@suze ik weet t echt niet, heb heel lang gedacht dat ie elk moment kon komen vanwege die ontsluiting en voorweeen, maar we zijn inmiddels bijna 4 weken verder dan de zkh opname en er verandert niets. Daarom denk ik dat ie nog wel even zit. Waarom ben jij ingeleid dan? @choco jezelf geen verwijten maken meis! Komt allemaal goed. Dames een fijne nacht en hopen dat we lekker kunnen slapen! Xx
Goedemorgen meoden Is er nog iets gebeurd vannacht? Hier alweer een tijdje wakker, ziva eten gegeven en ligt nu bij mij met krampen... Word weer een lange dag denk ik..
Ik lig even als enige wakker op bed te genieten. We hebben na een hele lange eerste nacht eigenlijk best een goede tweede nacht thuis gehad. Ze werd rond een uur of een wat onrustig. Nadat ik haar heb aangelegd is ze bij mij is slaap gevallen. Na de nachtvoeding heeft ze lekker in haar wegje liggen slapen tot half 7 (ik werd voor haar wakker) en nu ligt ze weer op een oor. Hopelijk valt het vandaag mee met Ziva's krampjes, Caruli! Nog bevallingsnieuws meiden? Of heeft iedereen een goede (of slechte babyloze) nacht gehad?
Good morning, hier ook nog babyloos Morgen alweer 41 weken Moet niet veel gekker worden! Nog paar daagjes.... Het zal inmiddels wel een reusje zijn na al die tijd in de baarmoeder Benieuwd of ik het eruit krijg na een prematuur klein kindje... @choco; meissie je mag je echt geen mislukkeling voelen hoor! Een 1e bevalling is sowieso over het algemeen bij de meeste dames een stuk minder 'succesvol/soepeltjes' als een volgende. En idd wat je zegt, moet je kijken hoe goed je al die tijd voor d'r gezorgd hebt in je buikje! Dat is al een topprestatie op zich.. Knuf @kleine beebjes; goed groeien hoor!! Lekker blijven drinken bij jullie mama's! Datum van inleiden komt nu steeds dichterbij...duimen jullie mee dat ze toch nog spontaan komt? Fijn weekend allemaal!
************************************************** Bevallijst: 15-01-12 Kellox, 28 jaar, 2e kindje, zh, fv 19-01-12 p1982, 2e kindje, zk 20-01-12 Jannie1980, 3e kindje, th, bv 22-01-12 Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, fv, zh 28-01-12 Jodi1981, 2e kindje, th/zkh, fv 31-01-12 Parmessar, 2e kindje, zkh, bv 31-01-12 Kly073, 20 jaar, 1e kindje, zh, fv Jongens: 2 Meisjes: 4 Afsprakenlijst: 24-01-12 Kellox controle gyn ivm inleiden bij serotiniteit 25-01-12 kellox inleiden (Let us pray she won't let us wait this long) Buddylijst: Caruli - Kellox De JANUARI beebjes: 12-12-2011: MamaT bevallen van een dochter Sofia (35wkn) 20-12-2011: Nadesy bevallen van een zoon Elyano (37.2wkn) 29-12-2011: Princess bevallen van een dochter Hayden (37.4wkn) 02-01-2012: Kaloo bevallen van een zoon Ties (37.2wkn) 06-01-2012: Caruli bevallen van een dochter Ziva (38,5wkn) 10-01-2012: Engeltje1 bevallen van een zoon Keano (38,5 wkn) 11-01-2012: Suze bevallen van een zoon Devon (38,5wkn) 12-01-2012: Supi bevallen van een zoon Jack (38,3wkn) 14-01-2012: Lt20 bevallen van een zoon Nick (38,5wkn) 18-01-2012: Chocochick bevallen van een dochter Quinn (40 wkn ) Jongens: 6 Meisjes: 4 ************************************************** Ik zag in een ander topic dat Engeltje inmiddels ook al is bevallen, die kletst volgens mij ergens anders mee tegenwoordig Heb d'r toegevoegd aan de inmiddels bevallen dames. Mocht je dit lezen, van harte met jullie zoontje Keano!
Kelloxxxxxx Dank je wel meis! Ik klets indd al een tijd niet meer mee, de laatste weken puff ik kon niet meer, had het een beetje gehad, kon niet meer vooruit. Ik klets ook in 2 andere topics al een jaar en had de fut niet meer om overal mee te schrijven en te lezen Ik wil de meiden die bevallen zijn iig feliciteren met de geboorte van zoon of dochter! En de overige meiden, het zal niet lang meer duren voor jullie. Zet hem op! Ik ben op 10 januari om 00.49 bevallen van een prachtig mannetje. Hij woog bij de geboorte 2915 gram. Het is een ukkie. Heeft nu maatje 46 maar hij doet het super! De bevalling is me 100% meegevallen. Binnen 5 uurtjes was hij er Liefs
@Engeltje; leuk dat je even komt vertellen hoe alles gegaan is. En geeft niks, je hebt nu sowieso wel even wat anders aan je hoofd hihi Super dat de bevalling zo goed gegaan is! 5 uurtjes wow! Idd een ukkie. Maar ook wel lekker op tijd bevallen met 38,5. Veel van deze lijst trouwens op die termijn. WEl grappig om te zien! Genietze meis!
goedemorgen meiden @choco, ohh lekker meis zo'n nacht! @kellox, wanneer wordt je ingeleid dan als je niet spontaan bevalt? dat zal ik wel niet mee hebben gekregen.. ik hoop voor je dat ze zich zelf nog meldt! @curali, hopelijk valt het vandaag mee met de krampjes! sneu is dat he!~ hier ook een goede nacht gehad, ik had om half 11 een voeding daarna was hij klaarwakker,hebben we 'm om 12 uur op bed gelegd en toen was hij dr om half 5 en half 8, toen hebben we m even lekker bij ons in bed genomen en hebben we nog even een uurtje verder getukt dus geen klagen, weer even bijgetankt,want je weet niet wat aankomende nacht gaat brengen he hij heeft gisteren half 11 de fles leeg gemaakt en on half 5 had ie maar 30cc en half 9 ook de fles bijna leeg,maar toen spuugde hij heel veel, dus ik denk dat ie gewoon nog niet zoveel aankan..
oh sorry @kly, ik heb zwangerschapssuiker gehad en de laatste 2 weken schommelde ik heel erg en ging van hypo's naar hypers en andersom, erg vervelend! de gyn schatte de kleine bij 38 weken rond de 42-4300 graam, dus vandaar ik ingeleid ben, overgens was devon bij de geboorte 3260 gram maar de gyn zei dat ze er 25% naast mogen zitten...tja
Heb dinsdag de 24e laatste controle (ctg, inwendig etc) en dan als het goed is (en er is plek) dan woensdag de 25e starten met inleiden. Ben dan 41+3 weken.
ik ben met 38+1 officieel bevallen, omdat ze mijn uitegrekende datum op de 24e aanhielden,maar hij mag gewoon op 38+5 blijven staan hoor
Suze: ook lekker even bijgetankt. Hij pakt idd zelf wat hij wil en aan kan. Even bijhouden wat hij zoal eet de hele dag, mocht je twijfelen dan kun je altijf even laten wegen Hier heeft Ziva al flink gedronken zeg. Vannacht 60, 80, 70 Dus ze is al een heel eind op weg. Pff straks krijgt ze nog te veel met haar 8 flessen. Maar goed ze zal het wel nodig hebben. Hoe meer ze drinkt hoe beter ze groeit, des te eerder is hopelijk haar temp goed
@kellox, ohhh spannend meis!!! maar ik ga sowieso voor je duimen dat ze eerder komt hoor! zie op tegen het inleiden?
Ja begint nu spannend te worden. Eerlijk? Ja ik zie heel erg op tegen t inleiden. (vooral omdat ik nu ook weer potdicht zit) Dit komt door mijn toch wel traumatische bevalling van Dano. Toen waren de omstandigheden natuurlijk wel véél beroerder omdat ik letterlijk doodziek (hellp/pe) was maar duurde 2 dagen (met max infuus) en keizersnee kon niet omdat mijn bloed toen veels te slecht was... vooral te weinig bloedplaatjes nog. Zelfs pijnstilling durfden ze door mijn conditie niet aan Daarom hoop ik nu ook zo op een spontane bevalling... Leek me mooi om mee te mogen maken. Maar we zien t wel! In principe kan t nu alleen maar beter gaan dan de vorige keer, hoe dan ook!
************************************************** Bevallijst: 15-01-12 Kellox, 28 jaar, 2e kindje, zh, fv 19-01-12 p1982, 2e kindje, zk 20-01-12 Jannie1980, 3e kindje, th, bv 22-01-12 Bianca87, 24 jaar, 1e kindje, fv, zh 28-01-12 Jodi1981, 2e kindje, th/zkh, fv 31-01-12 Parmessar, 2e kindje, zkh, bv 31-01-12 Kly073, 20 jaar, 1e kindje, zh, fv Jongens: 2 Meisjes: 4 Afsprakenlijst: 24-01-12 Kellox controle gyn ivm inleiden bij serotiniteit 25-01-12 kellox inleiden (Let us pray she won't let us wait this long) Buddylijst: Caruli - Kellox en andere liefhebbers De JANUARI beebjes: 12-12-2011: MamaT bevallen van een dochter Sofia (35wkn) 20-12-2011: Nadesy bevallen van een zoon Elyano (37.2wkn) 29-12-2011: Princess bevallen van een dochter Hayden (37.4wkn) 02-01-2012: Kaloo bevallen van een zoon Ties (37.2wkn) 06-01-2012: Caruli bevallen van een dochter Ziva (38,5wkn) 10-01-2012: Engeltje1 bevallen van een zoon Keano (38,5 wkn) 11-01-2012: Suze bevallen van een zoon Devon (38,1wkn) 12-01-2012: Supi bevallen van een zoon Jack (38,3wkn) 14-01-2012: Lt20 bevallen van een zoon Nick (38,5wkn) 18-01-2012: Chocochick bevallen van een dochter Quinn (40 wkn ) Jongens: 6 Meisjes: 4 ************************************************** Suze veranderd naar 38,1 We doen alles volgens het boekje
Kellox: kan me voorstellen dat je nu hoopt op een normale bevalling. Je hebt nog een paar dagen dus wie weet. Ik hoop met je mee Ik heb ook altijd een keer normaal willen bevallen, vind het best jammer dat ik dat nooit heb meegemaakt en zal gaan maken. Maar goed ik ben gezegend met 3 mooie kids en 1 engel. Helaas gaat alles niet altijd zoals je wilt in het leven he..