hey meiden, mijn vriend heeft de laptop overdag's even nodig op de zaak, dus zit even zonder pc...ik kom morgen weer bijlezen en reageren!
Ik wil ook mij beebje voelen hahaha gisteren even voor extra controle bij de vk geweest omdat ik erge buikpijn had. Gelukkig niks aan de hand waarschijnlijk groeipijn... wel schijn ik een villa in mijn buik te hebben voor de beeb hahahaha (zei de vk) hartje gevonden en plop een schop en hartje weg....weer gevonden aan de andere kant en plop... weer weg hahahaha, volgens de vk kan ik het straks nog zwaar gaan krijgen als ie zo blijft schoppen en bewegen... ach we zien wel alles is in ieder geval nog goed
Allemaal van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Geniet er van, want de tijd vliegt voorbij... (vind aan de ene kant wel jammer dat ik er niet bij zit..) (zelf 2 keer januari mama...)
hey meiden, daar was ik weer...ben erg druk met het voorbereiden van danique's verjaardag, ze is dinsdag jarig maar we vieren het morgen, anders kan papa er niet bij zijn, dat zou niet zo leuk zijn he.. @curali, wat fijn dat het weer beter gaat met mitch!!beetje laat nu,maar alsnog een heel fijn weekend! @nienke, fijn dat je even tussendoor naar de vk kon om even naar het hartje te luisteren,dit is natuurlijk een erg onzekere periode nu, maar prettig dat je dan toch wat geruststelling hebt! @zwendel, welkom en gefeliciteerd! of had ik dat al gedaan.. @nadesy, ook een beetje laat,maar nog gefeliciteerd met jullie 8 jarig huwelijk!! @kaloo, nog gelukt met je banner?? heeft je dochter het naar dr zin gehad bij het logeren? @beeb voelen, ik heb ook de placenta aan de voorkant, ik voel heel af en toe iets links kroelen,maar het is zeker niet elke dag! hopelijk komt dat snel! @balleke, wat leuk 2x januari mama nou hopelijk heb ik iedereen zo gehad, verder alles goed met iedereen?? nog een heel fijn weekend allemaal.
@suze30 jaa het is gelukt! en me dochter had het leuk gister weer thuis gekomen ook omdat ze haar zusje zo miste zei ze anders had ik haar morgen weer opgehaald maar nu heeft oma haar gister ff gebracht ga nu nog even een uurtje proberen te slapen jongste ligt op bed en de oudste is met papa op pad na de speeltuin kom vanavond nog wel even kijken
Dus de meesten voelen de baby nog niet echt veel. Ik hoop dat ik de kleine gauw ga voelen. We zijn druk aan het kijken en ideeën aan het opdoen voor de kamer van mijn zoontje. Die krijgt straks een ander bed en kast en nieuw behang. Zwendel: fijn dat je zo snel kon komen bij de vk en dat alles goed was. Nadesy: Ok oude zkh had gekund bij de Kuip. Dacht misschien komen we elkaar wel tegen Suze: Fijne verjaardag morgen. Iedereen fijn weekend
He meiden! Sorry laatste daagjes erg druk geweest.. Zal zo is even bijlezen.. Hoe gaat het met iedereen? Als er iemand nog op zoek is naar leuke meidenkleding mt 50 tm 80 dan wil ik wel een pb sturen met de link naar marktplaats? Broekjes, shirtjes en vestjes mogen allemaal voor max 5,00 weg.
@ jodi ik voelde de baby al wel, en het wordt met de dag een harder schopje zo geweldig! @ suze30 voor het geval dat ik je niet meer spreek fijne dag morgen @ lt20 wat leuk dat je je beeb als profiel foto hebt vanmiddag ff geprobeerd me ogen dicht te doen niet gelukt net toen ik me lekker geintaleerd had werdt me jongste weer wakker! kreeg haar ook niet meer in slaap ze was klaar wakker! ga er dus vanavond maar vroeg in ff bijtanken
moeten hier nog ff tot 5 sept. wachten.. dan weten we wat het word.. al is manlief overtuigt dat het een meid word... en bij de jongens had hij het ook goed... maar durf het nog niet aan word het een meid.. dan gaat bij ons de jongenskleding ook weg....
Ik moet ook nog tot 12 september wachten Het is onze 1e en ik denk dat het een meid wordt. Mijn vriend denkt een jongen....en wat zegt ie dan.....ik weet echt wel wat ik ervan gemaakt heb. Lach me rot als mijn gevoel van een meid klopt kan ik em ff lekker pesten... een jongen vind ik overigens ook prima hoor.
@lt20 ja echt leuk vooral dat je dat armpje zo duidelijk bij z'n gezichtje ziet ik heb van mijn meiden ook een hele berg echo foto's pak ze er af en toe bij om te vergelijken er zit echt verschil in! in alle drie ben zo benieuwt hoe mijn mannetje er uit komt te zien
08-01-12 Nadesy, 3e kindje, zh, bv 15-01-12 Caruli, 4e kindje, ks, fv 17-01-12 Princess25, 1e kindje, 17-01-12 Chocochick, 1e kindje, zh 18-01-12 Kellox, 2e kindje, zh, fv 19-01-12 prinses029, 3e kindje 20-01-12 Jannie1980, 3e kindje, th, bv 20-01-12 Suze30,4e kindje,zh,fv, 21-01-12 Kaloo, 3e kindje 22-01-12 Bianca87, 1e kindje, fv, th 23-01-12 LT20, 2e kindje, fv 26-01-12 Nienke18, 3e kindje, zkh, fv 27-01-12 Gelukkig11, 1e kindje, zh, bv 28-01-12 Proudmamof2, 3e kindje, zh , bv 28-01-12 Annemiek1975, 1e kindje, bv 28-01-12 Zwendel, 1e kindje, th, bv 28-01-12 Jodi1981, 2e kindje, th/zkh, fv 30-01-12 Soepkip, 1e kindje 31-01-12 Parmessar, 2e kindje, zkh, bv Afsprakenlijst: 15-08-11 Bianca87 3e afspraak vk 23-08-11 Caruli controle en echo gyn 23-08-11 Nadesy 20 weken echo 27-08-11 Caruli pretecho 29-08-11 Caruli Guo 29-08-11 LT20 4e afspraak vk 29-08-11 parmessar 2e afspraak vk 30-08-11 Nienke 4e afspraak vk 01-09-11 Kellox SEO (20wk) + controle gyn 03-09-11 Kaloo GUO 05-09-11 LT20 20 weken echo 05-09-11 Zwendel controle vk 07-09-11 Suze30 3e afspraak vk 08-09-11 Suze30 20 weken echo 09-09-11 Jodi1981 controle vk 12-09-11 Zwendel 20 weken echo 12-09-11 Jodi1981 20 weken echo 15-09-11 parmessar 20 weken echo 20-09-11 Nienke 20 weken echo 26-10-11 Parmessar pretecho mezelf toegevoegd op de lijst xxx
@kaloo, dank je wel, we hebben een gezellige dag gehad en ze is goed verwend, dinsdag komen er nog wel wat mensen,dus zal ze ook nog wel erwend worden! jammer dat je gisteren niet hebt kunnen slapen,wel vroeg naar bed gegaan??welk verschil zie je op de echo? zijn die van je dochters wel aardig 'gelijk'? @lt20, ja idd een mooie echo zo met dat handje, ik zat te zoeken waar die echo was dan,maar leuk zo in je profielfoto!! @jannie&zwendel, ohh spannend he! een van jullie zal idd gelijk hebben @parmessar,welkom en gefeliciteerd hier hebben we een leuke dag gehad, de kleine meid is flink verwend!! ik moet er wel even aan wennen dat we nu de verjaardag eerder hebben gevierd,dat doen we anders nooit bij de kids, maar het was ook jammer geweest als papa er niet bij was geweest..
hey meiden, hoe gaat het met iedereen?? hier alles goed, vandaag is mijn moeder jarig maar die is helaas niet meer in ons midden(bijna 4 jaar geleden zelfmoord gepleegd) dus ik ben met de kids even naar het graf geweest, blijft een moeilijke dag! morgen de kleine meid jarig 2 jaar alweer....