Choco: opes... Was je wel 40weken? Hihi zal hem later even aanpassen. Gaat alles goed met jou en je meissie?
Kly, ik hoop ook voor je dat je snel mag bevallen! De slijmprop verliezen is wel een goed teken. Rommelt het ook al een beetje? Hier gaat alles goed! Tim is echt super tevreden en ik voel me zoveel beter dan toen ik nog zwanger was. De pijn in mijn bekken is bijna helemaal weg. Ik moet natuurlijk nog wel opletten maar ik kan weer gewoon lopen!!! De kraamhulp komt net binnen, maar ik kom snel weer bij lezen!
@roosje fijn dat je kleine het zo goed doet! En dat je jezelf beter voelt! Hier nog een bib kan nie meer wachten hoor pff haha!
Roosje: fijn dat het nu al beter gaat met je. Geniet van je mannetje. Lekker hoor nog kraamhulp Kly: jee meid nog niks? Jou geduld word echt op de proef gesteld. Hoe gaat het met de rest van de meiden en de beebjes? Hier gaat het goed, Ziva is al de hele morgen wakker! Ben benieuwd wat ze morgen bij het cb weegt Hier op onze weegschaal zit ze rond de 3400-3500 gram Ps ze doet mee aan de baby vd maand wedstrijd, zouden jullie misschien ook willen stemmen?
Ik ga gelijk stemmen! Kly schiet eens op met bevallen dan kunnen we naar het andere topic haha.. Gisteren zijn ze van cb geweest om Nick te wegen, hij is in 5 dagen tijd 290 gram gegroeid!!
@roosje, fijn dat je,je al zoveel beter voelt en het goed gaat met je mannetje! geniet er maar lekker van en de van de hulp! @lt, zoo hij groeit goed!! @kly, he meid, jouw geduld wordt idd erg op de proef gesteld... maar kan nu niet meer lang duren!! @curali, oh dan doet ze het goed als ze idd rond dat gewicht zit dus ze is wel meer wakker nu?! hier is dani (weer) ziek, ze heeft de hele nacht gespogen, we hebben 2x haar bed verschoond en 3x de onze, ze spuugde niet netjes in het bakje of handdoek.. nu draait de wasmachine overuren en wij zijn helemaal gebroken,we hebben alles bij elkaar denk ik 2 uurtjes geslapen, dus ik duik zo nog eventjes de bank op...
@Kly; hup opschieten haha! @caruli; ik ga ook stemmen! @Lt20; wow kleine Nick groeit goed, super joh! Dat lijkt me toch wel een hele geruststelling zonder kraamzorg met weegschaal in huis hihi! Ik ga zo op pad voor een nieuwe winterjas. die hebben we na die 9 maanden wel verdient dacht ik zo hihi
Lt: thanks Super dat Nick zo goed aangekomen is zeg Suze: oh sneu dat ze zo aan het spugen is.. Beterschap!
Heb er 1 gescoord. YAY Wel heel gek nog zo buiten. Duizelig en alles gaat nog een beetje langs me heen Dan merk je toch wel dat je nog niet de oude bent... Nu lekker rustig aan op de bank! Zo visite... xxx
************************************************** Bevallingslijst: 31-01-12 Parmessar, 2e kindje, zkh, bv 31-01-12 Kly073, 20 jaar, 1e kindje, zh, fv Jongens: 2 Meisjes: Afsprakenlijst: Buddylijst: Überbuddy Caruli - voor iedereen die er nog geen heeft (pb Caruli) De JANUARI beebjes: 12-12-2011: MamaT bevallen van een dochter Sofia (35wkn) 20-12-2011: Nadesy bevallen van een zoon Elyano (37.2wkn) 29-12-2011: Princess bevallen van een dochter Hayden (37.4wkn) 02-01-2012: Kaloo bevallen van een zoon Ties (37.2wkn) 06-01-2012: Caruli bevallen van een dochter Ziva (38.5wkn) 10-01-2012: Engeltje1 bevallen van een zoon Keano (38.5 wkn) 11-01-2012: Suze bevallen van een zoon Devon (38.1wkn) 12-01-2012: Supi bevallen van een zoon Jack (38.3wkn) 14-01-2012: Lt20 bevallen van een zoon Nick (38.5wkn) 17-01-2012: Chocochick bevallen van een dochter Quinn (40 wkn ) 22-01-2012: Bianca87 bevallen van een dochter Rosan (40 wkn ) 24-01-2012: Jannie1980 bevallen van een dochter Femke (40.4wkn) 24-01-2012: Kellox bevallen van een dochter Jill (41.2wkn) 26-01-2012: Jodi1981 bevallen van een zoon Lucas (39.5wkn) 30-01-2012: P1982 bevallen van een meisje Alyssa (41.4wkn) 30-01-2012: Roosje01 bevallen van een zoon Tim (40.4wkn) Jongens: 8 Meisjes: 8 ************************************************** Geboortedatum van Quinn aangepast
Thanks! Ja het was wel 40.0 Wel grappig dat we twee van die stipte baby's op de lijst hebben. Met mij gaat het wel, voel me vandaag best goed. Al blijf ik moe ondanks dat de hoeveelheid slaap die ik krijg me niet tegenvalt... Zal de bloedarmoede wel zijn...? Met ons meisje gaat het goed! Gisteren het cb op bezoek gehad. Quinn is nu 20 gram boven geboortegewicht, dus dat is wel lekker! Hoe is het met jouw kleine meid?
Wow das netjes toch Misschien een keer je hb laten checken? Hier is Ziva flink aangekomen de afgelopen anderhalve week ineens. Ze zit nu rond 3400-3500gram. Is wel een babyweegschaal hier thuis, dus ben benieuwd morgen bij het cb. Ze is nu ook meer wakker, maar ook onrustig. Ze ruikt zuur ook haar ontlasting pfff misschien komt het door de lactulose die ze krijgt. Zal het morgen eens vragen, ik herrinner het me niet bij de andere kids dat ze toen ze stonken.. Ga nu Mitch op bed leggen en Ziva word nu weer wakker om te eten. Denk dat ik haar flessen ga ophogen.
Nou die kleine van ons is ook meer wakker hoor, het lijkt dan net of hij krampjes heeft, maar wil dan ook drinken hebben. Dan heeft hij net gegeten, valt tijdens het eten in slaap en dan leg je hem in bed dan is hij klaarwakker. Helaas heeft hij dit meestal net als ik s'middags naar bed wil of als we s'avonds willen gaan slapen. Voel me erg brak nu. Hebben jullie dat ook of valt dat nog mee? Overdag en de rest slaapt hij gewoon prima, alleen met slaaptijd voor mij/ons dan wil hij niet. Alleen als hij dan naast je in bed ligt valt hij nog wel eens in slaap en ik ook terwijl ik daar helemaal niet happig op ben.
@supi,herkenbaar! Devon slaapt vaak s'morgens slaapt hij het beste,dus ik duik dan maar op de bank ipv s'middags. Ook slaapt hij na de voding van 19 uur slecht en na de nachtvoeding wil hij niet meer in zijn eigen bed, ik neem hem dan wel bij me,want anders slapen we allebei niet meer,de andere hebben dit ook gehad totdat ze doorsliepen. Devon heeft bij krampjes ook veel zuigbehoefte, ik denk dat,dat hem troost geeft,dus mss heeft jack dat ook,waardoor het lijkt dat hij honger heeft?! @curali,devon heeft ook hele zure poep,poept ziva nu wel vaker?
Supi was Jack vaak actief als jij savonds in bed lag? Ik neem Nick ook bij me als hij onrustig is anders kom je helemaal niet tot je rust. Het is je 1e kindje toch? Probeer echt te rusten/ slapen op momenten dat hij dat ook doet. En op welk tijdstip doe je hem in bad? Anders kun je het eens wat later op de avond proberen misschien wordt hij daar moe van?
Kellox wat voor jas heb je gekocht? Caruli hoeveel drinkt Ziva? Nick drinkt nu 6-7 X 90+3, maar merk dat hij nog wel meer zou willen.. Volgens mij mag 120+4 pas met 4 kilo of niet?