Het is bij mij nog niet begonnen, maar het is ook niet meer zo rustig als het was. Heb de hele middag al wat krampen, maar ze zijn erg onregelmatig en zo makkelijk weg te ademen dat het vast voorweeen oid zijn.
Buddy nieuws LT20 Na een korte maar onwijs heftige bevalling is om 17.17 uur NICK geboren. Hij is 51 cm en 3290 gram. We maken het goed, blijf vanavond in het ziekenhuis maar dat is meer voor mezelf... Ik sms vnv nog wel x
Wow ook al zo'n vlotte bevalling! Hoeraaaaaaaaa gefeliciteerd met Nick meis!! Yay ben zo blij voor jullie! Eindelijk lekker genieten. Ben ook super benieuwd naar het verslag hihi
************************************************** Bevallijst: 15-01-12 Kellox, 28 jaar, 2e kindje, zh, fv 17-01-12 Chocochick, 1e kindje, zh, bv 19-01-12 p1982, 2e kindje, zk 19-01-12 Engeltje, 1e kindje, zk, bv (mijn verjaardag ) 20-01-12 Jannie1980, 3e kindje, th, bv 22-01-12 Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, fv, zh 28-01-12 Jodi1981, 2e kindje, th/zkh, fv 31-01-12 Parmessar, 2e kindje, zkh, bv 31-01-12 Kly073, 20 jaar, 1e kindje, zh, fv Jongens: 3 Meisjes: 5 Afsprakenlijst: 16-01-12 Bianca87 controle vk 24-01-12 Kellox controle gyn ivm inleiden bij serotiniteit 25-01-12 kellox inleiden (Let us pray she won't let us wait this long) Buddylijst: Caruli - Kellox Nadesy - LT20 Suze - Supi prinses029- De JANUARI beebjes: 12-12-2011: MamaT bevallen van een dochter Sofia (35wkn) 20-12-2011: Nadesy bevallen van een zoon Elyano (37.2wkn) 29-12-2011: Princess bevallen van een dochter Hayden (37.4wkn) 02-01-2012: Kaloo bevallen van een zoon Ties (37.2wkn) 06-01-2012: Caruli bevallen van een dochter Ziva (38,5wkn) 11-01-2012: Suze bevallen van een zoon Devon (38,5wkn) 12-01-2012: Supi bevallen van een zoon Jack (38,3wkn) 14-01-2012 Lt20 bevallen van een zoon Nick (38,5wkn) Jongens: 5 Meisjes: 3 ************************************************** Nick toegevoegd Stoere naam ook meis! (ook lijst beetje opgeschoond)
38 + 5 weken is populair geweest tot nu toe trouwens Ben ook erg benieuwd hoe alles met Supi gaat! Hopelijk is ze gewoon lekker aan het genieten van kleine Jack!
Lt: jee das nog snel gegaan. Super gefeliciteerd met jullie zoon Nick Het lijstje word al kort met de zwangeren, op naar de volgende beeb
Nou Kellox, vind je ook niet dat wij nu aan de beurt zijn, we staan bovenaan het lijstje... Het blijven hier overigens gewoon voorweeen.
Ja flauw he!!! Ze halen ons allemaal zwaar in hier met die vroege vogels Dus nu ff stoppen ladies... nu mogen wij haha Spannend morgen due date! (tevens trouwdag, zou leuk zijn )
Ga jij de eerste zijn die de die date haalt, Kel? Gaan jullie nog iets leuks doen voor jullie trouwdag?
Kellox: alvast gefeliciteerd met jullie trouwdag Hier gaat het redelijk, de pijn in mijn rug is uitstraling van de buik, spieren zijn doorgesneden en moeten helen. Ook dat mijn buik opgezet en warm en rood is, is een uitwerking van de ks. Reactie van mijn lichaam op het herstel van de ks. Heel fijn! Moet temp in de gaten blijven houden en veel rust proberen te nemen. Wel vond de arts de bloeduitstorting heftig, hij had het nog niet vaak zo erg gezien. Maar goed, lichaam moet meer rust hebben voor het herstel.. Zo merk ik dat elke ks weer anders is.
Zo even een korte update hoe het gaat en wat foto's plaatsen. Van woensdag op donderdag nacht de hele nacht wakker geweest met weeen, uiteindelijk om half 8 de 12de in het zh aan ctg geplaatst. Helaas zakten toen de weeen weg en we dachten echt dat ze me naar huis wilden sturen om op vrijdag terug te komen, maar op vrijdag zou het zo druk worden dat ze vroegen of ze me die zelfde dag nog mochten inleiden. Ik was doodmoe dus wilde dat wel graag. Rond half 11 ingeleid en om 4 uur met 4cm een ruggeprik gehad, wat een opluchting zeg. Nog even wat gedoezeld en toen zat ik zo op de 10 cm ontsluiting. (was wel al de hele dag kotsmisselijk) Na 26 min. persen was onze Jack er dan eindelijk ik was bekaf maar dolgelukkig. Nu nog gewoon erg druk met een ritme vinden. Moet ook nog veel pagina's bijlezen, maar dat komt beetje bij beetje wel. Iedereen (geloof dat ik Lt had gezien) die al bevallen is on de tussentijd van harte gefeliciteerd en jullie bedankt voor alle belangstelling, erg leuk om terug te lezen. Zo hier even twee foto's. De eerste was gelijk na de bevalling, moe maar gelukkig en de tweede was nog geen kwartiertje erna Jack al druk aan het drinken bij mama, ruim een half uur achterelkaar