14-31 januari 2012 uitgerekend

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Berdje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Dat is alles? Had je thuis ook wel kunnen nemen. Ik slaap er maar een paar uur op. Is echt een inslaper. Neem ze wel is als ik nachtdienst heb. Succes. Ik hoop dat je weer ff een paar uur kan meepakken...

2. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Nee slapen wil nog niet zo, maar ga het toch maar proberen haha

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja hun wilde die 'morfine' doen maar dat komt bij het kindje met allerlei bijwerkingen dus die heb ik geweigerd. Pil 2 is ondertussen ook uitgewerkt pfff. Net maar een rondje over de afdeling gelopen, nu maar een boekje lezen en wachten op een verpleegkundige/ arts...

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hihi echt apart om weer het begin van ons topic te lezen.. De zwangerschapskwaaltjes enz en nu zijn er al een paar mama!

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou bijna willen zeggen "wat gaat de tijd toch snel hè"... Maar dat is niet het eerste waar je aan denkt als je zo'n slechte nachtrust hebt waarschijnlijk.

Wel apart eigenlijk dat je een inslapertje hebt gehad. Vooral aangezien doorslapen nou net het probleem is... Hebben ze daar geen pilletjes voor die je mag nemen of zijn dat alleen morfine achtige preparaten?

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vannacht overigens voor het eerst met een half oog open geslapen... Voelde vanaf een uur of twee wat in m'n buik en toen kon ik niet anders dan elke keer denken "zou het nu gaan beginnen" maar het is nog zo rustig dat ik die vraag zelf al wel met "nee" kan beantwoorden... Het houdt je toch maar bezig zo...

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ohja ik weet precies wat je bedoeld!

Van de week dacht ik aan vruchtwaterverlies, het heeft me de hele middag beziggehouden.

Ik kon kiezen tussen deze 2 en deze leek me veiliger. Maar ondanks dat ik zo slecht slaap vind ik wel dat de zwangerschap snel voorbij is gegaan.

Helaas was gisteren dezelfde dokter als 2 weken terug en die maakte als 1e opmerking 'je mag 2x per dag 15 minuten mopperen en dan koppie omhoog'... Grrrrr dat moet je niet zeggen tegen iemand die al weken niet slaapt. Dit is mn laatste zwangerschap dus eigenlijk zou ik moeten willen dat het nog lang niet voorbij is maar ik kan niet wachten.

8. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een kut opmerking. Kun je dan nog wel op tijd op je tong bijten om niet snibbig te reageren?

Heb je vanmorgen nog een gesprek met een arts? Of ia er vooraf al iets afgesproken over een vervolg?

9. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Zei ze dat echt lt? Ze had aan mij dan echt een verkeerde gehad haha.
    Jammer dat je zo kort hebt geslapen op dat tabletje. Ik zou als ik jou was op mijn strepen gaan staan vandaag hoor. Zeker als zjj er weer is.

@chocochick; ik snap wat je bedoeld met een half oog open slapen. Heb forse voorweeen gehad vannacht. Ging maar door. Helaas is het nu minder haha.

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Update vanuit hier....

Ga ingeleid worden maar de vraag is of dat vandaag nog gaat gebeuren. Over 1,5 a 2 uur weet ik meer.

Op dat moment stond ik met mn bek vol tanden maar daarna was ik echt boos. Ze is niet.meer teruggeweest maar anders had ik er wel iets van gezegd.

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je ongeleide gaat worden!! Hopelijk vandaag nog meis!! :)

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden.

Lt: balen dat je nog niet goed hebt kunnen slapen..

Choco: jij ook al een nachtbraker..

Hier ook elke 2u eruit voor Ziva, ze heeft te weinig energie om haar flesjes goed leeg te kunnen drinken dus dan komt ze wat vaker.
    Hier vandaag een andere kraamhilp, ben benieuwd. Mijn eigen hulp mpest naar een cursusdag. Ze komt wel eind van de dag bij me kijken.
    Deze hulp komt ook maar 5u ipv 8u.
    Mitch word om 12u oppgehaald door schoonma, anders zit ik de middag met hem en ziva en dat gaat nog niet.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hmm sorrie voor de typfouten.. Toetsenbord van foon is klein en ben nog niet zo wakker...

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat hoop ik ook Choco maar ben al blij als er duidelijkheid komt.

Caruli; dat zal wel vermoeiend zijn om haar om de 2 uur te voeden. Ze is alweer een weekje 'oud'! Heb je wel een fijne kraamhulp? Hoe gaat het met Mitchell op het revalidatiecentrum?

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wat super zeg! Gefeliciteerd

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ooh spannend wijffie! ga hard duimen

17. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Wat fijn LT. Weet je al of het vandaag of morgen wordt?

18. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Goeiemorgen meiden. @lt wat fijn meid dat je toch ingeleid word. Hopelijk is jullie kleine er snel.. Hier weer niet geslapen, krampen in me rug en benen. Wat een hel zeg (sorry moet eeeeven klagen) hoe is t met jullie meiden? Fris en fruitig de dag begonnen ;)?

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Daar ben ik weer....

Ik mag zo naar huis. Vanavond om 22.00 uur moet ik me melden en krijg dan een spuit waardoor ik tot morgenvroeg hopelijk slaap en dan gaan ze me morgen inleiden.

20. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Nou meid er zit schot in de zaak. Lekker rustig aan doen vandaag en dit weekend heb je als t goed is je kleine vast!

Deel Deze Pagina