Suze: had al gereageerd in het andere topic Ik was al tijdens de zw bang voor deze gevoelens maar hield me toen al voor dat ik eraan zou wennen... En al heel de zw wist dat dit de laatste zou zijn. Maar het valt toch tegen.. Als ik eraan denk dat niks kwa zw, bevalling, beebje ooit meer mee zal maken krijg ik het wel moeilijk.. Het wil nog niet doordringen denk ik..
@roosje fijn dat ze stappen gaat ondernemen, je bent nu iig binnen 3 dagen mama. succes meis. @choco ja ik voel me verder gewoon goed dus ben gewoon gegaan. van t thuiszitten word ik zo moe. sneeuwt t bij jullie ook ? mooi joh alles wit hihi
Hier begint t net te sneeuwen. Ben benieuwd of het blijft liggen. Vind de kou alleen niks.. Zo kan mijn meissie helemaal niet mee naar buiten..
oke hier sneeuwt t al de hele dag joh.. tis echt koud maar ik heb t zo verschrikkelijk warm! ja wel balen joh nou kan je helemaal niet na buiten! hoe houd ze binnen nu haar temperatuur? xxx
Roosje; succes meis, hopelijk ben je snel (weer) mama! Kly; schiet is op met bevallen haha.. Hoe was de cursus? Supi; wij gaan ook gewoon naar buiten. Hij ligt in een soort van skipak in zijn reiswieg met een dekentje over hem heen, blijft daarmee goed op temperatuur. Volgens mij mocht ik van de kraam ook een kruikje gebruiken hoor. Suze; ik snap wat je bedoeld qua gevoel hoor... Ik hoor wel vaker van vrouwen dat dat gevoel er altijd zal blijven. Caruli; hoe gaat het met die kleine meid van je? Zag weer een mooie foto op fb. Kellox en Choco; hoe gaat het met jullie meiden? xx
@lt20 zou wel willen meis die voorweeen zijn zo vermoeiend he! Maar merk nog niks hoor denk dat t inleiden word!
Ik ben vandaag voor het eerst een uurtje bij m'n meisje weg geweest. Vond het echt wel moeilijk maar we hebben het overleefd! Ik ben ook echt moe de laatste dagen en duizelig. Denk dat de bloedtransfusie is "uitgewerkt". Verder is m'n meisje een beetje onrustig tijdens het drinken en daardoor ben ik behoorlijk onzeker of ze wel voldoende binnen krijgt. Morgen komt het cb op bezoek en dan wordt ze weer gewogen, ik ben benieuwd!! Suze & Caruli: het lijkt me inderdaad raar als je weet dat dit je laatste zwangerschap is. Alhoewel ik me nu ook niet kan voorstellen dat we een tweede kleintje krijgen. Hoe gaat het met jullie kleintjes? Kly: is de cursus goed gegaan/ leuk geweest? Lt en Supi: hoe gaat het met jullie kleine? De kh heeft ook tegen mij gezegd dat we met dit weer niet met kruik naar buiten moesten gaan. Volgens mij had dat te maken met dat ze sterk kunnen afkoelen in de kou?! Of is dat complete onzin?
hoi meidn even snel een berichtje uit het ziekenhuis om 14.04 is Alyssa Jara geboreen dmv een keizersnede meer volgt later
@choco alles goed gegaan was erg saai die cursus hahaha. @p1982 van harte gefeliciteerd met je meisje! Geniet ervan! Xx
Goeiemorgen meiden! Wat is t stil hier! Hoeven er niet zoveel meer te bevallen ofwel? Denk dat ik een februarimama ga worden! Vandaag uitgerekend.. Nooit verwacht deze datum te halen!
************************************************** Bevallingslijst: 26-01-12 roosje01, 2e kindje 31-01-12 Parmessar, 2e kindje, zkh, bv 31-01-12 Kly073, 20 jaar, 1e kindje, zh, fv Jongens: 2 Meisjes: Afsprakenlijst: Buddylijst: Überbuddy Caruli - voor iedereen die er nog geen heeft (pb Caruli) De JANUARI beebjes: 12-12-2011: MamaT bevallen van een dochter Sofia (35wkn) 20-12-2011: Nadesy bevallen van een zoon Elyano (37.2wkn) 29-12-2011: Princess bevallen van een dochter Hayden (37.4wkn) 02-01-2012: Kaloo bevallen van een zoon Ties (37.2wkn) 06-01-2012: Caruli bevallen van een dochter Ziva (38.5wkn) 10-01-2012: Engeltje1 bevallen van een zoon Keano (38.5 wkn) 11-01-2012: Suze bevallen van een zoon Devon (38.1wkn) 12-01-2012: Supi bevallen van een zoon Jack (38.3wkn) 14-01-2012: Lt20 bevallen van een zoon Nick (38.5wkn) 18-01-2012: Chocochick bevallen van een dochter Quinn (40 wkn ) 22-01-2012: Bianca87 bevallen van een dochter Rosan (40 wkn ) 24-01-2012: Jannie1980 bevallen van een dochter Femke (40.4wkn) 24-01-2012: Kellox bevallen van een dochter Jill (41.2wkn) 26-01-2012: Jodi1981 bevallen van een zoon Lucas (39.5wkn) 30-01-2012: P1982 bevallen van een meisje Alyssa (41.4wkn) Jongens: 7 Meisjes: 8 ************************************************** Parmessar: hoe is het met jou? Het lijstje word nu echt kort. Hopelijk bavllen roosje, kly en parmessar snel
Jaa nog met zn 3en over! Als t maar niet de 5e is dan is me schoonbroer jarig (geen contact mee maar hij woont wel bij me schoonouders) lijkt me verschrikkelijk op dezelfde dag als die junk!!
Ik hoop het niet voor je meid. Maar het kan ook later worden Bij de eerste ben ik bevallen met 42,1weken.
@dames met baby, is het echt zo dat als je je kindje in je armen krijgt dat je moedergevoelens t gelijk overnemen? als ik nu een babytje in me armen krijg weet ik nooit zo goed wat ik ermee moet, ( niet raar bedoeld) maar ben altijd bang dat ik t niet goed vast heb en blijf als versteend zitten hihi. mn moeder zegt schat als t dalijk van jezelf is doe je dat alsof je nooit anders hebt gedaan hihi. vroeg t me gewoon even af !
Kan wel even wennen zijn zo'n klein frummeltje, maar het gaat snel en idd je krijgt dan je moeder gevoelens die je bij een kind van een ander niet krijgt Komt allemaal goed meid.