@lt jee meid wat een verhaal. Ja ik ken t zkh. Ze weten nie waar je voor komt en ze doen niks. Er word steeds gezegd maar de baby maakt het goed maar hoe t met mama gaat maakt ze niks uit. Natuurlijk is t het belangrijkste dat baby t goed doet! Maargoed je snapt me. Kom je een nachtje op de gyneacologie afdeling te liggen? Daar is t echt een drama!! Succes meid en dat je mannetje maar gauw komt
@Suze mooie naam ook @LT20 jemig meis toch,wat vind ik dit rot voor je,hier ook hoor toen mijn bloeddruk omhoog ging wilde ze mij ook niet inleiden met 37 weken,het rare was ik deed mee aan een onderzoek waarbij je uitgeloot kon worden voor accuut inleiden of wachten,het werd dan wachten helaas,maar ik wilde weten tot hoever ze gingen met inleiden,omdat ik gewoon niet wilde dat mijn lever weer aangetast werd,gelukkig waren dit keer wel de bloeduitslagen goed,en toen ging zij ook overleggen met de gyn en ze vonden het niet verstandig in te leiden want dat kon voor meer complicatie;s zorgen blablabla,allemaal zo tegenstrijdige verhalen,als ik dus had geloot gelijk inleiden was ik met 36 weken en paar dagen al ingeleid geweest hmzz,gelukkig besloot Elyano zelf te komen die nacht hihihi, meis ik wil je ene mega dikke knuffel geven
Ja dat dacht ik achteraf dus ook Kellox, maar oke ik wacht morgen maar weer af . Hoe gaat het met jou, nog goed te doen? Wanneer kom je die mooie buik weer showen? @ Kly; ik heb er 2 weken terug ook gelegen en toen was het echt erg. De verpleegkundigen vond ik echt schatten maar voor de rest was het echt waardeloos. Om 15.00 uur smiddags zouden ze bloed komen prikken dat gebeurde om 21.30 uur pas! En heb nooit antwoorden van de gyn gehad op mijn vragen, echt apart. Morgen mag ik me weer op A6 melden.
@lt20 dan lagen we er samen denk ik! Ja de verpleegkundigen wel, maar de rest zo'n drama. Idd bloedprikken 6 uur later, kreeg weer last van weeen dus ik zeg mag ik even douchen nee zegt de ene wacht even, dus 1,5 uur later komt er weer iemand ik zeg waarom mag ik nie douchen ja natuurlijk mag je douchen ik zeg ja wa is t nou? Nou was ik de dag van opname getoucheerd door iemand van de verloskamers die schijnt daar een van de beste in te zijn, volgens haar heb ik 3cm maar volgens de arts assistent had ik een dag later maar 1 a 2 cm. Dus ik geeist dat ik die van de verloskamers weer te zien kreeg nou die weer toucheren en 3cm dus t zal wel. Moest vorige week voor controle terug vraagt die verloskundige van t zkh (marielle sauer) wat kom je doen? Ik zeg een bak koffie drinken nou goed? Ecjt een baggerziekenhiis ben blij dat ze me terug gestuurd hebben na me eigen verloskundige. Welke verloskundige heb jij? Succes meid xxx
Klinkt erg herkenbaar! Communicatie is echt slecht in het ziekenhuis. Mijn buik was zo gevoelig dat ik niet aan de ctg kon, ging ze contact opnemen met de gyn wat ze daaraan kon doen. Conclusie... Nooit een antwoord gehad. Wel apart dat ze allebei een andere ontsluiting meten . Je loopt nu dus al een paar weken met 3 cm rond? De weeën zijn wel gestopt? Toen ik in het zh lag, was een blonde vrouw die steeds ronde liep, Sophie heet ze volgens mij. Brilletje had ze op. Kon er in ieder geval niet mee overweg. Ik zit bij een vk praktijk in Nieuwkuijk en jij? (Woon in Vlijmen, heb 18 jaar in DB gewoond) x
Jup die sophie is die die 1 a 2 cm meette bij me. Verschrikkelijk irritant mens. Nam me totaal niet serieus. Ik loop al bijna 3 weken met 3 cm en flink voorweeen. Ben gesloopt fysiek en mentaal en niemand die t snapt. Maargoed, oke ja ik zit in de graafsewijk, woon er ook vandaar vlijmen is een ministukje idd! Nou meid succes hoop dat je er snel vanaf bent ik wEet wat de onzekerheid is en tis nie fijn!!
Nee ze deed een beetje popie jopie.. Kwam ze smorgens binnen; hoe gaat het met mn meiden? Jakkes, hou op... Hier ook bekaf dus ik snap je wel . Aah Graafsewijk dat ken ik wel. Heb vroeger bij Provinciehuis gewoond, toen op de Slagen en daarna op de Maaspoort. Jij ook veel succes en hoop dat je kleintje zich snel meldt! Je blijft nou toch wel meekletsen he?
Nou dat klinkt niet echt hoopvol. Ik moet zeggen dat ik hoop dat ik m'n bevalling daar poliklinisch kan houden.
Ja natuurlijk, vind t wel fijn om t van me af te kunnen schrijven en me ei kwijt te kunnen zonder dat iedereen zegr je moet niet zo zeuren en ; er is er nog nooit een blijven zitten. Sjeez hebben ze niks beters? Achja ik hoop voor je dat ze morgen in t zkh zien dat t nie lekker gaat met je en dan wel actie ondernemen!
@ Choco; de verloskamers zijn op verdieping a5, op a6 (waar ik morgen heen moet) liggen alleen zwangere vrouwen met o.a. gebroken vliezen enz. En de verpleegkundigen zijn echt lief hoor! Alleen de communicatie is slecht.
Ik ben al een keer bij A5 wezen kijken, die kraamsuites zien er wel mooi uit. Hopelijk gaat 't morgen goed op A6 en kun je snel een verdieping naar beneden
Suze: mooie naam! Hopelijk is alles goed en mogen jullie snel naar huis. Lt: jeetje wat een "doos" zeg! Ik hoop echt voor je dat het snel zelf begint, laat de vk maar goed voelen.. Dikke knuffel meid.
Goedemorgen dames! Goede nachtrust gehad? Ik ben voor de afwisseling een keer om 6 uur wakker ipv om 4 uur: heerlijk! Gisteren ben ik bijna uitgegleden over een stom stuk plastic op de grond, of bijna in de split gegleden. Bij het voorkomen dat dit gebeurde heb ik me toch een been/lies spier bezeerd. Het voelde voor dit gebeurde al wat beurs daar beneden, net of ik wat hard op een fietszadel terecht ben gekomen, nu is het net of iemand er een paar keer flink tegenaan heeft geslagen met een honkbalknuppel.