we kunnen ook een eigen topic maken en dan kijken we wel wie er komen, ook lekker als je niet zo veel te lezen hebt. ik snap ook niet waar ze de tijd vandaan halen hahaha
eind januari mama's? Zo nu even Jack eten geven en kijken of ik een beetje kan bijslapen. Hij zit bij me op schoot maar heeft trek! Vannacht heeft hij trouwens redelijk doorgeslapen hoera!
Ik zou een topic met deze meiden leuker vinden, ken de andere januari mama's niet en het is daar een stuk drukker.
hier precies zo hahaha dus we zitten snachts allemaal slapend de fles/borst te geven haha ik zou zeggen, maak het topic maar aan curali!
Er moet alleen nog 1 iemand van de lijst bevallen, weet iemand hoe het met haar is? Ps ik kan op het nieuwe topic ook een lijstje maken met de beebjes en daaronder met cb, zh, bezoekjes enzo. Als jullie nog iets weten, laat het dan maar weten of zet het op de lijst erbij
Ja leuk zo'n lijstje Caruli! Geen idee hoe het met haar gaat, heb haar al lang niet meer gesproken. Ik ga vanaf nu over na het andere topic, tot daar dames!
Goed idee van een eigen lijstje hihi! Go go Caruli (ik vind dat ook fijner ) Heb ook niks meer van Parmessar gehoord. Zal zo eens kijken of ze nog actief is op t forum.. Hopelijk is ze inmiddels ook bevallen van een gezonde baby.
Hihi ik denk dat ze niet meer actief is. Hier sowieso niet Laatste post in ons topic in augustus En laatste bezoek begin januari op het forum... Dus we kunnen definitief over naar het andere lijstje
Oh oke. Dan kunnen we idd helemaal over Laat ik deze sluiten. Meiden nogmaals als afsluiter allemaal GEFELICITEERD!!!