar je verhaal!

@Lt20; o jee meis... ben benieuwd naar je verhaal...
    Alvast een dikke knuffel want die heb je zo te lezen wel nodig!

@Kly073; welkom!! :D

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Een meid zei je?... Dan doe ik de volgende wel ff snel hihi:p
    Wordt ook tijd haha

Nou en die kleine vent van jou vindt t ook wel prima bij jou binnen nog he, wat houd jij de spanning erin zeg! :D

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kly: welkom ;)

Suze; gefeliciteerd met jullie zoon ben benieuwd naar de naam van jullie nieuwe Dtje :D

Lt: jee meid, is het niet goed gegaan? Dikke knuff.

Choco: is niet erg hoor als je langer zwanger wilt zijn, is ook beter voor de beeb toch ;). Lekker ervan genieten meid, het gaat allemaal al zo snel ...

11. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    jup! heb er 2 weken geleden gelegen op de verloskamers. zien er mooi uit hoor! :d

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Daar ben ik dan...

@ Choco; was het nog gelukt om de afspraak te verzetten?

@ Supi; en heeft de wandeling al wat losgemaakt?

Bij Jaimy waren mijn vliezen ook gebroken maar als ik op mn hand blies verloor ik niks dus komt mij wel bekend voor.

@ Kly073; welkom en succes met de laatste loodjes! Loop/ liep via de vk maar ga idd in het JBZ bevallen.

Zo, nu ga ik mijn verhaal maar is neerzetten dat zal wel even duren.....

13. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    dankjewel meid, ik loop ook gewoon via de verloskundige, ga poliklinisch bevallen in t JBZ. ben erg benieuwd na je verhaal.succes. xxx

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou, het liep dus totaal anders dan mijn vriend, vk en ik hadden verwacht :(.

Afgelopen weekend dus de beslissing genomen om voor inleiding te kiezen. Op maandag heb ik van de vk de verwijzing gekregen met daarin de begeleidende brief met daarin duidelijk tekst en uitleg + verzoek om in te leiden.

Kom ik binnen. Bleek het een arts assistente te zijn ipv een gyn (ze was nog jong dus denk net afgestuurd). Nou in ieder geval.....

Ze zegt; kom je voor controle? Dus ik zeg nee de vk heeft gebeld met het verzoek om hier langs te komen voor een inleiding af te spreken. (Het begon dus al dat ze niet wist wat ik kwam doen)

Begon ze gelijk te vertellen dat ze inleiden pas met 41 weken doen. Soms met 39-40 weken maar dan moet de medische oorzaak bij het kind liggen en niet de moeder. (De vk vertelde mij dat ze het met 37w liever niet doen maar met 38w wel)

De moed zonk me toen al in de schoenen. Nou, ik mijn verhaal uitgelegd dat ik al de hele zwangerschap harde buiken heb, laatste weken zo slecht slaap, me druk maak om zijn hoge hartslag, onlangs al in het zh heb gelegen enz enz. Heb haar toen mijn zwangerschapskaart + verwijziging van de vk overhandigd.

Nou haar 'oplossing' was; kom een nachtje hier slapen. Waarop ik dus antwoord dat dat geen nut heeft omdat het die dag erna weer hetzelfde liedje is. Maar zij bleef er maar over doorgaan, waarop ik dus antwoord prima dan doen we dat maar.

Ik kon volgens haar dan wel vaker komen slapen als dat zin had. Waarop ik dus aangeef dat dat geen oplossing is om zo nog 2-4 weken door te lopen.

Ohja ze had wel een goeie tip! Of ik mijn dochter niet een keer naar de oppas kan brengen. (Nou ik moest mn tranen inhouden verdomme!) Waarop ik dus aan haar antwoord dat ze al 2-3 x per week buiten de deur is en ik niks meer met haar kan doen.

Nu moet ik me morgenavond om 21.00 uur melden om daar een nachtje te komen slapen. Ik ga morgen nog bellen om te vragen of 19.00 uur ook kan, de meeste dagen lig ik namelijk al rond 20.00 uur in bed om te rusten :).

Het mooiste van alles (niet dus!) is dat ze me een soort van morfine wil gaan geven :(. Ik heb het op internet opgezocht maar dat ga ik dus echt niet doen. Het maakt mij slap/ slaperig en weet ik veel wat (prima) maar ook kleine man krijgt het binnen en wordt moe, minder beweeglijk, ademhaling wordt lager enz enz. Nou sorry maar daar pas ik echt voor.

Voor inleiden is ze bang maar ze is wel bereid om me dit vaker in het ziekenhuis te geven? Sorry, ik kan er met mn pet niet bij.

Ik wist niet hoe gauw ik die kamer moest verlaten. De tranen stonden echt in mn ogen. Bij de parkeergarage aangekomen heb ik ze maar de vrije loop gelaten, zat hyperventilerend in de auto.

De vk had gevraagd of ik haar wilde bellen als ik uit het ziekenhuis was dus toen ik wat rustiger was heb ik haar gebeld (zodra ik haar hoorde begon ik natuurlijk weer te huilen pfff).

Ze vertelde dat ze de arts assistente al had gesproken en dat ze er niks van snapte. Volgens haar echt dikke vette pech dat ik haar had getroffen. Als ik een gyn had gehad dan had ie wel voor inleiding gekozen maar dit meisje/ vrouw handelde dus echt via het boekje.

De vk was not amused dat ze voorstelde om te slapen want ook volgens haar was dit geen oplossing en had ze gevraagd om een inleiding. Helaas kan zij ook niet meer doen dan gehoor geven aan het besluit van de arts assistente/ gyn.

Morgenvroeg ga ik na de vk om verder te praten over dit en ze gaat inwendig onderzoek doen om te kijken of ik al meer ontsluiting heb. Morgenavond ga ik naar het ziekenhuis. Vrijdagochtend neem ik weer contact met de vk op om te laten weten hoe het is gegaan maar we hebben al afgesproken dat ze vrijdag weer gaat bellen met het zh om een andere gyn voor me te regelen. Ze zegt ga wel naar het ziekenhuis om te slapen zodat ze zien dat je er bereid toe bent, ze zegt hopelijk heb je meer ontsluiting en zijn dat 2 dingen die in je voordeel werken voor een inleiding.

Sorry voor mijn waarschijnlijk warrige verhaal maar beter kan ik het niet vertalen. Niemand snapt er iets van maar daar schiet ik/ schieten we nu niets meer mee op. Ik hoop een dezer dagen op een spontane bevalling maar ik ben er bang voor.

Ik zal morgenvroeg wel laten weten hoe het bij de vk was.

Voor nu ga ik even met de beentjes omhoog en hopelijk wat rusten x

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Meiden jullie krijgen allemaal de groeten van Suze!

16. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Lt, wat een verhaal! Ik kan me goed voorstellen dat je zwaar gefrustreerd bent. Als ik het goed begrijp kun je het hier nu dus gewoon mee doen?!?
    Ik help je hopen dat de bevalling spontaan begint!! Ik heb begrepen dat ontspanning goed helpt dus huil nog een keer uit, neem een paar keer heel diep adem en probeer kalm te blijven! Naja, da's natuurlijk ook makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik weet geen ander advies te geven :(

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja als het aan haar ligt wel.. We kunnen op zn vroegst vrijdag weer het ziekenhuis bellen om een afspraak bij de gyn te maken.

De vk zei ook dat ze al wat meer vrouwen had doorgestuurd voor een inleiding en dat bij allen dit ook is gebeurd, dus ik heb gewoon pech.

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Pfff Lt20; was er al bang voor. Ze zijn niet erg happig op 'vroeg' inleiden.
    Wel supershit dat je er mede door je vk wel op gerekend had :(
    Doen ze dat normaal wel dan in jouw ziekenhuis?

Ik duim heel hard dat je alsnog spontaan bevalt meis. Offer ik zelfs mn 1e plek voor op ;) hopelijk is je kleine man er gewoon klaar voor.
    Hele dikke knuffel en hoop echt dat je ondanks alles gewoon eens een goede nacht zult hebben, en je op de valreep toch beter kunt gaan voelen....

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Heb Suze net gesproken en mocht de naam hier neerzetten omdat we anders tot vrijdag moeten wachten. Als alles goed gaat dan mogen ze dan namelijk naar huis.

Trommelgeroffel.......................

Hun zoontje heet Devon!

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

De vk zei maandag tegen mij, voor eind van deze week heb je je zoon vast.

Ze zegt bij 37w doen ze het liever niet maar bij 38w wel, alleen daar dacht die vrouw dus anders over.

Ik begrijp 100 % dat ze naar zijn conditie kijken maar aan een gebroken ouder heb je ook niks lijkt me?

Vond het trouwens ook erg apart dat ze me niet onderzocht heeft. Hoe weet ze nu of zijn conditie goed is? Ze gaat af van haar gegevens in de computer van 2 weken terug. Ze had op zijn minst toch naar zijn hartje kunnen luisteren? Echo? CTG? Inwendig?

Deel Deze Pagina