Ik heb nog niks gehoord, als ik straks in het ziekenhuis ben gesetteld zal ik haar smsen en jullie op de hoogte houden.
@lt hoe was t bij de verloskundige? Succes vanav in t ziekenhuis. Hoop dat ze je eindelijk eens serieus gaan nemen! Xxx
Bianca: sterkte! Supi: hoe gaat ie? Ben vandaag weer bij de vk geweest. Nu zit die kleine druif toch gewoon weer niet ingedaald! Of niet vast in ieder geval. Als m'n vruchtwater nu in een flinke plens breekt mag ik alsnog op de grond gaan liggen. Heb het zelf ook gevoeld. Dus. Geen idee dat het kan. De vk was niet verontrust ofzo, maar goed hij is sowieso een blije. Het belangrijkste is is dat ze maandag wel ingedaald was dus ze zal wel in m'n bekken passen. Verder gaat alles goed, om m'n beurse ondergestel na dan
@Bianca; o nee meis bah, das nie fijn!! hopelijk komt de kleine zo lekker tot leven bij het CTG en heeft t gewoon ff een 'chill dagje'. Sterkte meis! Blijft toch eng zo tegen t einde he... @Choco; hihi je hebt ook al zo'n eigenwijze drol die niet ingedaald wilt blijven. Ben zelf ook weer benieuwd hoe t er morgen voor staat.. Pff ben vandaag super rusteloos... hihi weet niet wat ik met mezelf aan moet. Zet maar ff mn verantwoorde 'sportdvd'tje' voor zwangeren aan Misschien ben ik daarna weer wat rustiger
Heeft die van jou er ook geen zin in? Ik ben nou net weer eens in de super-chill-mode. Ik krijg mezelf niet van de bank af...
Yeah alles is goed. We doen er alles aan om weer een echo te krijgen haha. Ik lig daar en madame.kwam uiteraard spontaan tot leven
hihi dat zul je altijd zien he Was bij mij een paar weken terug precies 'tzelfde. Fijn dat het goed was joh! Maar natuurlijk kom je liever een keer teveel dan te weinig toch! pff hoe zal het toch met Supi zijn he . . .