Wat een lekker vooruitzicht Lt! Vandaag nog even thuis rommelen en dan gaat het beginnen!! Hopelijk slaap je wel met die spuit zodat je goed uitgerust bent als je ingeleidt wordt!
Hey meiden, Even snel via de foon,we zijn net thuis. Alles gaat goed ik kom straks met de laptop bijlezen en reageren!
************************************************** Bevallijst: 15-01-12 Kellox, 28 jaar, 2e kindje, zh, fv 17-01-12 Chocochick, 1e kindje, zh, bv 19-01-12 p1982, 2e kindje, zk 19-01-12 Engeltje, 1e kindje, zk, bv (mijn verjaardag ) 20-01-12 Jannie1980, 3e kindje, th, bv 22-01-12 Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, fv, zh 23-01-12 LT20, 22 jaar, 2e kindje, fv 23-01-12 Moon0810, 29 jaar 26-01-12 Nienke18, 3e kindje, zkh, fv 27-01-12 Gelukkig11, 1e kindje, zh, bv 28-01-12 Proudmamof2, 3e kindje, zh , bv 28-01-12 Annemiek1975, 1e kindje, bv 28-01-12 Zwendel, 1e kindje, th, bv 28-01-12 Jodi1981, 2e kindje, th/zkh, fv 31-01-12 Parmessar, 2e kindje, zkh, bv 31-01-12 Kly073, 20 jaar, 1e kindje, zh, fv Jongens: 4 Meisjes: 6 Afsprakenlijst: 16-01-12 Bianca87 controle vk 24-01-12 Kellox controle gyn ivm inleiden bij serotiniteit 25-01-12 kellox inleiden (Let us pray she won't let us wait this long) Buddylijst: Caruli - Kellox Nadesy - LT20 Suze - Supi prinses029- De JANUARI beebjes: 12-12-2011: MamaT bevallen van een dochter Sofia (35wkn) 20-12-2011: Nadesy bevallen van een zoon Elyano (37.2wkn) 29-12-2011: Princess bevallen van een dochter Hayden (37.4wkn) 02-01-2012: Kaloo bevallen van een zoon Ties (37.2wkn) 06-01-2012: Caruli bevallen van een dochter Ziva (38,5wkn) 11-01-2012: Suze bevallen van een zoon Devon (38,5wkn) 12-01-2012: Supi bevallen van een zoon Jack (38,3wkn) Jongens: 4 Meisjes: 3 ************************************************** Pff dames hier weer een domper vandaag! Controle gyn weer gehad. Ze hebben voor de zekerheid ff gecheckt op vruchtwater verlies omdat er vanmorgen wat uit leek te lopen. Maar dat was vals alarm. Nog sterker, alles zit nog potdicht, baarmoedermond staat zelfs nog volledig. Hoera Meisje ook nog beweeglijk in bekken. Hoor zo vaak om me heen dat vrouwen bij een 2e of volgend kindje al 1 of meer cm smokkelen... Ach ja hebben we in elk geval nog genoeg te doen haha Ze hebben nu ook een datum geprikt als ze niet op tijd komt. Dus over 12 dagen worden we sowieso verlost. Moet wel meteen aan de bel trekken als er iets is, want wordt wel bij het minste of geringste wat niet goed is alsnog ingeleid. logisch ook. Ach ja geduld is een schone zaak. Het is voor de beeb t beste denken we dan maar (zal wel een reusje worden hihi, die blijft natuurlijk gewoon doorgroeien) Ben wel erg benieuwd of ze toch nog van plan is om uit zichzelf te komen! Hoop het echt zooooooo! @Lt20; wow dus je wordt toch nog ingeleid. super joh! Heel veel succes ben erg benieuwd! Duim op een voorspoedige bevalling. Suze ben erg benieud naar je verhaal meis! Geniet maar lekker thuis! En wij willen natuurlijk wel een foto van jullie wondertje zien he Nou ik ga maar weer es wat bezigheidstherapie zoeken hihi...
@kellox wil niks zeggen meid, bij mij staat alles open maar er gebeurt niks, ik duim voor je dat je vannacht of morgen lekker aan de gang gaat!
Kellox: balen zeg! Jouw meisje lijkt al zeker zo eigenwijs als die van mij! Ze hebben bij mij nog niet eens gecontroleerd of er al iets gebeurd is... Is dat iets wat ze normaal wel doen? Ik heb volgende week met 40+2 een afspraak bij de vk, als ze er dan nog niet is wordt voor de week erop een afspraak gemaakt voor een controle in het Zkh. Maar over inleiden voor de 42 is geen woord gerept. Moet ik zelf wat meer op m'n strepen staan dan? Ik hoop zelf eigenlijk dat ik niet hoef te worden ingeleid, maar ja, hoe lang wachten is wijsheid?
@choco ik zou wel op me strepen gaan staan hoor, te lang is soms ook niet goed voor t kindje he. Maar miss dat als je over de 40 heen bent dat ze t er dan met je over gaat hebben! Hoop t wel voor je meid en dat t maar spontaan op gang komt! X
Bij mij werd er enkel inwendig onderzocht ivm evt. vruchtwaterverlies. Dat wilden ze natuurlijk wel ff 100% zeker weten. En toen dus meteen gekeken naar stand bmm. Anders was ik ook (nog) niet onderzocht. Mijn inleiding is met 41,5 week. Ook nog vrij laat. Maar idd vanaf 41 weken mag je (ook in jouw geval als je via vk loopt) op eigen verzoek doorverwezen worden naar gyn voor inleiding. Kun je echt gewoon aangeven. (en als je dat dus ook wilt moet je dat ook zeker doen meis) Dat zijn nieuwe regels omdat er gewoon ook risico's zitten aan (lang) overtijd gaan. Dit heb ik dus vandaag besproken met de gyn. Laten we maar hopen dat die meiden van ons, ons alleen een beetje laten schrikken en zich gewoon melden binnenkort Zo zijn meiden he..altijd te laat op hun eigen feestje hihi
Lol! Daar ziet het inderdaad wel naar uit Ik wil het daar de volgende keer bij de vk zeker over hebben. Maar ik hoop dat m'n bevalling sowieso uit zichzelf begint. Mag best wel nog even op zich laten wachten, maar voor 41,5 week zou ik wel prima vinden.
Mooi zo, ik ben erg benieuwd!! Lijkt het maar zo of zijn bijna alle (actieve) dames hier al bevallen?