Heb hier de was gedaan, gedweild. Man is nu met mitch naar de fysio en ik ga me zo ff douchen en aankleden. Ziva ligt alweer te snurken. Ze slaapt echt nog kei veel. Vanmiddag komt de buurvrouw met haar dochtertjes op kraamvisite. Verder wil ik de banden van onze nieuwe duowagen gaan oppompen, dan is die ook klaar voor als man er vlgd week niet meer is. Hoop dat ziva snel mee naar buiten mag.
Jannie en Kellox: Gefeliciteerd met jullie beebs! Hier nog niks. Verlies nog steeds stukken slijmprop...duurt dat zolang. Weet eigenlijk niet meer of het bij mijn zoontje ook zo was ja 3 dagen voor die tijd en toen begon het. Vannacht nog heerlijk geslapen. Gister was mijn vader jarig dus die dag ben ik ook voorbij. Hoe gaat het met de baby's! Vanochtend nog even een klein knuffeltje gehaald voor de baby van grote broer en grote broer krijgt een kadootje van de baby. Ben zo benieuwd hoe zijn reactie is als de baby er is.
Jannie: gefeliciteerd met jullie beebjes! Kellox: jij ook gefeliciteerd met jullie dochtertje! Jill leuke naam! Geniet er maar lekker van!!! Choco: wat een mooi meisje!!! Geniet er maar lekker van! Hier nog steeds alles rustig (jammer genoeg)... morgen afspraak bij de vk ben benieuwd of ze me kunnen strippen.
Jodi en roosje: wie weet hebben jullie ook snel jullie beebjes in jullie armen. Roosje; hoop dat ze je wil strippen, gewoon zeuren Jodi: slijmprop kan je in delen verliezen. Wie weet word de boel van binnen al weker.. Hoe is het met de beebjes die al geboren zijn? Slapen jullie kindjes ook zoveel? Hier is Ziva wakker bij het verschonen en even bij de fles. Vaak valt ze tijdens de fles in slaap en slaapt ze door tot de volgende.
zo wat een schone slaapster!! devon is s'morgens wel 1,5 uur wakker en zometeen denk ik weer daartussen slaapt ie wel constant als hij geen krampen heeft en sávonds is hij meestal wakker en onrustig.
vol spanning wacht ik af voor het volgende januari beebje meiden... Zet m op! Wachten duurt lang he.... Hier gaat alles goed. Ze maken zich een klein beetje zorgen omdat Jill weinig drinkt en veel overgeeft, maar dat mag de 1e dagen na de bevalling nog. (misselijk vd bevalling waarschijnlijk) Net heeft ze wel d'r flesje leeg dus hoop dat t nu blijft zitten. Morgen wegen ze dus we zullen wel zien... Haha dus jullie dachten, die Kel is meteen weer strak. Haha gekkies Ze vonden wel dat mn baarmoeder supersnel krimpt, hij zit nu op N-4 maar heb geen idee wat dat inhoud. Het begint er alweer een beetje plat uit te zien hihi. Heb in elke geval fikse naweeën maar die zijn blijkbaar wel een beetje nuttig. Hoest verder met iedereen!
Kellox: wat sneu dat Jill zo misselijk is... Ik hoop dat deze fles er wel gewoon in blijft en dat ze snel lekker graat groeien! Die naweeën zijn niet grappig nee! Het helpt wel om je baarmoeder snel in te krimpen.
@kellox hopelijk gaat de misselijkheid snel over en drinkt ze gauw meer! En maar hopen dat je naweeen snel wegtrekken! Genieten meis! Xxx
@kellox; dan zit hij 4cm onder de navel. dat gaat idd snel. De mijne zit op -2. Ben toch al iets langer onderweg haha. Ik probeer morgen weer te reageren op iedereen. Gaat hier in ieder geval wel goed!!
*Ik breek even snel in* @Kellox: Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Gave naam hoor!! Ben je stiekem een beetje blijven volgen sinds t nubben *Breekt weer uit*
Kellox: sneu he als ze zo misselijk zijn. Als het te lang duurd moeten ze iets doen he. Hier kreeg Ziva na ruim anderhalve dag niks eten en anders spugen een maagspoeling en haalde ze een hoop troep en vruchtwater uit, daar was ze misselijk van. En toen is ze langzaamaan weer gaan eten. Hopelijk trekt het bij Jill snel vanzelf weg.
@kellox, sneu is dat he als ze zo misselijk zijn,devon heeft dat de eerste dag ook erg gehad,hopelijk is het snel over!! Gaat snel bij jou nu al op -4, daar zat ik op toen de kraam wegging,maar ik heb geen naweeen gehad dit keer,ook wel lekker!
Kellox: heel sneu inderdaad dat je meisje misselijk is. Hopelijk voelt ze zich snel beter! Hoe gaat het verder met de beebs en zwangeren? Ik lig nu in bed Quinn te voeden. Ze had net even bij me gelegen en daarna was haar temp 38,4. Ieks! Een minuut later was deze al 37,7 en na voeden 37,0. Misschien ben ik een te warme kruik?!? Ik kan echt geen wijs uit haar temp. Hopelijk blijft ie snel constant.
nou choco, dat je 's nachts zin hebt om nog even hier te kletsen, ha ha ha! Ik weet nog wel bij de eerste dat ik echt wel moe was 's nachts en alleen maar deed voeden en dan weer snel m'n bedje in!
@choco ik hoop met je mee meid! Hier alles rustig, ziet er nog lang nie na uit dat ik ga bevallen haha fijne dag mensen!
hi meiden, @choco, devon had ook een keer een iets hoge temp toen hij bij mij in bed had gelegen, mss idd iets te warm dat lichaam van ons @roosje en kly, dus nog steeds bib, hopelijk komen ze snel meiden!! hoe gaat het met de rest??
zo het is rustig hier... alle mama's druk met de beebjes natuurlijk en de andere meiden druk met het huis te poetsen..?! ik heb net nog even lekker 1,5 uur op de bank liggen slapen met danique, heerlijk!!! @curali, volgens mij las ik het ergens anders, maar de kleine meid van mijn zusje sliep ook zoveel als ziva, alleen wakker bij de fles en als ze krampjes had, verder tufte ze lekker de eerst 5-6 weken de hele dag!! dus geen zorgen maken!
Mijn moeder vertelde me dat ze de eerste weken mijn ogen niet open heeft gezien omdat ik continue sliep. Quinn is eigenlijk ook voornamelijk 's nachts erg alert. Dan ligt ze me met van die grote ogen aan te kijken. Vandaag hebben we de laatste dag kraamhulp in huis. Wel lekker maaar ik kijk er ook wel naar uit om haar luier te verschonen zonder dat er iemand over m'n schouder meekijkt... Vanmorgen was ik wel even gaar. Ze heeft 's nachts gewoon meer honger en dan drinkt ze twee keer 30 minuten. Maar vanavond wel toegekomen zonder bijvoeden met gekolfde melk! Joepie!! Ik ben gewoon wat tegen gewerkt door het geadviseerde "2-4 uur tussen een voeding". 's Nachts heeft die kleine meid gewoon zin in meer!
Hi meiden. Hier aan het opruimen geweest.. Er moet eigenlijk nog zoveel gebeuren, maar goed we zien wel hoever we komen. Ah dat slapen is dus normaal, ik wist het niet zeker omdat dit de andere kids nooit gedaan hadden zoveel. Hier roept ziva snachts ook vaker om te eten dan overdag. Ze heeft echt het buikritme nog.