14-31 januari 2012 uitgerekend

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Berdje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou je mag klagen hoor! Hoe hoog is je bloeddruk? Balen dat je zo slecht slaapt, kan/ kon er helaas over meepraten. Hopelijk meldt de kleine zich gauw!

Hier gaat alles goed, we beginnen langzaamaan in een bepaald ritme te komen. Vanaf 16.00 uur is het spitsuur maar dat hoort erbij en ook dat zal wel gaan wennen.

Nick begint steeds beter te drinken. Eerste dagen geweigerd of erg weinig. Nu drinkt hij zo'n 50 cc om de 3/3,5 uur. In de nacht al 2 x 5 uur geslapen dus dat is wel fijn. Hopelijk houdt ie jet vol maar daar zal nog wel verandering in komen.

Mn ouders komen zo nog even langs, zal daarna mn laptop is pakken om mn verhaal te vertellen.

2. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    bloeddruk was gisteren 145/90. Vandaag 150/95. Maar heb daarna niet meer gemeten eigenlijk. Bewust. Misschien straks toch nog weer ff. Komt gewoon door het extra vocht.

Fijn dat hij nu wel beter gaat drinken. Ook erg luxe dat hij 's nachts zo lekker slaapt zeg!! Hoe voel jij je verder? Alweer bekomen van de bevalling? En uiteraard van je uitputting van voor je bevalling?

3. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @kly,fijn dat je bloeddruk weer gezakt is,nu even de uitslagen afwachten,maar als je zelf denkt dat het goed is,is dat vaak ook wel zo!

@bianca,kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent! Hopelijk komt je meisje snel meid!

@kellox, hoe gaat het meid?

@curali, ik las dat je meisje weer op geboorte gewicht is, fijn joh!! Nee ik weet nog niet precies wat ik wil,maar het moet wel definitief zijn haha
    Danique heeft tot 1,5 jaar lactulose gebruikt,toen hebben we afgebouwd en dat ging gelukkig goed! Wat toevallig dat bij jullie ze het allemaal hebben! Hoe gaat het met de temp van ziva? Devon is vandaag voor het eerst stabiel,gelukkig!

@lt, ik ben ook benieuwd naar je verhaal! Fijn dat je mannetje zo lekker slaapt s'nachts, devon slaapt de hele dag behalve s'nachts! Verder gaat het goed met hem, soms heeft ie wat moeite met drinken,maar komt goed aan,dus verder is dat wel goed. Hoe vind de kleine meid het,moet ze erg wennen?

@choco, ook bij deze gegeliciteerd met jullie dochter! Wat een heftige bevalling zeg!! Lekker genieten nu meid!

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden. Ik loop zo gigantisch achter met lezen, sorry!

Kellox, Kly, Bianca, p1982: houden jullie het nog vol meiden? Ik hoop dat jullie snel jullie kleintjes vast kunnen houden!

Caruli, Nadesy, Lt, Suze en Supi: hoe gaat het met jullie kleintjes?

Met ons meisje gaat het wel goed. Ze slaapt heel veel en vanmiddag heeft ze ook al goed gedronken. Vanavond had ze er geen zin in of was ze te moe. Over een uurtje nog een keer proberen.
    Ik heb net opnieuw een catheter gekregen omdat het toch nog niet helemaal goed ging uit mezelf. Oh joy :( Morgenvroeg nog een keer proberen en dus vannacht nog een nachtje ziekenhuis.

5. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    @choco hier alles nog zn gangetje he.. We wachten (on)geduldig af haha! Fijn dat met kleine meid alles goed is, hoop dat ze nu wel gedronken heeft? Ach nog een nachtje meis is alleen voor je eigen bestwil toch :) lekker ervan genieten je hebt t verdiend na zo'n bevalling! Meiden slaap lekker! Xxxx

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Choco: hopelijk gaat t vandaag wat beter en mag je naar huis.

Suze: fijn dat Devon stabiel was ;)
    hier hebben de kids de obstipatie van mij geerft..
    Temp van Ziva ging ook best goed vandaag, we gaan van het weekend proberen een dekentje eraf te halen..

Boanca, kellox, p1982 en de rest van de meiden die nog niet bevallen zijn: ik denk aan jullie en hoop dat jullie ook snel bevallen en mogen genieten van jullie kleintje!

7. bianca87

bianca87 Bekend lid

8 okt 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Ik zit alweer heerlijk beneden. Heb echt amper geslapen...pfff. Als ik al slaap, dan droom ik verschrikkelijke onrustig. Heb lekkere hoofdpijn. Me bloeddruk net gemeten en die is 135/100. Dus ik hoop zooooo dat hij gaat zakken. Straks om 10.30u weer naar de vk. Ben benieuwd dus weer.

Zijn er vannacht alweer nieuwe baby's geboren??? Haha...

8. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Hallo meiden,

Choco en lt gefeliciteerd!! Lekker genieten.

Hier is alles nog lekker rustig. Manlief belde gister of die in duitsland kon blijven vannacht met de vrachtwagen anders kon hij ook in NL komen. Dus die zit daar.
    Gister nog lekker gewandeld met mijn 3 honden en zoontje in het bos snap niet waar ik de energie vandaan haal.
    Vandaag weer een dagje bij mijn ouders doe ik elke week ze wonen niet echt in de buurt.
    Ben benieuwd of er vandaag weer babys worden geboren hier!

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Bianca: succes bij de vk.

Nou meiden het word wel weer tijd voor babynieuws hoor ;)

Hier komen ze maandag van het cb voor een intake..
    En dan over 2 weken het eerste bezoek aan het cb, het gaat echt snel..

10. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    @bianca succes bij de vk meid, denk dat ze met zo'n bloeddruk wel actie gaan ondernemen! @choco hoop dat je lekker na huis mag en mag gaan genieten met je gezinnetje! Hier alles nog steeds rustig. Denk dat kleine man me eroverheen laat lopen hihi

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meiden die nog in de wacht zitten ik denk aan jullie

@LT20 ja hier gaat het,Elyano is vaak aan het mekkeren,en s'nachts is ook vaak een ramp nog hihi maja,

wel wat mooie sinds gisteren lacht onze lieve Elyano

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wat een droppie "smelt"

13. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    @nadessy aah wan scheetje zeg!!

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou, Nick had gister een mopperuurtje dus kon nog niks doen.

Heeft er iemand van jullie een draagdoek? Zoja wat voor één en hoe bevalt ie?

Nadesy; wat een schatje!!!

Bianca; wat zei de vk?

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @lt20 nee nog geen draagdoek maar wil er ook graag 1

16. p1982

p1982 Niet meer actief

helaas is dochterlief erg ziek. Vanaf 3 uur vannacht met der beneden gezeten, hoesten, benauwd, verkouden en spugen en nu 38,6

hopelijk is ze snel weer beter

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier een van bayky aqua carrier, die kun je ook omdoen in het zwembad of douche.
    Heb hem nog niet gebruikt.
    Bij mitch had ik een gewone bayky doek en heb ik maar een paar keer gebruikt maar vond hem wel fijn.
    Nu ga ik hem niet gebruiken denk ik, heb een duowagen en moet ze dan toch allebei meenemen ;)

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Beterschap met je meissie, hopelijk knapt ze snel weer op.

19. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hoi meiden,

Hier ook nog steeds melding met beeb in buik ;)
    Eigenwijs ding dat het is...Lt20 stuurt me al steeds haar weeenactiviteit toe, hopelijk helpt het :D

@nadesy; wat super cute die mooie lach van mn schoonzoon, hihi:D Daar kun je toch niet anders dan smoorverliefd op zijn!

@choco; ouch catheter lijkt me niet heel prettig... Hopelijk lukt t snel weer meissie...
    @bianca; jeetje wat een bloeddruk.. Kan me niet voorstellen dat ze je ermee rond gaan laten lopen... Ben benieuwd meis! Knuf

@p1982: aaaw wat sneu. Heel veel beterschap met de kleine... Je zult zelf ook wel helemaal op zijn meid.. Dikke knuf!

kly en jodi we wachten maar vrolijk verder he meiden :D
    Het is idd wel weer tijd voor wat aktie hier ;)

@caruli, succes met de intake vast. Heb je een beetje een fijn cb? Vind t zelf nooit zo leuk om erheen te moeten. Omdat ze zo volgens de boekjes denken vaak.. Terwijl ieder kind uniek is als je t mij vraagt. Tijd vliegt idd, kan t me nu niet voorstellen maar over n paar weken zeg ik precies hetzelfde! Hihi

Xxx allemaal

20. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden. Het gaat hier wel goed! De borstvoeding lukt ook best aardig. De ene keer drinkt ze meteen en de andere keer heeft ze er geen zin in en wil ze alleen maar slapen. Het is echt een zoete meid!! Quinn is net voor het eerst in badje geweest. Super leuk!
    Ze slaapt super veel. Zullen wel de nieuwe indrukken en de klap van de vacuumverlossing zijn.

Caruli: Spannend intake bij cb!

Kellox, Kly en Jody: zijn jullie al aan het kantklossen geslagen of is het nog niet zo erg gesteld met de verveling? Houden jullie het nog een beetje vol? En zit er al schot in de zaak?

Bianca: da's een behoorlijk hoge bloeddruk meid

Nadesy: wat is Elyano toch een scheetje!! *smelt!*

p1982: hopelijk voelt je kleintje zich snel beter!

Lt20: ik heb ook nog geen draagdoek maar wel interesse in een draagzak of draagdoek. Ik was eigenlijk van plan om er een keer een paar uit te gaan proberen bij Babybij (volgens mij heet dat zo)

Deel Deze Pagina