Haai, hier nog rustig (zoals gewoonlijk ) Spannend Lt20!!! Laatste loodjes en dan mag je echt van je kleintje gaan genieten! Zet m op meid! Ik denk aan je... @NAdesy; das shit dat ie krampjes heeft. Worden ze erg onrustig van he... Vertroetel m maar lekker meis! Knuf Ben benieuwd naar de volgende update van Lt20 @Choco; ben benieuwd of het vruchtwater is. Gyn zei wel dat heel veel vrouwen nu ook waterdunne afscheiding verliezen. En dat kan ook in scheutjes. Gewoon ff laten testen! @Bianca; aargh verkoudheid is shit nu! Zou ik ook geen zin in hebben icm bevallen. Veel beterschap, hopelijk knap je snel op. lekker stomen meid! Ben je er t snelst vanaf... @Caruli; hoe gaat het nu eigenlijk met Ziva's gewicht? Kan ze mede door dr lage temp nog niet veel gewicht vasthouden? Dikke knuffel....stomme pijn!!! Nie leuk Fijn weekend ladies.. wij gaan ff de hort op!
Op dit moment is haar gewicht gelukkig stabiel. Haar energie gaat veel naar de temp proberen vast te houden. Maar zodra dat wat beter gaat zal ze ook gaan aankomen Volgens vk zijn de meeste baby's 6 weken na geboorte 1 kilo zwaarder dan geboortegewicht. Alleen de een komt sneller aan als de ander, ben benieuwd. We gaan haar zo eten geven, wegen en in de tummytub doen.
@Buddy nieuws LT20 Nou de weeënactiviteit is ook begonnen... Ga zo lekker douchen dus hopelijk zet het snel door! dat stuurde ze iets over 9 al hihi
@Buddy nieuws LT20 Het ziet er al beter uit inwendig dus heb weer een enkele dosis gekregen ipv dubbele. Ze verwacht dat dit voldoende is om straks mn vliezen te kunnen breken x
Yep, vanaf 6 weken. Al moet ik zeggen dat het vanaf 20 weken ofzo begon af te nemen. Het is nu echt alleen 's morgens als ik niet op tijd eet. Ontbijt soms 3x haha....
O wat goed!! Goed zo kleine Ziva!!! haha 30 gram, daar teken ik voor als ik dat maar aankom Echt een klein fijn pupke he... Hoe groot waren je andere beebs eigenlijk en bij welke termijn?
Buddy nieuws lt20 Inwendig onderzoek gehad, 3 cm dus mn vliezen zijn gebroken... Weeën zijn volop bezig dus ben benieuwd!
Kellox: casey 42.1wk 3490gr 51cm Mitch 38.2wk 3660gr 53cm Ik ga nu naar het hap. Vk vermoed ontsteking in buik. Buik is warm rood en opgezet... Pff kraamhulp blijft bij ziva en haar man rijd met mij mee. Mijn man is nu met casey kinderfeestje houden in de bios..